vASTATKAA JOKU TIETÄVÄ! Menkka asiaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö-96
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttö-96

Vieras
Heippa. Olen 17 vuotias tyttö ja kuukautiseni ovat lähes aina olleet hieman epäsäännölliset, mutta yleensä alkaneet siinä kuun 17 päivästä eteenpäin. Noh...maaliskuun alussa tuli käyttöä jälkiehkäisypillerille ja seuraavat kuukautiseni alkoivat jo 13 päivä, mutta kestivät vain muutaman päivän. Sitten siitä 5 päivän päästä ne alkoivat taas. Viime kuussa eli huhtikuussa ne alkoivat 12-13 päivä ja olivat lopuillaan 18-19 päivä, pääsiäisenä. Olin silloin poikaystäväni luona ja harrastimme seksiä kondomin kanssa. Mielestämme se pysyi ehjänä ja, vaikka ei olisikaan niin poikaystäväni ei ehtinyt laueta, sillä jouduimme keskeyttämään, koska hänen vanhempansa saapuivat yllättäen etuajassa takaisin. Mutta.......nyt toukokuussa odotin menkkojeni alkavan jälleen 13 päivä tai vähintään 17 päivä, mutta eivät ole vielä alkaneet ja on jo 20 päivä. Onko normaalia, että kierto voi mennä ylitse 35 päivän? Varsinkin, jos ovat olleet ennenkin epäsäännölliset?? Raskaanahan en voi olla, koska kuukautiset tulivat je-pillerin jälkeen ja mitään ei tapahtunut pääsiäisenä. Voiko tämä olla vielä jälkiehkäisyn tekosia? Minulla kyllä tuli muutama päivä sitten pientä haalean ruskeaa vuotoa(on ennenkin) ja valkovuoto on nyt aika runsasta ja tuntemuksia alavatsassa. Kuukautiset tulossa, mutta myöhässä?

Onhan se ihan normaalia että myöhässä ovat, kun muutenkaan ei ole säännölliset. Ja tosiaan je-pillerikin voi kiertoon vaikuttaa. Sitä en vaan tiedä että kuinka pitkään voi je-pillerin vaikutus menkoissa näkyä.