Varoitus: rasistista tekstiä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja linnaan joutaisin!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22893943]
circle-traingle-puzzle-iq-test.jpg

Vaatiiko tuon ratkaiseminen mielestäsi numeroiden osaamista? Tai muutenkaan juuri mitään muuta kuin synnynnäistä päättely kykyä?

En nyt siis puollusta tätä tutkimusta, koska kuten jo edellä on mainittu ovat otokset olleet todella pieni toisissa maissa.[/QUOTE]

toimisikohan näin? http://www.smart-kit.com/wp-content/uploads/2007/08/circle-traingle-puzzle-iq-test.jpg

Vaatiiko tuon ratkaiseminen mielestäsi numeroiden osaamista? Tai muutenkaan juuri mitään muuta kuin synnynnäistä päättely kykyä?

En nyt siis puollusta tätä tutkimusta, koska kuten jo edellä on mainittu ovat otokset olleet todella pieni toisissa maissa.[/QUOTE]

ei toiminut kuva? tässä toinen vastaava
4182621_f260.jpg

ei vaadi. mut miten esim ihminen joka ei ole nähnyt kuvioita paperilla ikinä?
ei välttämättä tajua noista kuvista yhtään mitään. eikä se silti kerro sen älykkyydestä mitään.

Ööh, et kai kuvittele, että viralliset äo-testit tehtäisiin nettitestien perusteella? WAIS-testi on aika lailla erilainen...

päättelykyky tollasissa kuvajutuissa ei ole koskaan synnynnäistä. se on opeteltua. että tiettyä kaavaa jatketaan jne. noita tehtäviä tehään jo ala-asteella.

ei niitä sielä auringonalla harjoitella pienenä eikä isonakaan. joten ei ole myöskään tasavertaista.

ei vaadi. mut miten esim ihminen joka ei ole nähnyt kuvioita paperilla ikinä?
ei välttämättä tajua noista kuvista yhtään mitään. eikä se silti kerro sen älykkyydestä mitään.

Kunnon tutkimuksessa pitäisikin varmaan antaa ensin perehdytys ja useampi harjoitus tehtävä. Suurella otannalla myös ne jotka ei vaan tajua jäisivät vähäisiksi. Tietenkin on selvää että kukaan ei rahoittaisi tälläistä suurta tutkimusta, sen tuloksilla ei nimittäin olisi mitään arvoa.

[QUOTE="vieras";22893976]Kun neekeri raiska tai osottautuu tyhmäksi, niin aina urheat palstamammat jaksavat puolustaa heitä. Jatkakaa samalla linjalla.:)[/QUOTE]

Enkä todellakaan puolusta mitään raiskaajia tms. Mutta tämmöset tutkimukset eivät ole tasavertaisia. Se on ihan sama, onko se ihminen valkonen vai tumma, joka näitä testejä tekee, mut jos sillä ei ole samat lähtökohdat niin ei se ole silloin tasavertaista.

[QUOTE="vieras";22893920]Kyllä ne omegat tosiaan näyttävät tässä listassa rullaavan. Toisaalta esim. Somalit ovat myös suurelta osalta kalastaja kansaa, mutta olisikohan siellä tehty kysely jollain "väärällä" tavalla kuten muissakin tuon alueen maissa.[/QUOTE]

Toki on tehty rasistisella ja väärällä tavalla :D

Hyvinhän muslimimamut pärjäävät suomalaisissakin kouluissa ja työelämässä :D

Maahanmuuttaja on rikkaus, voimavara! Emme selviä ilman heitä!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22894003:
Toki on tehty rasistisella ja väärällä tavalla :D

Hyvinhän muslimimamut pärjäävät suomalaisissakin kouluissa ja työelämässä :D

Maahanmuuttaja on rikkaus, voimavara! Emme selviä ilman heitä!

Luit siis artikkelin? Mielestäsi 100 henkilön otos kuvaa koko maata? Mamut pärjäävät koulussa siinä missä muutakin, eli huonosti.

