N
Nina
Vieras
Meikäläisen vauva maha alkoi näkyä selvästi viikolla 15. Tällöin asia huomattiin myös töissä (olin kyllä pomolle kertonut jo aikaisemmin). Sf-mitta kulki keskikäyrän yläpuolella koko raskauden. Vauva oli syntyessään normaalipainoinen. Ympäristön ahdistavista kysymyksistä "kaksosiako odotat?" "Ei mulla vaan tollasta mahaa ollut, onko kaikki kunnossa" johtuen en oikein osannut nauttia kauniista vauvamahastani. Seuraavassa raskaudessa kyllä aioin nauttia! Olen normaalipainoinen, pieni ja siro nainen, joten mahani ehkä siksi oli ja näytti niin korostuneen suurelta. Ne joilla masu on alusta asti iso, niin olkaa siitä ylpeitä!!! Kivempi on että masu näkyy ja jengi huomaa, että hei tuo on raskaana, kuin että vielä viiklla 30 ihmetellään, että ompas lihonut
.
Kata ole ylpeä perheestäsi. Viisi ihanaa ihmistä, onneksi olkoon! Tänä päivänä on niin paljon lapsettomuutta, että kateellisia riittää!
Kata ole ylpeä perheestäsi. Viisi ihanaa ihmistä, onneksi olkoon! Tänä päivänä on niin paljon lapsettomuutta, että kateellisia riittää!