Vaunukatastrofi!! A P U A ! ! *kuvia lisätty*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Meillä on kombit...mutta niissä on kyllä teleskooppi, eikä siis niveltä.

Ainakin silloin kun me ostettiin novat, niin kombeihin sai myös nappiaisan. :)

MUN SILMÄÄN ON PISSATTU!!!

Mä olisin mieluummin halunnut nivelen...mutta ei ollut kun vain tuota teleskooppia tarjolla. MUKAMAS! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
MUN SILMÄÄN ON PISSATTU!!!

Mä olisin mieluummin halunnut nivelen...mutta ei ollut kun vain tuota teleskooppia tarjolla. MUKAMAS! :kieh:

:D siitä on niin paljon kauemmin kun meidän vaunut on ostettu. :D nyt nappiaisat tuntuu olevan ihan OUT. Joka paikassa vaan sanotaan, että ei, meillä ei NOITA NAPPIAISALLISIA ole ollenkaan. :kieh:

Ootko Huuto.netiä selaillut? Siellä on muutamat vanhat Novat/Kombit, joista voisit ton nappiaisallisen rungon saada edullisesti. :wave:

Ja itse en siis siellä ole myymässä. Yritän vaan saada autettua kaveria pulassa (vaikka ei tunnetakaan). :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko Huuto.netiä selaillut? Siellä on muutamat vanhat Novat/Kombit, joista voisit ton nappiaisallisen rungon saada edullisesti. :wave:

Ja itse en siis siellä ole myymässä. Yritän vaan saada autettua kaveria pulassa (vaikka ei tunnetakaan). :)

Kiitos. :D Täytyy katsoa, joku aika sitten katselin sieltä, mutta silloin oli halvimmissakin aika kosteat hinnat. :/ Mutta varmasti se on se, mistä ne sitten täytyy koittaa hommata jos ei varaosaa ala löytymään.

http://www.keltainenporssi.fi/ilmoitus/BRIO+NOVA+RATASOSA+%2B+KOVA+KANTOKOPPA/Lastenvaunut+ja+-rattaat/28085095

runko rikki, hintap.60?. Saiskohan tuolta sitä osaa mihin hintaan?

http://www.keltainenporssi.fi/ilmoitus/BRIO+NOVA+RATASOSA+%2B+KOVA+KANTOKOPPA/Lastenvaunut+ja+-rattaat/28085095

Huuto.netistä lähtee ihan alle tuon koko setti.

Huuto.netistä lähtee ihan alle tuon koko setti.

Paitsi että se 40? maksava tuskin siihen hintaan lähtee (juuri tullut myyntiin) ja siinä on vain nouto. Lisäksi se on eri runko eli ei välttämättä sovi?!?

chefin avustuksella löysin tuon saman osan huutonetistä, laitoinkin sinne jo postia, että saisin lisäkuvia. =) Myyjäparka on vaan myymässä hyviä istuinosia ja mua kiittämätöntä kiinnostaa vaan se rikkinäinen runko. :laugh: Kiitos vaivannäöstäsi. =) :hug:

Jos ei tuo huuto.net tuota tulosta niin laita suoraan briolle viestiä Ruotsiin http://www.brio.net/BRIO_NET/Suomi/?b=9 ja kysele sieltä. Sieltä osataan varmasti sanoa jos jonku muun mallin osa sopii tuohon jollei tuota kyseistä enään saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Möhkis:
Jos ei tuo huuto.net tuota tulosta niin laita suoraan briolle viestiä Ruotsiin http://www.brio.net/BRIO_NET/Suomi/?b=9 ja kysele sieltä. Sieltä osataan varmasti sanoa jos jonku muun mallin osa sopii tuohon jollei tuota kyseistä enään saa.

Kiitos. :D Nyt ei jätetä yhtään kiveä kääntämättä. :whistle:

Kyseessä on Brion Novat vuodelta 2005 (tiedän, nolon vanhat, mutta rakkaat rattaat kaiken kaikkiaan),

En muuten jaksanut kahlata tätä vuodatusta läpi, eikä oikeastaan kiinnostanutkaan, mutta tämä virke pisti silmään. Mitä ihmettä??!! Viisi vuotta vanhat vaunutko ovat nolon vanhat? Käsittämätöntä jos vaunuissakin on olevinaan joku muotisykli, jota täytyy noudattaa. Meillä on käytössä 10 vuotta vanhat toimivat vaunut eikä hävetä yhtään vaikka verhoilu ei niin ajanmukaista olekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Iskä:
Kyseessä on Brion Novat vuodelta 2005 (tiedän, nolon vanhat, mutta rakkaat rattaat kaiken kaikkiaan),

En muuten jaksanut kahlata tätä vuodatusta läpi, eikä oikeastaan kiinnostanutkaan, mutta tämä virke pisti silmään. Mitä ihmettä??!! Viisi vuotta vanhat vaunutko ovat nolon vanhat? Käsittämätöntä jos vaunuissakin on olevinaan joku muotisykli, jota täytyy noudattaa. Meillä on käytössä 10 vuotta vanhat toimivat vaunut eikä hävetä yhtään vaikka verhoilu ei niin ajanmukaista olekaan.

