Alkuperäinen kirjoittaja Pena:Harmillisen vaikealta paikalta vaikuttaa noin äkkisteen korjata. Taitaa olla valualumiinikomponentti, joka on murtunut. Mietitään nyt kuitenkin. Ja odotellaan mitä Rane sanoo, jos vaikka jotain keksis.
HäH?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pena:Harmillisen vaikealta paikalta vaikuttaa noin äkkisteen korjata. Taitaa olla valualumiinikomponentti, joka on murtunut. Mietitään nyt kuitenkin. Ja odotellaan mitä Rane sanoo, jos vaikka jotain keksis.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:muovia se on eikä mitään alumiinia. sen nyt näkee kuvasta vaikken mikään asiantuntija vaunuasioissa olekkaan :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:muovia se on eikä mitään alumiinia. sen nyt näkee kuvasta vaikken mikään asiantuntija vaunuasioissa olekkaan :attn:
No mä jo ajattelin että kuinka tyhmä mä muka oikein olen.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Siis kyllä se nivel sinänsä toimii, että kyllä se kääntyy, mutta tuosta sivusta kun katsoo, niin kyllä se näyttää että se on irti. En mä ainakaan uskalla niitä käyttää, tiedä jos se irtoaa jossain alamäessä ja kahva jää käteen.Sitten viilettäis lapset alas Kuparivuorenmäkeä rattaissa ja seisomalaudassa. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Hmmm............. Korjaus on ongelmallinen, mutta pika-apuna on nivelen jäykistäminen.
Pikavirityskorjauksena on kaksi vaihtoehtoa.
1. Haet rautakaupasta kunnon liimaa esim. jotain kaksikomponentti kamaa ja liimaat nivelen liima säästämättä. Tosin tämäkään ei välttämättä kestä.
2. Toinen rumemmannäköinen, mutta kestävämpi tapa jäykistää nivel on se, että käyt putkifirmassa taivututtamassa siihen rinnalle teräsputken jonka teippaat esim ilmastointiteipillä vanhoihin putkiin kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Hmmm............. Korjaus on ongelmallinen, mutta pika-apuna on nivelen jäykistäminen.
1. Haet rautakaupasta kunnon liimaa esim. jotain kaksikomponentti kamaa ja liimaat nivelen liima säästämättä. Tosin tämäkään ei välttämättä kestä.
2. Toinen rumemmannäköinen, mutta kestävämpi tapa jäykistää nivel on se, että käyt putkifirmassa taivututtamassa siihen rinnalle teräsputken jonka teippaat esim ilmastointiteipillä vanhoihin putkiin kiinni.
Et ole tosissas...jeesusteippiä?!? No juu ei...on liian ruma.
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Hmmm............. Korjaus on ongelmallinen, mutta pika-apuna on nivelen jäykistäminen.
Voihan teipin vaikka maalata
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Hmmm............. Korjaus on ongelmallinen, mutta pika-apuna on nivelen jäykistäminen.
Voihan teipin vaikka maalata
Niin tai peittää kukkakuvioteipillä![]()
Mutta syteen tai saveen, niin ei se nivel toimi jos sen jäykistää ja se siis pitäisi toimivaksi saada.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:muovia se on eikä mitään alumiinia. sen nyt näkee kuvasta vaikken mikään asiantuntija vaunuasioissa olekkaan :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Niin...kukkakuvioteipillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Näillä tiedoilla olen lannistunut nainen ja sukellan peiton alle suklaalevyn kanssa. Se ei korjaa vaunuja mutta suo tarvittavaa lohdutusta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka nostaa 3 vuotiasta rattailla? Lapsi kainaloon ja rattaat bussiin!
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka nostaa 3 vuotiasta rattailla? Lapsi kainaloon ja rattaat bussiin!
Minä,jos se siellä rattaissa on. Käsittääkseni rattaissa on siksi se painoraja,että sen alle olevia sopii nostaa ja kuskata vaikka ne ois 5vuotiaita.....
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:Minä,jos se siellä rattaissa on. Käsittääkseni rattaissa on siksi se painoraja,että sen alle olevia sopii nostaa ja kuskata vaikka ne ois 5vuotiaita.....
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja chef:http://www.babyshop.fi/
Tuolla ainakin on Brio myynnissä ja siellä oli myös infoa siitä, että heillä on varaosia. Sinne vois vaikka soittaa ja kysellä että löytyykö sieltä sitä aisan niveltä ja saako sen itse vaihdettua![]()
Oih, kiitos kulta, sä pistit taas tulemaan. Mä vasta harkitsin että kehtaanko mä soittaa.Mutta pakkohan mun on, sä kuitenkin pakotat.
![]()
No voi sun kanssas :saint:![]()
Mä koitan tässä samalla pohtia, että mihis helkuttiin mä noin mun Briot saan laitettua huoltoon...meinaan että noita rattaiden kankaiden neppareita ei ihan noilla mun neppipihdeillä itse laiteta paikoilleen joten nuo pitää kiikuttaa jonnekin kokonaisuudessaan...ja se maksaa tosiaan varmaan maltaita. Eli jospa löytyisi huoltoliike Turun seudulta jonne ne voisin itse viedä ja maksaa kiltisi vaan uuden nepparin asennuksen, niin ois aika jees.
Mutta ystävämme google ei päästä minua helpolla :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Siis kyllä se nivel sinänsä toimii, että kyllä se kääntyy, mutta tuosta sivusta kun katsoo, niin kyllä se näyttää että se on irti. En mä ainakaan uskalla niitä käyttää, tiedä jos se irtoaa jossain alamäessä ja kahva jää käteen.Sitten viilettäis lapset alas Kuparivuorenmäkeä rattaissa ja seisomalaudassa. :'(
juu ei tietenkään jos se on irti... mulla itellä on brio combi vaunut oisko vuosimallia 2004 ja niissä ainkain on vain niitit millä osa on kiinni että itse kotona vaihtaminen ei taida onnistua...
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:Onnsituu se,jos on porakone. Se niitti porataan irti,ja sit uusi kiinnitetään joko niittaamaalla jos satuu olee sellaset vehkeet,tai sit ihan vaan lukkomuterilla ja pultilla(toimii,ja on helpompi laittaa). Meillä on emmaljungista vaihdetu tollai....Ja jos silmiin sattuu samanlaiset rattaat mistä joku on homehduttanut kankaat ja saanut muuten särki tms,niin sellasistakin voi vaihtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:Minä,jos se siellä rattaissa on. Käsittääkseni rattaissa on siksi se painoraja,että sen alle olevia sopii nostaa ja kuskata vaikka ne ois 5vuotiaita.....
Se painoraja kattaa kyllä lähinnä vain tuon "kuskaamisen", eli normaalin käytön.
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:Onnsituu se,jos on porakone. Se niitti porataan irti,ja sit uusi kiinnitetään joko niittaamaalla jos satuu olee sellaset vehkeet,tai sit ihan vaan lukkomuterilla ja pultilla(toimii,ja on helpompi laittaa). Meillä on emmaljungista vaihdetu tollai....Ja jos silmiin sattuu samanlaiset rattaat mistä joku on homehduttanut kankaat ja saanut muuten särki tms,niin sellasistakin voi vaihtaa.