Vauva 2 kuukautta, muita äitejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko täällä muita äitejä, joiden vauva olisi nyt noin 2-kuinen? Meillä täytettiin viime viikolla 2 kuukautta. Vauva on esikoinen ja tuntuu, että nyt ollaan pääsemässä kiinni arkeen. Ensimmäiset viikot menivät jossain ihan sumussa kun kaikki oli niin uutta. Nyt alkaa olla tiettyjä rutiineja ja vauvaakin on oppinut tuntemaan paremmin. Ja vauva on kehittynyt hurjasti ja on ihanan aktiivinen ja seurallinen pieni mies! Mites muiden parikuisten perheissä sujuu?

Täältä löytyy 22.10. syntynyt pikku tyttö.
Ihana sylikissa tuosta typystä on nyt tullut.
Iltaisin tykkää valvoa ja yöt nukkuu hyvin välillä syöden ja nukkuen mun vieressä.
Kaikenkaikkiaan ihanaa tämä vauva-aika vaikka univelkaa riittääkin...

Täällä jo elokuussa syntynyt. Ihana tapaus, nukkuu yöt, oikeastaan kellon ympäri, muutaman kerran siinä syö, päivisin alkaa olla jo pidempiä jaksoja hereillä, hymyilevä pieni aurinko ja jutustelee niin mielellään isosiskolleen (ja hän luontaisesti vastaa samalla jokelluksella), kuulostaa kuin puhuisivat omaa salakieltään :)

Täällä myös 22.10 syntynyt tyttönen. Uskomatonta miten pienestä avuttomasta tsirpulasta, on kehittyny jo hyvin seurallinen neiti <3 Rytmikin alkaa löytyä pikku hilijaa ja yöt menee usien vain parilla syötöllä :) Univelkaa ei juurikaan, kun aamusta nukutaan kaikki pitkään.. (minä ja lapset)

Meidän kupus syntyi 21.8. ja tämä vauva-aika on ollut niin ihana, kun esikoisen kanssa oli jo kaikki jutut opittu, niin nyt oon vaan ottanut ihan tavattoman rennosti.

Suurin stressi on ollut siinä, miten esikoisen mustiskohtauksista selvitään ja sitten ehkä siinä, kun vauvalla on ummetusta, mutta eipä sillekkään ihan hirmu paljon voi tehdä, joten turha stressata.

Täälllä esikoinen 20.8 syntynyt. nukkuu yöt heräämättä ja päivällä sitte parit päikkärit. meillä noita yövalvomisia ei oo ollu ku tyttö rupes kuukauden iässä nukkuu yöt läpeensä ja sitä ennen heräs kerran. Ensimmäinen silmätulehus sairastettu ja nyt näyttäs vähä pukkaavan flunssaa :/ Ääneen nauretaan ja kovasti yrittää mahalleen ähistää. Jutella pitää koko ajan. välillä viihtyy omissa oloissaan lattialla mut sit hihkuu ku tarttee seuraa :)

Yhteistyössä