Vastatkaa miehet katseletteko omaa naistanne "sillä silmällä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähän paha mieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vähän paha mieli

Vieras
Ajattelin kysyä teiltä miehiltä, jotka olette parisuhteessa TYKKÄÄTTEKÖ katsella OMAA naistanne? Osoitan siksi kysymyksen miehille, kun muilla palstoilla naiset väittävät, että tykkäävä katsella (Haluan siis miestenkin mielipiteitä)

Mieheni ei katsellut minua sillä silmällä sen jälkeen, kun parisuhteemme alkoi (tai sanotaan, kun oli se ensimmäinen 1/2 v kulunut, mutta ei alussakaan pahemmin). Aina kiinnostaa enemmän TV, avaa heti kun tulee kotiin tai kun herää. (huom. ei naiset sielläkään vaan tekstiteevee) seurustelun alussa kyllä katseli ja kehui muita naisia. Ei pahememmin. Olen kysellyt asiasta ja hän väittää, että katselee salaa. Ei kyllä katsele, minulla on silmät selässäkin. (Ei edes katsele, jos pukeudun nätisti. Jos seksikkäät alusvaatteet puen, niin silloin saattaa "osata" katsoa, mutta en tätä asiaa tässä tarkoittakaan.)

En tiedä katsooko mies yleensäkään muitakaan naisia, jos kyselen onko sillä ja sillä hyvä peppu, niin sanoo, että ei katsele.

Itse kyllä katselen OMAA(kin) miestä.

Lisään seksiä meillä kyllä on, mutta hän ei koskaan ota sitä puheeksi (aloitteitakin tekee joskus, kun muistutan asiasta..)

Katselee mieheni joskus muitakin. Ei välttämättä sillä silmällä (koska sanoo syyksi jonkun aivan hassun, esim. "katsoin onko mies vai nainen"), huomaan vaan joskus hänen tuijottavan. Seurustelun alussakin katseli vieraisiin pöytiin enemmä kuin omaansa. Siis ruokaravintolassa.

Kohta 11 v. oltu kimpassa ja melkein 10 v. aviossa... ja kyllä vaan haluttaa katsella omaa kultaa. Hän kun on oikein viehättävä nainen, osaa myös pukeutua nätisti ja myös seksikkäästi tarvittaessa... menemättä liiallisuuksiin. Hän kyllä yleensä huomaa katseeni ja huomauttaa että "Olet taas vähän katsellut sillä silmällä"... Yleensä tilanne johtaa siihen että sänkyyn mennään, ennemmin tai myöhemmin. Kyllä katselu kuuluu kuvioon jos mies haluaa naistansa.

Katselen kyllä myös muita naisia mutta en tietenkään tuijota... vain vilkaisten. Mutta omaa rakasta on kaikkein mukavin katsella, vaatteissa tai ilman. Mieluiten pienissä seksikkäissä alusasuissa. Grrrrrrrrrr.

katselen ja kehun, mutta ei usko. eikä aina aihettakaan.
katselu koki pienen lopahduksen, kun jäi kiinni pettämisestä. Nyt yrittänyt elvyttää, mutta en tiedä.
H

Alkuperäinen kirjoittaja vähän paha mieli:
Ajattelin kysyä teiltä miehiltä, jotka olette parisuhteessa TYKKÄÄTTEKÖ katsella OMAA naistanne? Osoitan siksi kysymyksen miehille, kun muilla palstoilla naiset väittävät, että tykkäävä katsella (Haluan siis miestenkin mielipiteitä)

Mieheni ei katsellut minua sillä silmällä sen jälkeen, kun parisuhteemme alkoi (tai sanotaan, kun oli se ensimmäinen 1/2 v kulunut, mutta ei alussakaan pahemmin). Aina kiinnostaa enemmän TV, avaa heti kun tulee kotiin tai kun herää. (huom. ei naiset sielläkään vaan tekstiteevee) seurustelun alussa kyllä katseli ja kehui muita naisia. Ei pahememmin. Olen kysellyt asiasta ja hän väittää, että katselee salaa. Ei kyllä katsele, minulla on silmät selässäkin. (Ei edes katsele, jos pukeudun nätisti. Jos seksikkäät alusvaatteet puen, niin silloin saattaa "osata" katsoa, mutta en tätä asiaa tässä tarkoittakaan.)

En tiedä katsooko mies yleensäkään muitakaan naisia, jos kyselen onko sillä ja sillä hyvä peppu, niin sanoo, että ei katsele.

