Vatsatautiako..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kvart över
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kvart över

Aktiivinen jäsen
26.03.2007
4 876
9
38
Kyselen nyt tyhmiä, mutta ihan oikeasti meillä ei ennen tätä ole ollut vatsatautia perheessä. Eikä itsellänikään, edes lapsena.

Kuopus (1,5v) heräsi tänään iloisena ja menimme sohvalle köllöttelemään. Hetken päästä hän haistoi mun aamuhengityksen (:D Mulla oli tosi paha makukin suussa yökiskon takia! :D) ja oksensi! Juuri mitään ei tullut, kun maha oli tyhjä.

Tästä on nyt tunti, tyttö on syönyt näkkäriä (puuro ei maistunut) ja juonut maitoa pari desiä. Leikkii ihan iloisena, ei ole oksentanut uudestaan. Milloin se uusi oksu tulee jos on ykätautia? Vai ihanko oikeasti tuo lapsi oksensi kun haistoi mun hengistystä?! Vai voidaanko me lähteä ihan tavallisesti puistoon..?

Voi olla vatsatautia tai sitten jotain muuta. Meillä oli tytöllä juuri sellainen tauti että oksensi kerran, seuraavan päivän oli kuumeessa ja seuraavana päivänä oli vatsa löysällä. Jos ei ole mikään pakko mennä minnekään niin itse varmaan varulta pysyttelisin tämän päivän kotosalla.

Mun esikoinen on aina ollut todella hajuherkkä. On oksentanut vaikka minkä hajun takia. Esim.kun koira oli pissannut sisälle. Ja kerran juostiin pää kolmantena jalkana karkuun kalasavustamon "hajua" kun herra alkoi jo yökkomään niin kovaäänisesti :D

Kuinkas teillä nyt voidaan? Tuuppa kertomaan sitten sairastutko ite vai et. Oon utelias, kun sanoit ettei sulla oo eläessäs sitä ällötautia ollut. Pikaista paranemista sinne :)

Mikäs tilanne teillä? Tuossa aiemmin jo huutelinkin ja kyselin, että josko voisit infota sairastuitko itse jos et kerrab koskaan eläessäs oo ollut mahataudissa. Kuinka oot välttänyt sen???

Yhteistyössä