Vatsalihaksista kyssäri..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja missä mun lihakset?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

missä mun lihakset?

Vieras
Aloitin vatsalihasliikkeet helmikuussa,tein niitä joka päivä min.30minuuttia.Vyötäröltä lähti jokunen sentti,mutta lihakset ei tule esiin.
Päätinpä nyt sitten laihduttaa hieman,jos se auttaisi.Olen 173cm pitkä ja painoin 62kiloa.Tossa painossa ei näkynyt juurikaan mitään.Nyt painan 59 kiloa,eikä mitään näy missään yhä edelleenkään.
Mitä mä teen väärin?Käyn myös ajoittain kuntosalilla rehkimässä.

no ainakin olet jo lähes alipainoinen että älä laihduta enää. Miten haluaisit niiden sitte näkyvän? Eikö se riitä että ei ole löysää nahkaa roikkumassa?

löysää roikkumassa.Ainoa missä ei enää hölsky on vyötärö.Teen monipuolisia liikkeitä,liikkeet otettu kuntosalilta ja joogasta.
Mä en ymmärrä miksi ei muutosta tapahdu.

Alkuperäinen kirjoittaja missä mun lihakset?:
Aloitin vatsalihasliikkeet helmikuussa,tein niitä joka päivä min.30minuuttia.Vyötäröltä lähti jokunen sentti,mutta lihakset ei tule esiin.
Päätinpä nyt sitten laihduttaa hieman,jos se auttaisi.Olen 173cm pitkä ja painoin 62kiloa.Tossa painossa ei näkynyt juurikaan mitään.Nyt painan 59 kiloa,eikä mitään näy missään yhä edelleenkään.
Mitä mä teen väärin?Käyn myös ajoittain kuntosalilla rehkimässä.

Se on vatsalihas, mikä naisilla näkyy, eikä vatsalihakset. Ne poimut siinä on jäänne "liskoajoilta". Vatsalihasten uurteet on joillakin isommat ja joillakin pienemmät. Raskaus yleensä leventää uurretta ja helpottaa niiden erottumista. Vatsalihasten näkyminen on aika paljon kiinni siitä, mitä on syntymälahjanaan saanut.

Kannattaa kysyä kuntosalin ohjaajilta ohjeita eri vatsalihasten harjoittamiseen, pelkkien istumaannousujen lisäksi on hyvä tehdä esim. vinoja ja syviä vatsalihaksia käyttäviä liikkeitä. Tunnetko vatsalihaksesi sormilla tunnustellessa istumaannousun jännitysvaiheessa? Mikäli tunnet, mutta vatsalihaksia ei varsinaisesti "näy", voi kyse olla siitä faktasta, että osalle ihmisiä vatsan seutu kerää helposti rasvaa, josta on vaikea päästä eroon, muuten kuin rasvaprosenttia pudottamalla (=kuntoilemalla, ruokavalion muutoksella).

Olet kuitenkin jo kevyt, joten älä ota tuota liian vakavasti ja muutu maaniseksi kuntoilun ja ruokavalion suhteen, vaikka tuloksia et omasta mielestäsi näkisi. Kaikille ihmisille ei ole anatomian vuoksi mahdollista saada vatsalihaksia esille, vaikka treenatut sellaiset löytyisivätkin.

en tehnyt raskauden jälkeen yhtään mitään.Laiharinkin aloitin vasta lapsen ollessa melkein 2v.
Joku uurre mulla näkyy kylkiä pitkin menevän,mutta sitä six packia ei näy ja vatsanahka roikkuu edelleen.=( Haluaisin tiukan vatsan,näkyi lihakset tai ei.

tunnen kyllä lihakset.Tunnen ne jo,kun vähän jännitän vatsaani.Harmittaa,jos toi löllö jää tohon roikkumaan.Niin toi 59 kiloa on sit aamupaino,kun en ole vielä syönyt.Päivällä painan varmasti sen 60kiloa.
Mä oon ruumiinrakenteeltani roteva,en saa siroa itsestäni millään.
Sitten teen fyysisesti rankkaa"miesten"työtä,joten pakko olla lihaksia.

