Ä
äÄäÄ
Vieras
Kuvittelitko että vauva hoitaisi itse itsensä tai että siinä on jokin on/off nappula josta voi aina valita mieleisensä asetuksen omien halujensa ja menojensa mukaan?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Alkuperäinen kirjoittaja hh:Samaanhan tuskin on kokonaan paluuta eikä ole tarvettakaan, mutta suorastaan masentaa välillä tämä vauvapuuhastelu. Ei vaan jaksa. En jaksa innostua ja vituttaa, kun mies voi elää niin samanlailla kuin ennen vauvaa. Hyvä isä on, auttaa kyllä jne. mutta realiteettihan on, että hänellä on päivätyö, ja siksi päähoito vauvasta on minulla.
Pitäisi nauttia tästä ajasta, mutta jotenkin en vain osaa. Olenko täys paska äiti?![]()
Et ole huono äiti! Just samoja ajatuksia oli minulla esikoisen kanssa. Toisen vauvan kans on helpompaa,henkisesti,vaikka tässä mukana arjessa on myös se uhmaikäinen! Aika menee,usko pois! Kohta pääset itsekin irtautuun. Hienoa,että jaksat olla vauvasi kanssa kaikesta huolimatta!
Alkuperäinen kirjoittaja Nette:äläkä välitä noista huutelijoista jotka luulevat itse olevansa niin täydellisiä äitejä.
Ajatuksesi ovat ihan inhimillisiä ja luonnollisia varsinkin esikoisen kanssa.