L
liina.
Vieras
Ollaan ilmoitettu kaikille sukulaisille vauvan syntymästä. Kukaan ei ole soittanut. Oltiin eilen miehen kanssa molemmat aika murtuneita, esim. miehen vanhemmat ei kumpikaan vastanneet puhelimeen eivätkä soittaneet takaisin. Kotiuduttiin viikonloppuna, eikä kukaan ole äitini lisäksi käynyt. Äitikin sanoi, että "ihan söpö vauva". No, esikoisen kanssa sitten leikki.
Ystävääni en saanut synnärillä kiinni, eikä soittanut takaisin vaikka kysyin viestissä ehtisikö jutella. Hän oli "kauppareissulla" ja lupasi palata, ei koskaan palannut.
Olen aika musertunut, ollaan niin yksin, meidän perhe. Kukaan ei ole meidän kanssa iloitsemassa eikä onnellinen meidän puolesta näistä tapahtumista. Minun isä laittoi vaimonsa kanssa tekstiviestin! Ei edes soittaneet. Siskoni asuu ulkomailla ja tulee jokatapauksessa Suomeen tällä viikolla, muttei "tiennyt vielä" ehtiikö katsomaan vauvaa. Tosi loukkaavaa.
En tiedä miten selviän näistä tunteista, on jotenkin niin paha mieli.
Ystävääni en saanut synnärillä kiinni, eikä soittanut takaisin vaikka kysyin viestissä ehtisikö jutella. Hän oli "kauppareissulla" ja lupasi palata, ei koskaan palannut.
Olen aika musertunut, ollaan niin yksin, meidän perhe. Kukaan ei ole meidän kanssa iloitsemassa eikä onnellinen meidän puolesta näistä tapahtumista. Minun isä laittoi vaimonsa kanssa tekstiviestin! Ei edes soittaneet. Siskoni asuu ulkomailla ja tulee jokatapauksessa Suomeen tällä viikolla, muttei "tiennyt vielä" ehtiikö katsomaan vauvaa. Tosi loukkaavaa.
En tiedä miten selviän näistä tunteista, on jotenkin niin paha mieli.