No sen tässä nyt on ainakin huomannut sitä varaosaa etsiessä, että todellakin HYVIN vanhat ja nolot on rattaat kun ei moista varaosaa tai tuollaisia vaunuja enää missään ole. :/ Mä rakastan noita rattaita yli kaiken mutta sitä perhanan osaa ei mistään saa ja myyjät vaan nyrpistelee nokkaansa kun soittaa tai käy kysymässä. Argh

Meillä on korjannut juuri noita neppareita ja asentanut varaosia Brion takuuhuoltajasuutari. Suutari työskenteli ainakin ennen Länsikeskuksessa siinä Intersportin viereisessä isossa kaupassa (Euromartket???). Hyvää ja halpaa työtä. Hän voisi tietää, mistä kysellä varaosia.

Ah. Kiitos mielenkiinnosta. :D No ei paljon uutta, mutta mulle kyllä eräs ihana ihminen tarjosi omista vaunuistaan tuota osaa pienestä maksusta, ja nyt kun olen soittanut jo kaikkialle paitsi presidentinkansliaan ilman mainittavaa vastakaikua, taidan tarttua siihen tarjoukseen... Kunhan vaan sen osan saa siis irti niistä toisista kärreistä ja kiinni meidän kärreihin.

Tuo turkulainen suutari oli ihan hyvä vinkki, ja kunhan loppiainen on ohi, taidan koittaa käydä kysymässä sieltäkin. :D

Hei mua kyllä nyt alko kiinnostaa että millaset ne teitin vaunut on ihan kokonaisuudessaan? :D
Ihanaa kun joku oikeesti noin paljon välittää rakkaista vaunuistaan!! Saatasko me ihastella kuvaa jossa näkys vaunut koko komeudessaan?

Ah. Kiitos mielenkiinnosta. :D No ei paljon uutta, mutta mulle kyllä eräs ihana ihminen tarjosi omista vaunuistaan tuota osaa pienestä maksusta, ja nyt kun olen soittanut jo kaikkialle paitsi presidentinkansliaan ilman mainittavaa vastakaikua, taidan tarttua siihen tarjoukseen... Kunhan vaan sen osan saa siis irti niistä toisista kärreistä ja kiinni meidän kärreihin.

Tuo turkulainen suutari oli ihan hyvä vinkki, ja kunhan loppiainen on ohi, taidan koittaa käydä kysymässä sieltäkin. :D

Toivottavasti onnistuu. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Briot vm. 2001:
Meillä on korjannut juuri noita neppareita ja asentanut varaosia Brion takuuhuoltajasuutari. Suutari työskenteli ainakin ennen Länsikeskuksessa siinä Intersportin viereisessä isossa kaupassa (Euromartket???). Hyvää ja halpaa työtä. Hän voisi tietää, mistä kysellä varaosia.

Eikö intersport ole samassa talossa kuin mitä Lelukas oli? Ei silloin siinä lähellä on Anttila ja Tarjoustalo...Euromarket on kauempana...ja tarjoustalon suutari ei enää ole siinä...mihin lie lähtenyt.

Mutta kiitos kuitenkin :)

Jes. :D Viimein. Jo tämän ketjun aloittamisen aikoihin soittelin Ozbabyyn, josta luvattiin tarkistaa, että saako tehtaalta varaosaa. Nainen puhelimessa oli kuitenkin aika nuivana, ja sanoi, että yleensä vaunuihin saa varaosia vain 4-5 vuoden ajan. :o Viimein se osa sitten tuli pari päivää sitten, ja puhelimessa sama nuiva nainen kehotti ottamaan ne rikkinäset yhdistelmät mukaan, että nähdään sopiiko se kun näissä on tää 4-5 vuotta tää raja. Niin minä sitten viime viikolla menin sydän pamppaillen katsomaan sitä osaa, ja eikös mitä, kun kysyin tiskillä olleelta naiselta, että sopiiko tämä nyt varmasti, hän katsoi minua hämmästyneenä ja sanoi, että ilman muuta, aisat on ihan standardikokoa. :o :headwall: Ok, tuon kun olis tiennyt alusta asti, niin olis paljolta jännitykseltä säästynyt.

EIlen sitten kummilapsien isä vaihtoi aisaan ne osat. Tää uusi nappinivel oli eri näköinen, eli se vaihdettiin sitten samantien molemmille puolille. =) Ja nyt on taas ihanan tukevat rattaat meillä. =) Jes, loppu hyvin, kaikki hyvin.

Yhteistyössä