Väsynyt ja kipeä olo. Mikäköhän mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsy

Vieras
Mikä ihme mua voi vaivata? On ollut nyt noin puolitoista viikkoa jatkuvasti vähän huono olo ja välillä vatsa on turvonnut ja kipeäkin. Selkeitä ruoansulatusvaivoja. Ja inhottava ällö-olo!

Mutta näiden oireiden lisäksi oon aika uuvuksissa koko ajan.. enkä tajua, mistä se voi johtua. Lapsi nyt valvottaa välillä ja on aika rasittava uhmis, mutta musta tuntuu, että tää väsymys ei ole kuitenkaan siitä johtuvaa. Tuli jo mieleen, että mikähän mun Hb on, mutta aina se on ollut ennen kuitenkin hyvä, eikä ole syytä, miksi se olisi laskenut. Onko mulla joku tauti? Mahatauti olisi ärhäkämpi... flunssaa ei ole... mikä tää on?

Oon itsekin sh-opiskelija, mutta mulla ei ole hajuakaan mikä mua todellisuudessa vaivaa. :) Halusin kysellä teiltä muilta, miltä kuulostaa.

Mulla on ollut molemmat kesät pahaa oloa, lähinnä aamuisin, niin kuin ois ollu krapula. ja väsynyt ja maha lotissu ja litissy hirveesti. Kiersin kaikki lääkärit, missään ei mitään. Ohi menny itsestään, tai no aina aloittajut suoliston hiivanpoistajat ja miatohapot, voihan noillakin olla merkitystä. kestänyt aina sen reilun kuukauden, odotan innolla tätä kesää, sillä töissä ei ole kiva olla noilla oloilla. ps. olen itsekin th-opisk. :)

eli tulin siihen tulokseen, että joku vatsan/suoliston tasapainohäiriö mulla ollut, nyt osaan kyllä huomioida jos alkaa oireita tulla niin rupean juomaan mulkosalia ja yms.

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Hiivan liikakasvua suolistossa. Se väsyttää! Osta maitohappobakteereja ja hiivan häätöön tarkoitettuja luontaistuotteita. Sokerit tauolle.

Mullakin ne hiivanpoistajat autto, joten sekin varmaan mulla oli. Kielikin oli valkonen, eli sekin liittyy siihen. Vihreä paketti joku candidas forte, mitä käytin.

Yhteistyössä