Värssy hautakukkavihkoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä miten hän on kuollut,mutta tätä olemme kaksissa hautajasissa käyttäneet:

Kun aamu saapui niin matka päättyi
Uneen uuvutti väsyneen
Ei tunnu tuska,ei vaiva mainen
On rauha sydämessä nukkuneen

Nyt olen vapaa ja mukana tuulen
saan kulkea rajoilla ajattomuuden.
Olen kimallus tähden,
olen pilvenlento,
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa,
vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun
ja jokaisen tummuvan illan myötä
toivotan teille hyvää yötä.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
En tiedä miten hän on kuollut,mutta tätä olemme kaksissa hautajasissa käyttäneet:

Kun aamu saapui niin matka päättyi
Uneen uuvutti väsyneen
Ei tunnu tuska,ei vaiva mainen
On rauha sydämessä nukkuneen

....on rauha sydämen nukkuneen.

Kiitos, kyyneleet valuu ihan valtoimenaan, mutta nää on ihania. Lisääkin saa tietenkin laittaa.
Niin, hän siis kuoli aivan yllättäen, tuli vain paha olo ja parin sekunnin päästä ei enää hengittänyt :'( .

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Kiitos, kyyneleet valuu ihan valtoimenaan, mutta nää on ihania. Lisääkin saa tietenkin laittaa.
Niin, hän siis kuoli aivan yllättäen, tuli vain paha olo ja parin sekunnin päästä ei enää hengittänyt :'( .

Kamalaa, saanko kysyä minkä ikäinen? Eikö lääkäritkään osanneet sanoa kuolinsyytä? Voimia teille!

Kamalaa, saanko kysyä minkä ikäinen? Eikö lääkäritkään osanneet sanoa kuolinsyytä? Voimia teille!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kiitos. Oli kuusissa kymmenissä. Lääkäri haluaa ruumiinavauksen koska ei ole mitään aavistusta mihin kuoli.

Yhteistyössä