Paljonko siinä on sitä rasvaa päällä? Ota noin kymmenen senttiä nahkaa sormien väliin ja purista. Jos siinä on kolme senttiä kamaa, niin ei ne vatsalihakset näy, vaikka olisi minkä kokoiset.

no jos siinä on se 5cm niin ei ne sun vatsalihakset näy...
Mulla näkyy juuri ja juuri lihasten uurteet. 162cm/47kg.
Kyljessä, sivussa, navan korkeudella on ihoa sormien välissä alle 1cm.
Navan ympärillä jossa on paksuin rasvakertymä, ihoa on noin 2cm sormien välissä.

Voi olla että ei saa, ellei sitten ahkera aerobinen kuntoilu + (ohjattu) ruokavalion muutos auta. Kyseessä voi olla ns. löysää ihoa synnytyksen jäljiltä, josta eroon pääsemiseksi on vaikea sanoa juuta tai jaata neuvoksi.

niin ja mulla ei näkynyt tämänkään vertaa ennenkuin laihdutin 5kg. Eli ennen, kun painoin 52kg, niin vatsassa oli löllöä, eikä uurteita yhtään.
Joten on se painostasikin kiinni. ei lihakset näy, jos siinä on rasvaa päällä. Laihduta kaikki rasva siitä lihasten päältä niin kyllä ne näkyy. Ihoa toki roikkuu siin päällä jos se on pahasti venynyt.
Mulla on 3raskautta takana, mutta mulle ei tullu raskausarpia, eli iho ei paljoa vaurioitunut. Raskauskilojen määräkin vaikuttaa siihen paljonko ihosi venyi. Mulle tuli 10-17kg raskaudesta riippuen.

Ota huomioon, että naisten on hirmusen vaikea edes saada vatsalihaksia näkyviin. Etenkin koko sixpackia. Jos sä noita julkkisten kuvia kattelet, niin niillä onkin vuosikausia kovaa treeniä oman treinerin kanssa takana. Sellaista treeniä mihin normaali-ihmisellä ei edes ole aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ota huomioon, että naisten on hirmusen vaikea edes saada vatsalihaksia näkyviin. Etenkin koko sixpackia. Jos sä noita julkkisten kuvia kattelet, niin niillä onkin vuosikausia kovaa treeniä oman treinerin kanssa takana. Sellaista treeniä mihin normaali-ihmisellä ei edes ole aikaa.

Tarkoitat varmaan koko eightpackkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja pokdnv:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tarkoitat varmaan koko eightpackkiä?

Kyllä. :D Koko eightpackia. Taitaa ap:n tavoite vaan olla se sixpack.

Katsopas tohtori.fi sivulla painoindeksilaskuria. Ja ihmekös tuo ettei ap:n vatsalihakset näy kun on painoindeksikin vielä tuon verran. Eli pienennä painoa niin vatsalihaksesi näkyy. Vertaa minun ennen ja jälkeen painoja omiisi. Ja huomaat että sinäkin saat vatsalihaksesi näkyviin

Alkuperäinen kirjoittaja riina:
Katsopas tohtori.fi sivulla painoindeksilaskuria. Ja ihmekös tuo ettei ap:n vatsalihakset näy kun on painoindeksikin vielä tuon verran. Eli pienennä painoa niin vatsalihaksesi näkyy. Vertaa minun ennen ja jälkeen painoja omiisi. Ja huomaat että sinäkin saat vatsalihaksesi näkyviin

Painoindeksillä ja rasvaprosentilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Maailma on täynnä "lievästi ylipainoisia", joilla vatsalihakset näkyvät.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:

Painoindeksillä ja rasvaprosentilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Maailma on täynnä "lievästi ylipainoisia", joilla vatsalihakset näkyvät.

Sanopa yksikin tällainen ylipainoinen ihminen nimeltä. Katson heti googlella sen kuvia netistä. ..

Sanopa yksikin tällainen ylipainoinen ihminen nimeltä. Katson heti googlella sen kuvia netistä. ..

http://images.google.fi/images?hl=fi&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:fi:official&um=1&q=kehonrakentaja&revid=1050052400&ei=pT9xSt3VN4mMmwPGtNG9DA&sa=X&oi=revisions_inline&resnum=0&ct=broad-revision&cd=1

Siinä on aika monia

Alkuperäinen kirjoittaja näin:

http://images.google.fi/images?hl=fi&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:fi:official&um=1&q=kehonrakentaja&revid=1050052400&ei=pT9xSt3VN4mMmwPGtNG9DA&sa=X&oi=revisions_inline&resnum=0&ct=broad-revision&cd=1

Siinä on aika monia

Miksiköhän linkki ei toimi?

Yhteistyössä