Vastatkaa miehet katseletteko omaa naistanne "sillä silmällä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähän paha mieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ..h.ö:
Minä olen blondi, monen mielestä kaunis, itsekin olen tyytyväinen. Mieheni katselee tummia.
Tiedättekä mitä miehenne ajattelee, kun katselee tummia naisia.

Vaikkapa näin, minun vaimo on kauniimpi.

Minun maailmani ei kaadu siihen jos nyt ukko ei jostain syystä minua sillä silmällä katselisi. Tässä maailmassa on paljon muita tärkeämpiä asioita kuin mies ja hänen mielipiteensä minusta tai muista naisista.

Katselen kovasti, kehunkin ja silittelen paljon. Tyttöystäväni on näyttävä pakkaus varsinkin nyt kun on saanut enemmän "lihaa luiden ympärille". Ihana nainen kaikin puolin.

Tuo mokoma jääräpää vaan potee huono itsetuntoa vartalostaan ja tässä taannoin kysyikin "Onko mulla hyvät tissit? -Onhan ne! -Mutta jossain kuitenkin on paremmat?"
Ääh. Tuo tuntui minusta siltä kun en kehuisi ja katsoisi häntä sillä silmällä, kuin itse olisin tehnyt jotain väärin. Haluan todella paljon omaa naistani. Kunpa hän vain tajuaisi sen kun ei kiltisti taikka rohkeammin annettu kehu kelpaa.

Puolisoni, avovaimoni, on kaunis, haluttava, ihana katseltava. Ja katselen häntä eri tilanteissa. Kun hän nukkuu, juoksee edelläni tai rinnallani kympin lenkillä, on pukeutunut viehättäväksi biletystä varten, pesee suihkussa hiuksiaan. Usein hänelle on aivan pakko sanoa: "Sinulla on upea vartalo, olet kaunis." Aina ei himoaan ja haluaan voi tuoda esille, mutta kyllä sekin sielä taustalla aina on.

Ja kyllä tuntuu hyvältä, kun hän sanoo minulle, että peppuni on tosi hyvän näköinen tms.

Olemme molemmat hyväkuntoisia, hoikkia aikuisia, luultavasti melkoisen tavallisen näköisiä, omalla tavallamme vanhenneita - ei vaan ikääntyneitä ;) Mutta rakkaus ja välittäminen saa minut näkemään puolisossani hänen hienot piirteensä. Ja samoin luulen hänelle käyneen minun osalta.