Väsyttää, ahdistaa, itkettää.. =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkaus

Vieras
mikä se on, kun tuntuu, ettei mitään jaksa, mikään ei kiinnosta.. Tuntuu, ettei elämässä ole enää mitään.. Käyn töissä, haen töiden jälkeen lapsen päiväkodista, kuuntelen illan lapsen kiukuttelua, menen illalla nukkumaan ja sama toistuu seuraavana päivänä.. Tuntuu, etten ole enää mitään muuta kuin äiti, huono sellainen.. Koskaan eo ole yksin, paitsi töissä, sielläkin usein ahdistaa olla, mutta siellä saan kuitenkin olla kuuntelematta jatkuvaa kiukuttelua.. Vapaapäivät menee yhdessä hurauksessa ohi, viimeisenä vapaapäivänä huomaan, etten ola taaskaan saanut mitään aikaiseksi, vaikka oli paljon suunnitelmia.. Tuntuu, että olen niin yksin, niin tavattoman yksin :'(..

Pystyisitkö järjestämään itsellesi omaa aikaa, että lapsi olisi vaikka mummon hoisossa? Itselläni on ollut samantapaisia tuntemuksia pitkin kevättä. Tän viikonlopun olen saanut olla ihan yksin, mies lähti mummolaan lasten kanssa, ja kyllä olen nauttinut! Jos vaan mitenkään pystyt, niin järjestä itsellesi samanlainen lepotauko.

Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:
Pystyisitkö järjestämään itsellesi omaa aikaa, että lapsi olisi vaikka mummon hoisossa? Itselläni on ollut samantapaisia tuntemuksia pitkin kevättä. Tän viikonlopun olen saanut olla ihan yksin, mies lähti mummolaan lasten kanssa, ja kyllä olen nauttinut! Jos vaan mitenkään pystyt, niin järjestä itsellesi samanlainen lepotauko.

tuota omaa aikaa minä niin kaipaankin. Ongelma vain se, että kun olen yksin, en osaa silloinkaan mitään tehdä, odotan vain, milloin pitää lähteä lasta hakemaan tai milloin isovanhemmat hänet tuovat kotiin. Pitäisi oikeasti lähteä yksin kävelyille ja muuta, mutta en vain osaa.. =(. Kaikista ihaninta olisi olla viikonloppu yksin jossain muualla kuin kotona..

Yhteistyössä