Vatsalihaksista kyssäri..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja missä mun lihakset?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja riina:
Sanopa yksikin tällainen ylipainoinen ihminen nimeltä. Katson heti googlella sen kuvia netistä. ..

http://images.google.fi/images?hl=fi&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:fi:official&um=1&q=kehonrakentaja&revid=1050052400&ei=pT9xSt3VN4mMmwPGtNG9DA&sa=X&oi=revisions_inline&resnum=0&ct=broad-revision&cd=1

Siinä on aika monia

Mulla ei tuo linkki näy. :(

idiootti! nuo kuvathan oli kehonrakentajakuvia.
Painoindeksillä lasketaan normaali ihmisten painon ja pituuden suhdetta. Jotka tekee normaalia työtä ja liikkuu keskivertomäärän. Eikä sellaisten joiden ruumis on pelkkää hormoneilla kasvatettua lihasta. Jotka työkseen aamusta iltaan pumppaavat lihaksistan isompia.

Se linkki näkyy kun laittaa siitä viimeisen 1:sen perästä ottaa välilyönnin pois...

Katsopas tohtori.fi sivulla painoindeksilaskuria. Ja ihmekös tuo ettei ap:n vatsalihakset näy kun on painoindeksikin vielä tuon verran. Eli pienennä painoa niin vatsalihaksesi näkyy. Vertaa minun ennen ja jälkeen painoja omiisi. Ja huomaat että sinäkin saat vatsalihaksesi näkyviin

mulla on siis vielä liikaa painoa?

Painoindeksillä lasketaan normaali ihmisten painon ja pituuden suhdetta. Jotka tekee normaalia työtä ja liikkuu keskivertomäärän. Eikä sellaisten joiden ruumis on pelkkää hormoneilla kasvatettua lihasta. Jotka työkseen aamusta iltaan pumppaavat lihaksistan isompia.

Se linkki näkyy kun laittaa siitä viimeisen 1:sen perästä ottaa välilyönnin pois...

Itse olet idiootti. Vitun ääliö tulee jauhamaan paskaa painoindeksin vaikutuksesta vatsalihasten näkyvyyteen, vaikka kyse on rasvan määrästä ja lihasten koosta.

Jos on noin tyhmä, niin voisi pitää sen naamansa ummessa.
Ääliö tulee vielä haukkumaan muita. Ole läski typerys hiljaa, jos et ymmärrä!

Alkuperäinen kirjoittaja vittu!:

Itse olet idiootti. Vitun ääliö tulee jauhamaan paskaa painoindeksin vaikutuksesta vatsalihasten näkyvyyteen, vaikka kyse on rasvan määrästä ja lihasten koosta.

Jos on noin tyhmä, niin voisi pitää sen naamansa ummessa.
Ääliö tulee vielä haukkumaan muita. Ole läski typerys hiljaa, jos et ymmärrä!

Kyllä siitä painoindeksistä näkee, voiko ihmisellä näkyä vatsalihakset vai ei. JOS on kyse normaalista ihmisestä eikä ihmisestä joka työkseenkasvattaa lihasmassaa.
Eli mulla ne lihakset näkyy, vaikka en ole kasvattanut lihaksiani suuremmaksi. Mulla vain paino on tarpeeksi alhainen, jolloin ei ole ylimääräista rasvaa lihasten päällä. Eli en ole läski.

En kuntoile, en tee vatsalihasliikkeitä koskakaan, en lenkkeile säännöllisesti. Harrastan vain hyötyliikuntaa: eli aktiivisesti päivittäin kotitöitä ja lasten kans paikasta toiseen kävellen kulkeminen.

Yhteistyössä