Vasaroin miehen kännykän kakaksi..miten saan hillittyä kiukkuani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :O(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:O(

Vieras
Meillä on noin 3-4 kertaa vuodessa sama tilanne,minä raivostun niin että siitä on oksat pois..syy on tämä eli mies eilen lähtenyt juomaan töistä päästyään,ei ilmoita mitään ja sitten soitan siinä illalla pariin kertaan ei vastaa ja hetken päästä puhelin on kiinni,no aukeaa tuntien päästä ja mies aivan söösit seis puhuu ihan täyttä paskaa suoraan sanottuna..
olen tästä sanonut että juokoot mutta olisi kiva tietää siitä että lähtee mutta ei ei koskaan vaivaudu ilmoittamaan ja tekee noin lapsellisesti että puhelin(akku aina muka loppuu tai ei huomannut että sulkeutunut,tapahtuu vain näillä reissuolla tätä) kiinni
ja ties mihin siksi aikaa itse..
no tänään tuli luokseni,asutaan tästä syystä erillään kun itse juon kerran vuodessa ja en pidä lasten aikana että kukaan juo itseään humalaan,heidän suvussa se on normaalia ollut aina siksi suvunkin kanssa riidat.miehen veli joskus ollut sijoitettuna meillä kun miehen äiti alkkis..no kuitenkin.,.
miehen selitykset olivat oli töissä siihen asti kun puhelimen aukaisi yms eli peittelee juomistaan vaikka aivan kännissä ja tänään krapuloissaan ollut..

no anyway hän meni saunaan ja minä vasaroin puhelimen kortteineen silpuksi,pistin taskuun takaisin lapun kera jotta ei tarvi valehdella jos puhelin kiinni missä on ja mitä tekee että onpa oikeasti aiheesta kiinni.

sekava teksti ja kyllä kivittäkää haukkukaa tiedän toimineeni lapsellisesti.
mies ei sanonut muuta kuin anteeksi kun huomasi puhelimen kohtalon,annoin peiton ja tyynnyn vaikka koitti viereen tulla..
mistähän taas tiedän onko ollut vieraissa sekin kun tuli ilmi viimevuonna että oli jatkoille vieraan naisen luo mennyt ja puhelimen oli unohtanut hänen luokseen juuri kun oli sen laittanut päälle,harmi että ehdin siihen soittaa ennenkuin ehti estää naisen vastaamisen..

Aika outo mies jos ei edes suuttunut tuosta. Ilmiselvästi jotain salattavaa ja ei viitsinyt, kehdannut suuttua kun itsellään on pettämisestä huono omatunto.
Kannattaa hommata samanlainen NOkian kännykkä kkuin mulla. Se nimittäin toimii vieläkin vaikka on heitetty varmaan kymmenen kertaa seinään. Vähän on räjähtäneen näkönen mutta toimiva edelleen :)

[QUOTE="jaa";25525207]Aika outo mies jos ei edes suuttunut tuosta. Ilmiselvästi jotain salattavaa ja ei viitsinyt, kehdannut suuttua kun itsellään on pettämisestä huono omatunto.
Kannattaa hommata samanlainen NOkian kännykkä kkuin mulla. Se nimittäin toimii vieläkin vaikka on heitetty varmaan kymmenen kertaa seinään. Vähän on räjähtäneen näkönen mutta toimiva edelleen :)[/QUOTE]

Tiedän etten uskalla suuttua koska nakkaan pihalle suoraan,sanoin että suunsa aukaisee lähtee samantien,en itsekään ole puhunut hänelle tulon jälkeen ja tuossa tekstini luin läpi mietinkin miksi hemmetti teen näin vaikeasti.
tehkööt mitä tekee ja ottakoot lapset luokseen sinne niin eipä tarvi mun edes soitella perään että onko tulossa yöksi jos on jotain lasten menoa että tarvin apua kun muuta tukiverkkoa ei ole..vien lapset hänelle yöksi jos oma meno ja osan lapsista jos jonkun lapsen kanssa meno..sillähän tämä ratkeaa,hyvä kirjoittaa tänne kun näkee oman tekstinsä ja miettiä asiota kirjoittaman pohjalta=)