Itse kyllä katselen OMAA(kin) miestä.

Lisään seksiä meillä kyllä on, mutta hän ei koskaan ota sitä puheeksi (aloitteitakin tekee joskus, kun muistutan asiasta..)

Katselen omaa naistani päivittäin... mokoma kun riisuu ja pukee aamuin illoin tuossa lähellä :) Enkä voi olla vähän vilkuilematta kun näyttää vieläkin niin mukavalta 15 yhteisen vuodenkin jälkeen. Piristää aina päivää vaikka ei mitään muuta aina tapahtuisikaan.

Jos olen suhteessa niin haluan että nainen myös on sellainen jota katson "sillä silmällä". Hänhän on tärkeä ihminen elämässäni, myös visualisesti.

Kyllä mielestäni jokaisen, niin miehen kuin naisenkin pitäis pitää huolta siitä että kumppania on miellyttävä katsoa. Sen eteen pitää, ja kannattaa nähdä vaivaa.
Ilman pilkettä tuntuu kyllä aika harmaalta.
Muutenkin elämässä pitää olla sitä positiivista pilkettä........sekä elämää että asenteita kohtaan. Hampaat irvessä tämä elämän kaaos muuttuu kovin synkäksi.

Kirjoitat, että pitäisi pitää huoli, että kummania on mielyttävä katsoa, mitä tarkemminottaen tarkoitat? Eli pitääkö minun pitää huoli siitä, että mieheni tykkää minua katsella, vai mieheni siitä huoli, että hän katselee minua?

Joskus olen kyllä yrittänyt seksuaallista huumoria mieheni kanssa, siis sitä pilkettä, mutta en ole saanut vastakaikua.

Ehkä hän onkin enemmän "nainen" näissä asioissa eli kosketuspuoli on hänen juttunsa. Joskus olen kiemurrellut seksikkäänä hänen edessään, niin hän on heti mieleuummin koskettanut kuin katsonut (laittanut jopa silmät kiinni ja katsonut muulle, joka tuntuu aika hassulle).

Hyvä kuntoinen nainen olen, varmasti keskivertoa kauniimpi ja tiimalasimuotoinen.

Jep, tarkoitan juuri sitä että jokainen meistä on mielestäni ainakin hiukan vastuussa kumppanilleen siitä miltä näytämme.
Kun pitää itsestään huolta, kunnioittaa toista ihmistä. Ei se tarkoita että ainoastaan jossain juhlissa pukeudutaan tilaisuuden edellyttämällä tavalla. Kyllä se pitää sisällään myös sen että arkisessa elämässä, parisuhteessa, pukeudutaan toista kunnioittavalla tavalla. Eikä siihen tarvita mitään Lenitan ohjeita, se pitää tulla omasta selkärangasta.

Ja tottahan parinmuodostushetkellä pukeutumisella on suuri merkitys. Ensivaikutelma kun muotoutuu hyvin paljon siitä mitä näkee. Sitä on kyllä syytä jatkaa suhteen myöhemmässäkin vaiheessa.
Tässäkin pätee jollakin lailla se että sitä saa mitä tilaa. Ja tietty takuuajan aikana "tuotteen" voi palauttaa. Myöhemmässä vaiheessa epäkurantti tuote taas menee automaattisesti vaihtoon :)

Ei auta yhtään että "pidän huolta itsestäni ja olen sinut itseni kanssa", ei. Mies ei vilkaise minuun päinkään. Alussa oli ihan hulluna, aina kehumassa ja kuolaamassa. Nyt 6 vuoden aviossa olon jlk mies ei edes katso minuun. Olen viehättävä, urheilullinen ja naisellinen. Saan katseita muilta miehiltä mutten omalta.
No, kaikkeen tottuu ja onhan elämässä vakavampiakin asioita murehdittavana.

Nykyinen miesystäväni, n.50v, ei vartaloani ihaillen ole tainnut katsoa kai kertaakaan. Sanoi kyllä alussa rakasteluhetkellä muutaman kerran, että minulla on ihanat rinnat tai ihana takapuoli. Mutta nykyään yhä harvemmin kuulen edes näitä harvoja toteamuksia siinä h-hetkellä. Ja olemme seurustelleet vasta 5kk!