"Kuopion yliopiston sosiaalityön ja sosiaalipedagogiikan laitoksen professori Pertti Töttö osoitti 2005, että PISA-tutkimukset korreloivat positiivisesti Vanhasen ja Lynnin tulosten kanssa. Töttö toteaa Lynnin ja Vanhasen saamaan kritiikkiin viitaten: "Jos Lynnin ja Vanhasen luvut ovat puhtaita arvauksia, emeritusprofessorit ovat ällistyttävän hyviä arvaajia."[5]"

sitäpaitsi mut on raiskattu ja tekijä oli valkoihoinen. mut on myös "väkisinpantu" ja tekijä oli tumma.

Joten ei mun "otannalla" ainakaan ihonvärillä ole ollut mitään merkitystä tässä asiassa..

[QUOTE="vieras";22894014]Luit siis artikkelin? Mielestäsi 100 henkilön otos kuvaa koko maata? Mamut pärjäävät koulussa siinä missä muutakin, eli huonosti.[/QUOTE]

Ruotsissa mamuista vain 15 prosenttia on lukiokelpoisia kun ruotsalaisissa vastaava luku on 90.

sitäpaitsi mut on raiskattu ja tekijä oli valkoihoinen. mut on myös "väkisinpantu" ja tekijä oli tumma.

Joten ei mun "otannalla" ainakaan ihonvärillä ole ollut mitään merkitystä tässä asiassa..

äää.
Siis jos valkoihoinen raiskaa niin se on raiskaus ja jos tummaihoinen raiskaa niin se on "väkisinpanemista"

En nyt tajunnu muutaku että raiskaus kuulostaa paljon pahemmalta kuin väkisinpaneminen.

Mutta toivottavasti olet päässyt molemmista tapauksista yli. tsemppiä!

[QUOTE="vieras";22894031]Ruotsissa mamuista vain 15 prosenttia on lukiokelpoisia kun ruotsalaisissa vastaava luku on 90.[/QUOTE]

Alla olevan tilaston mukaan esim. Monikulttuurisessa™ Rosengårdissa vain 54 % on peruskoulun jälkeen lukiokelpoisia. Koko maan keskiarvo on 90 %:n kieppeillä. Pikaisesti arvioituna tämä tarkoittaa sitä, että kantaruotsalaisista aika lailla 100 % on lukiokelpoisia ja mamujen huonot tulokset laskevat koko maan keskiarvon tuohon 90 %:in.
Gymnasiebehörigheten i stadsdelar som Rapport har granskat

Stadsdel - behörighet 1998 - behörighet 2010

Flemingsberg (Huddinge) - 59,1 - 66,0
Vårby (Huddinge) - 78 - 67,0
Västra Skogås (Huddinge) - 77,8 - 72,2
Alby (Botkyrka) - 66 - 72,9
Fittja (Botkyrka) - 45,7 - 75,0
Hallunda-Norsborg (Botkyrka) - 81,5 - 87,1

Jordbro (Haninge) - 73 - 68,2
Husby (Stockholm) - 71,4 - 72,0
Rinkeby (Stockholm) - 61,6 - 59,2
Rågsved (Stockholm) - 79 - 69,7
Skärholmen (Stockholm) - 78,2 - 76,6
Tensta (Stockholm) - 65,8 - 66,2

Fornhöjden (Södertälje) - 75 - 62,5
Geneta (Södertälje) - 90,5 - 60,9
Hovsjö (Södertälje) - 74,1 - 49,3
Ronna (Södertälje) - 90,6 - 56,2
Fisksätra (Nacka) - 86,6 - 88,6

Gottsunda (Uppsala) - 75 - 85,3
Skäggetorp (Linköping) - 76 - 75,4
Klockartorpet (Norrköping) - 86,1 - 80,8
Öxnehaga (Jönköping) - 83,6 - 83,2
Araby (Växjö) - 74,5 - 53,3

