vastentahtoinen saunominen miehen perheen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiukkapipo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiukkapipo

Vieras
Miten hoitaa tilanne?
Miehen perheessä aina kaikki saunoo vaikka kenen kanssa kainostelematta, minä taas tottunut saunomaan aikuisiällä vain mieheni kanssa tai naisseurassa. Miehen perheen mökillä ollessa saunaan sitten minulta kysymättä on vain ilmaantunut vuosien varrella sekä appiukko että miehen veli.
Olenko jotenkin outo kun haluaisin että multa edes kysyttäisiin haluanko alasti hikoilla kenen kanssa vaan? Ymmärrän että saunahan se vaan on, mutta en vaan tajua, ja tuntuu musta ahdistavalta!
Mies oli taasen mökillä, ja siellä oli sit saunonut kaikki sekaisin, appiukko, mies miehen veli, sekä veljen uusi naisystävä joka tuotiin näytille ekaa kertaa. Myös tää tuntuu oudolta että oma mies on alasti samantien tän seurassa..

:D minä en ole myöskään ikinä ymmärtänyt tuota, aikuisena olen saunonut vain naisten kesken tai puolisoni kanssa.. onneksi myös mieheni on samaa mieltä, kuin myös meidän suvut. Joo en ymmärrä .

Mä en suostuisi. Sanoisin ja LUJAA oman mielipiteeni. Ei se ole niin, että maassa maan tavalla. Ei ihmistä voi pakottaa sellaiseen, mikä ei tunnu itselleen oikealta.

Oho, no kyllä aika estotonta minusta. Ei ehkä kannata mennä saunaan , jos ahdistaa, Otse en menisi vastaavassa porukassa. Mahtaakohan miehen veljen tyttöystävä olla tuntenut olonsa hiukkasen kiusaantuneeksi... :/

Mä en sauno kenenkään muun kanssa kuin mieheni, en halua esiintyä ties kenen edessä alastomana eikä suuremmin kiinnosta nähdä muitakaan alasti. Ja jos joku yrittää pakottaa saunomaan jonkun muun kanssa, niin jätän sitten saunomatta.

Laita biksut, jos tarkoituksena on olla mökillä. Voit käyttää hyvänä tekosyynä, että haluat rusketusraidat jotta voit vertailla :'D (Tietysti pitää sitten välillä käydä ulkonakin saunasta... tai jopa uimassa xP)

[QUOTE="vieras";23647781]Mä en sauno kenenkään muun kanssa kuin mieheni, en halua esiintyä ties kenen edessä alastomana eikä suuremmin kiinnosta nähdä muitakaan alasti. Ja jos joku yrittää pakottaa saunomaan jonkun muun kanssa, niin jätän sitten saunomatta.[/QUOTE]

Peesi. Ei tulisi mieleenikään mennä saunaan vieraiden miesten kanssa, ovat sitten kyseessä miehen isä tai veli.

Älä mene saunaan siellä mökillä, jos heillä on tuollainen tapa. Et sinä voi pakottaa heitä omalla mökillään muuttamaan tapojaan vuoksesi, mutta voit olla menemättä saunaan.

Tekis kyllä mieleni olla menemättä enää, mutta paikka on miehelle tärkeä kun lapsesta asti siellä ollut, samoin meidän muksuille. Itseeni ärsyttää se ettei multa ekaa kertaa ole edes kysytty haittaako, vaan porukkaa vaan lappaa sisään. Varsinkin raskaana ollessa norsun kokoisena asia jotenkin ahdisti, kun ei oo ihan sinut itsekkään oman kroppansa kanssa..
Uimista en harrasta mutta ehkäpä sit vaan tungen uimapukua ylle yllätyksien varalle.. ja sit tää, että en halua olla turha nipottaja miehelle, mutta jotenkin otin nokkiini että uudenkin tulokkaan kanssa heitetään vaatteet pois ja lauteille vaan kaikki. Loukkaannuin enkä itekkään tajua miksi, kun ei saunassa sinänsä mitään pahaa ole!

[QUOTE="ap";23647805]Tekis kyllä mieleni olla menemättä enää, mutta paikka on miehelle tärkeä kun lapsesta asti siellä ollut, samoin meidän muksuille. Itseeni ärsyttää se ettei multa ekaa kertaa ole edes kysytty haittaako, vaan porukkaa vaan lappaa sisään. Varsinkin raskaana ollessa norsun kokoisena asia jotenkin ahdisti, kun ei oo ihan sinut itsekkään oman kroppansa kanssa..
Uimista en harrasta mutta ehkäpä sit vaan tungen uimapukua ylle yllätyksien varalle.. ja sit tää, että en halua olla turha nipottaja miehelle, mutta jotenkin otin nokkiini että uudenkin tulokkaan kanssa heitetään vaatteet pois ja lauteille vaan kaikki. Loukkaannuin enkä itekkään tajua miksi, kun ei saunassa sinänsä mitään pahaa ole![/QUOTE]

Niin siis koko mökki on tärkeä paikka, ei vaan se sauna ;)

Itse en saunoisi muiden aikuisten miesten kanssa kuin oman mieheni, eli jos miehen suvussa olisi tuollainen sekasaunameininki niin joko minulle järjestettäisiin mahdollisuus saunoa oman perheeni kanssa tai sitten naisten saunaporukassa tai sitten jättäisin koko saunan väliin.