Miesystäväni on harrastuksensa parissa timmien nuorten naisten keskellä, samoin työelämässä jakkupukunaisten ympäröimänä. Hän tuntuu arvostavan naisia ulkonäön perusteella aika vahvasti. Toki hän on älykäs, koulutettu ym. ym. Mutta kuuluu niihin ihmisiin, jotka todella arvostavat ulkonäköä. Itse olen norm.kokoinen, norm.näköinen. Olisi erittäin hieno tuntea, että miehelle ulkoinen olemukseni olisi kaunista katseltavaa ja hän näin arvostaisi minua. Väkisinkin itsetunnolle tekee huonoa tämä tilanne kun huomaan kerran toisensa jälkeen, miten hän katselee viipyillen kauniita naisia, hakee heidän katsettaan jne...

mies sanoi olevansa ujo, eikä uskalla katsella. Katselee kuulema, kun en huomaa (eli kuulema takamustani). Kai se on uskottava, mutta eipä tuo yleensäkään pidä sellaista seksuaallista kipinää yllä (eikä edes ilmaise halujaan, jos en kuukauteen ilmaise).

Oudoltahan tuo tosiaan tuntuisi, jos tuosta muuttuisi, kun on alusta alkean ollut tuollainen, hieman tavallisesta miehestä poikkeava.

Alkuperäinen kirjoittaja NainenAikuinen:
Nykyinen miesystäväni, n.50v, ei vartaloani ihaillen ole tainnut katsoa kai kertaakaan. Sanoi kyllä alussa rakasteluhetkellä muutaman kerran, että minulla on ihanat rinnat tai ihana takapuoli. Mutta nykyään yhä harvemmin kuulen edes näitä harvoja toteamuksia siinä h-hetkellä. Ja olemme seurustelleet vasta 5kk!

Miesystäväni on harrastuksensa parissa timmien nuorten naisten keskellä, samoin työelämässä jakkupukunaisten ympäröimänä. Hän tuntuu arvostavan naisia ulkonäön perusteella aika vahvasti. Toki hän on älykäs, koulutettu ym. ym. Mutta kuuluu niihin ihmisiin, jotka todella arvostavat ulkonäköä. Itse olen norm.kokoinen, norm.näköinen. Olisi erittäin hieno tuntea, että miehelle ulkoinen olemukseni olisi kaunista katseltavaa ja hän näin arvostaisi minua. Väkisinkin itsetunnolle tekee huonoa tämä tilanne kun huomaan kerran toisensa jälkeen, miten hän katselee viipyillen kauniita naisia, hakee heidän katsettaan jne...

Kuulostaapahan sialta. Tajuais olla edes kohtelias.

ja annan kohta hyvän yön suukon kun olen ollut firman juhlissa naiseni on niin kaunis rakastan omaa naistani vaikka juon itteni kännii välillä
tossa sohvalla makaa rakastettuni!!!! rakastan häntä!

En pelkästään silläsilmällä, vaan suorastaan tuijotan. Hän ei aina kuitenkaan siedä tuijotusta.

Katson myös vastaantulijoita suoraan silmiin. En kuitenkaan arvostele heidän ulkonäköään.

Sanon myös jotakin tilanteeseen sopivaa. Eli hyvää päivää.

Eikä vaimoni ole mustasukkainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
En pelkästään silläsilmällä, vaan suorastaan tuijotan. Hän ei aina kuitenkaan siedä tuijotusta.

Minunkin mieheni joskus tuijottaa... ja, kun kysyn MITÄ?... vastaa, että olet niin kaunis.

Joskus se on kivaa - välillä ärsyttää - ja silloin tällöin kuvittelen sen haluavan sillä jotain... Ikävä kyllä en osaa itse toimia samoin. Tuijottaisin ja sanoisin hänen olevan niin komea. Tai joo, olen minä alkanut niin tehdä. Hän ON niin komea!

Ei . mieheni EI todellakaan katso päin vaikka kuljen seksikkäissä aluiasuissa taikka alastomana. Ei katso vahingossakaan. Se kyllä loukkaa. Netistä katsoo jatkuvasti alastomia naisia.

Kyllä katselee useinkin. Eilen illalla viimeksi katseli ja kun kysyin mitä ajattelee, vastasi että olen niin himoittavan näköinen. Pari päivää sitten sanoi, että hänellä on käynyt hyvä tuuri, kun on saanut näin upeavartaloisen naisen hyvän luonteen lisäksi. Tällaisia hän puhuu minulle useinkin, mutta olemmekin vielä suhtkoht uusi pari.