Fosie (Malmö) - 79,5 - 67,8
Hyllie (Malmö) - 74,3 - 77,8
Rosengård (Malmö) - 62,5 - 54,0
Södra Innerstaden (Malmö) - 68,8 - 61,8
Centrum och Öster(Landskrona) - 78 - 56,0
Gamlegården (Kristianstad) - 67,5 - 52,1
Andersberg (Halmstad) - 73,7 - 75,9

Bergsjön (Göteborg) - 75 - 66,7
Gårdsten (Göteborg) - 50 - 60,8
Hjällbo (Göteborg) - 79,8 - 62,5
N:a Biskopsgården (Göteborg) - 65,1 - 70,2

Kronogården (Trollhättan) - 72,3 - 54,1
Hässleholmen (Borås) - 74,1 - 70,6
Brynäs (Gävle) - 77,1 - 83,3
Skönsberg (Sundsvall) - 90,2 - 66,7
Hertsön (Luleå) - 88 - 77,9

Betygsras i utsatta områden - rapport | svt.se

[QUOTE="vieras";22894042]äää.
Siis jos valkoihoinen raiskaa niin se on raiskaus ja jos tummaihoinen raiskaa niin se on "väkisinpanemista"

En nyt tajunnu muutaku että raiskaus kuulostaa paljon pahemmalta kuin väkisinpaneminen.

Mutta toivottavasti olet päässyt molemmista tapauksista yli. tsemppiä![/QUOTE]

joo no se toinen tapaus oli hieman erilainen eli olin ensin mukana hommassa mut sit tää tyyppi otti kumin pois niin sanoin et sit loppu tää leikki mut jatko väkisin loppuun... kun taas ekassa tapauksessa mua sattu ihan hemmetisti enkä olis halunnut laisinkaan ja kuristi mua ja tämmöstä. eli vähän erilainen juttu..

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22893726:
Myös USA:ssa testataan ennen kaikkea yliopisto-opiskelijoita tai sitten syrjäytyneitä ja vankeja, ei niinkään suurta, valkoista keskiluokkaa, joka kuitenkin muodostaa väestön valtaosan myös USA:ssa.

No onhan sekin jonkinsortin testi ja testitulos kun katsotaan kansoja, valtioita. Verrataan nyt sitten vaikka Yhdysvaltoja, Kanadaa, Argentiinaa, Espanjaa, Egyptiä, Pakistania, Saudi-Arabiaa ja Indonesiaa toisiinsa. Siinä on protestanttisia, maallistuneita ja katolisia maallistuneita maita ja neljä viimeistä ovat muslimimaita.

Mitä näemme? Muslimimaissa lähinnä keskivertokansalainen pyörittelee kamelinpaskapalleroita eikä osaa lukea, vaikka luonnonvarojakin löytyy kuten öljyä monista muslimimaista. Onko kansa näissä maissa geneettisesti tyhmempää? Vai onko islam saatanasta ja syyllinen siihen ettei hyvinvointi voi sen opin alaisuudessa kehittyä?

Vanhaa kunnon orjakauppaa ei nyt käy syyttäminen tästä :D Eikä oikein siirtomaa-aikojakaan. Sitäpaitsi, on Suomikin ollut milloin minkäkin valtion alistama ja Suomen kansa on ollut myös naapurimaiden "orjia" eli tykinruokaa. Miksei meillä muovailla edelleen savea ja paskaa?

joo no se toinen tapaus oli hieman erilainen eli olin ensin mukana hommassa mut sit tää tyyppi otti kumin pois niin sanoin et sit loppu tää leikki mut jatko väkisin loppuun... kun taas ekassa tapauksessa mua sattu ihan hemmetisti enkä olis halunnut laisinkaan ja kuristi mua ja tämmöstä. eli vähän erilainen juttu..