En sano että noissa sekasaunoissa olisi mitään vikaa, mutta luulisi sekasaunan ystävienkin ymmärtävän että kaikki eivät tuollaisesta tykkää ja siksi ottaa huomioon myös toisen toiveet eikä noin varoittamatta miesväki pukkaa samaan saunaan miniäehdokkaiden kanssa.

Itse en saunoisi muiden aikuisten miesten kanssa kuin oman mieheni, eli jos miehen suvussa olisi tuollainen sekasaunameininki niin joko minulle järjestettäisiin mahdollisuus saunoa oman perheeni kanssa tai sitten naisten saunaporukassa tai sitten jättäisin koko saunan väliin.

En sano että noissa sekasaunoissa olisi mitään vikaa, mutta luulisi sekasaunan ystävienkin ymmärtävän että kaikki eivät tuollaisesta tykkää ja siksi ottaa huomioon myös toisen toiveet eikä noin varoittamatta miesväki pukkaa samaan saunaan miniäehdokkaiden kanssa.

Peesi!

ymmärrän ongelman. :D Meidän suvussa ilmenee tätä samaa. Toisaalta alasti siellä saunassa käy kyllä vain esim äitini + hänen sisarukset puolisoineen, saunasta sitten jatkavat alasti myös uimaan. Mutta seuraava sukupolvi käyttää kyllä jo uikkareita. Kyllä siinä pieni kiire tulee itselle nousta vedestä kun esim eno vaimonsa kanssa lähestyy alasti rantaa :D Mikäs siinä jos viihtyvät alasti, eipä se ole itseä häirinnyt sen enempää, huvittanut vaa välillä.

Mä kyllä nostaisin metelin. Olen mä oman porukan(vanhemmat,sisarukset,isovanhemmat) kanssa saunonut ikäni mutta en kyllä appiksia kelpuuttaisi seuraksi. Ulkopuolisista vain naiset mun kanssa saunaan, kiitos.

[QUOTE="vieras";23647906]En haluaisi esitellä appiukolle tissejä ja pimppaa,en saunassa enkä muuten.[/QUOTE]

En kyllä minäkään suostuisi alasti saunaan muussa seurassa kun mieheni+lasteni kanssa tai naisseurassa. Vaikka vanhemmat sukulaiset saavat käydä ihan keskenään, jos tahtovat.

en sauno muiden miesten kuin omani kanssa. Isän kanssa saunominen on lopetettu joskus 13v viimeistään ja uudelleen en aloita. Appiukon kanssa en saunois missään tapauksessa. En pidä itseäni minään supertiukkiksena, mutta musta alastomuus appivanhempien kanssa ei ole todellakaan ok ja normaalia enkä halua myöskään lasteni oppivan siihen, että koko suku hilluu alasti keskenään.

En tykkää näyttäytyä ihan kaikille alasti enkä tahdo nähdä muita alasti. Varsinkaan appea tai miehen veljiä! Vaikkei siinä mitään seksuaalista olekaan, mutta on se vähän kiusallista.

[QUOTE="mä";23647927]en sauno muiden miesten kuin omani kanssa. Isän kanssa saunominen on lopetettu joskus 13v viimeistään ja uudelleen en aloita. Appiukon kanssa en saunois missään tapauksessa. En pidä itseäni minään supertiukkiksena, mutta musta alastomuus appivanhempien kanssa ei ole todellakaan ok ja normaalia enkä halua myöskään lasteni oppivan siihen, että koko suku hilluu alasti keskenään.[/QUOTE]

Toi viimeinen lause oli hauska. :D :D Joo, mut samaa mieltä.

Minusta on täysin normaalia saunoa alasti... Jos joku pitää sitä jotenkin pervona, niin se pervous on niissää katsojan silmissä. Mikäli et halua saunoa, kuten on tapana saunoa, niin sitten ei oikein voi muuta, kuin että jätät homman kokonaan väliin... :/

Minusta on täysin normaalia saunoa alasti... Jos joku pitää sitä jotenkin pervona, niin se pervous on niissää katsojan silmissä. Mikäli et halua saunoa, kuten on tapana saunoa, niin sitten ei oikein voi muuta, kuin että jätät homman kokonaan väliin...

Yhteistyössä