Vatsa pikaisesti litteämmäksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Erin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Erin"

Vieras
Onko konsteja, joilla vatsan saisi kolmessa viikossa litteämmäksi? Olen muuten hoikka nainen, mutta viime aikoina vatsa on alkanut pömpöttää. Ärsyttää ja haluaisin päästä vatsasta eroon. Olen menossa häihin vieraaksi kolmen viikon päästä ja siihen mennessä olisi kiva saada muutosta aikaan, jolloin pukukin istuisi paremmin. Kaikki pikakonstit olisi siis nyt tarpeen!

Riittääkö, jos jättää pois vaaleat leivät, pullat jne. + sokerit + pastat ja riisit, vai pitäisikö jättää täysjyvätuotteet ja ruisleipäkin pois? Mites hedelmät?

Kait tuon kokeilemalla huomaa mitkä turvottaa eniten. Jätä nyt ensin ne vaaleat moskat pois, en suosittele jättämään kaikkea kerralla. Mulle kävi alkuinnostuksessa niin, että jätin kaiken "pahan" ja jaksoin viikon - herkutellen suutuspäissäni sitten kahta kauheammin :)

Vaihda ruoka-annokseen perunan/pastan/riisin tilalle salaattia, ihan oman maun mukaan. Täyttää ja on terveellisempää. Kyllä mä ruisleipää söisin, mutta en mitään täysjyväpaahtoleipiä, itsellä ne ainakin turvottaa ja maha menee ummelle. Hedelmissä on sokeria, mutta ei ne pahoja ole tälläsen ei-fanaatikon mielestä :) Mehut pois ja jugurtit, niissä on turhaa sokeria.

Kiitos :) Vaaleaa leipää en syö ollenkaan, mutta pullaa tulee syötyä töissä. Kotona meillä ei leivonnaisia juuri näy. Karkki on sitten se heikko kohta ja sen toki ymmärrän itsekin, että ne pitää jättää pois. Ruisleipää en haluaisi kokonaan jättää, koska sen kohdalla tulee varmaan ensimmäisenä himo muuten. Vähentää toki voin.

[QUOTE="vieras";23822749]Turvottavat hiilarit karsit minimiin ja Kuntoplussan sivulta otat ohjelmaasi vatsa litteäksi -treenin :)[/QUOTE]

Niin, kävin katsomassa tuon kuntoplussan treenin. Hyvältä vaikuttaa. Kiitos! :)

Ensiavuksi käväise esimerkiksi Sokoksen alusvaateosastolla. Siellä on ihmeitä tekeviä alusvaatteita.
Kolmessa viikossa ei kyllä kovin kummoista ehdi tekemään, mutta toki kannattaa silti aloittaa treenaaminen. Tsemppiä!

No mä taas vaihdoin rytinällä pulla-sokeri-karkki-leipähiirestä kuukausien ketoosiin, ja sillä tiellä olen vielä 9 kk myöhemminkin :D

Aapeelle pidän peukkuja, varmasti onnistut kun asentees on oikea :)

Yhteistyössä