Sullahan on kivoja seksikumppaneita. Oikeita laatumiehiä. =)

[QUOTE="vieras";22894014]Luit siis artikkelin? Mielestäsi 100 henkilön otos kuvaa koko maata? Mamut pärjäävät koulussa siinä missä muutakin, eli huonosti.[/QUOTE]

Suomalainen ei pärjää koulussa huonosti. Kansa on maailman koulutetuinta. Mamut (tietyt elintasopakolaiset tietyistä maista siis) pärjäävät koulussa surkeasti.

[QUOTE="vieras";22894042]äää.

Mutta toivottavasti olet päässyt molemmista tapauksista yli. tsemppiä![/QUOTE]

ja siis olen kyl päässy yli hyvinkin. testeissä käyty jne eikä mitään tullu onneks tält tokalt tapaukselta..ekaa tapausta en enää kovin usein muistakkaan. se oli kyllä paljon enemmän traumatisoiva juttu kun oikeesti pelkäsin et miten se homma päättyy. ja ei päästänyt mua lähtemään sen jälkeen siitä pediltä mihkään vaan koko yön piti kättä mun kaulalla ja kun yritin puhelinta tavottaa niin kiristi vaan otetta. aamulla sit oli niin unessa et pääsin pois. mutjoo. tää tumma sitten säikähti kun itkin vaan ja vaadin sitä maksamaan jälkiehkäsypillerit jotka se sit maksoikin. ei nähnyt toiminnassaan mitään väärää :O

Siis jos (ja kun) noita älykkyystestejä ei ole edes tehty niiden ihmisten omalla äidinkielellä, niin sehän on selvä että kielellisessä osiossa ainakin pisteet tippuu alas. Ei ne testit ole pelkästään noita logiikkajuttuja, vaan jo yllämainittu Wais-testi testaa useita osa-alueita, joista parikin on muistaakseni kielellisiä. Ja useat sellaisia, jossa kielen osaamista vaaditaan.

[QUOTE="vieras";22894084]Sullahan on kivoja seksikumppaneita. Oikeita laatumiehiä. =)[/QUOTE]

joo no tosta nyt onneks on jo jotai kuus vuotta ku noi jutut tapahtu. nykysin naimisissa maailman parhaan miehen kans joka ei koskaan kohtele mua väärin tai sano mulle ees rumasti. enemmän mua ihmetyttää mun entinen kaveri joka oli tän ekan tapauksen aikana samas huonees muttei tehnyt mitään vaikka huusin ihan hemmetisti apua ja sattuu ja nyt vittu lopeta jne...katto vaan ja aamulla vittuili ja naureskeli et hahha vähän sä huusit..

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22894073:
Vanhaa kunnon orjakauppaa ei nyt käy syyttäminen tästä :D Eikä oikein siirtomaa-aikojakaan. Sitäpaitsi, on Suomikin ollut milloin minkäkin valtion alistama ja Suomen kansa on ollut myös naapurimaiden "orjia" eli tykinruokaa. Miksei meillä muovailla edelleen savea ja paskaa?

Älä kysy niin vaikeita palstan äärisuvaitsevaisilta kiihkoilijoilta. Heidän on vaikea käsittää miten suomalaiset pärjäävät vaikka olemme olleet 600 vuotta vieraan vallan ikeen alla, käyneet neljä sotaa viime vuosisadalla ja nyt voimme silti antaa vuosittain useamman miljardin ulkomaalaisten elättämiseen.

joo no tosta nyt onneks on jo jotai kuus vuotta ku noi jutut tapahtu. nykysin naimisissa maailman parhaan miehen kans joka ei koskaan kohtele mua väärin tai sano mulle ees rumasti. enemmän mua ihmetyttää mun entinen kaveri joka oli tän ekan tapauksen aikana samas huonees muttei tehnyt mitään vaikka huusin ihan hemmetisti apua ja sattuu ja nyt vittu lopeta jne...katto vaan ja aamulla vittuili ja naureskeli et hahha vähän sä huusit..

Onneksi mun ei ole koskaan tarvinnut liikkua moisen paskasakin seurassa.:$

Yhteistyössä