Vastenmielisiä lapsia-ko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miss -80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miss -80

Vieras
Onko muilla perheessä ihmisiä, joille lapset on suorastaan vastenmielisiä? Meillä miehen siskon mies, jotka asuu samalla paikkakunnalla ainoana kummankaan meidän sisaruksista suorastaan vihaa lapsia!

Tai siltä ainakin tuntuu. Ennen oltiin paljon tekemisissä miehen siskon kanssa ja lapset rakastaa tätiään ja nauttivat tämän seurastaan, mutta tädin mies on ns."tiellä". Tätikään ei enää käy edes yksin ilman miestään kylässä kun tosi harvoin ja toivoo kuitenkin joskus saavansa vielä omia lapsia?*huoh*(tuskin tämän miehen kanssa tulee saamaan)

Asia vaivaa meitä lapsien vanhempia, koska vanhempi lapsistamme kyselee tätiään usein ja haluaisi käydä siellä, mutta tädin mies ei halua lapsia sotkemaan upeaa taloaan!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi täti ei käy edes yksin teillä? Siis eihän se käy järkeen, että jos mies inhoaa lapsia, niin vaimo ei kyläile lapsiperheissä yksinään.

Niimpä! Käy se JOSKUS HARVOIN. Ovat niin tiiviisti yhdessä, etteivät halua liikkua yksin!!!! *takoo päätään seinään*
Luulen, että tulee ukolta sanomista, jos liian usein meillä ramppaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
onkos se mies joku narsisti joka haluais hallita sitä naistaan?? kuulostaa ihan sellaselta jos tätikään ei käy lapsirakkaana enää kylässäkään....

En tiedä mikä se mies on, mutta sen sanon, että olen yrittäny oppia tykkäämään siitä tyypistä niinku muidenkin sisarusten puolisoista, mutta tästä ukosta en tykkää...enkä enää edes yritä!

Kuullostaa katkeralta puheelta, mutta on siinä tyypissä paljon muutakin mistä en tykkää, kun se ettei se tykkää meidän lapsista.

Mulla veljen entinen inhos lapsia syämmensä pohjasta. Eikä saanu veli ees yksin käyä ja tosi raka oli/on lapsille. Ja ollaan aina oltu tosi tiiviisti yhteyksissä. Onneks jätti tuon naisen reilu vuosi sitten. Nyt ollaan taas paljon tekemisissä, ja veliki oikein nauttii lasten kans touhuamisesta. Tämä henkilö tais kyllä olla narsisti...

Lukeudunko minä sellaiseksi kun en pidä miehen ystävän lapsista? He kun tulevat kylään hajoaa aina jotain. Pöydän alla on enemmän tavaraa kuin pöydällä kahvin jälkeen koska lapset eivät jaksa istua pöydässä vaan koko ajan pitää heilua ja pyöriä ja juosta muualla. Lapsen ovat sentään 4v ja 3 v. meidän Poikiemme huoneista on sängynpeitot revitty pois. Lelut heitelty ympäri huonetta. Kun yksi huone on saatetty kaaoksen valtaan siirrytään toiseen jne. Yleensä olohuoneesta kaatuu lamppu tai maljakko.
Mulla on mennyt jo niin herne nenään etten edes kutsu heitä meille. Lukeudunko minä lastenvihaajaksi vain onko kyseessä normaalia lapsia?

Ei kai meidän lähipiirissä, mutta onhan niitä tässä yhteiskunnassa huomattavan paljon...vinkvink. Suomalaiset ei oo mielestäni mitään lapsiystävällistä kansaa noin niinkun reippaasti yleistäen. :whistle:

Yhteistyössä