Ä
äiti 20v
Vieras
Aloitin antamaan kiinteitä 6kk iässä. Vauva on nyt 7kk ja alkanut yhtäkkiä kieltäytymään kiinteistä. Aluksi maistui ihan hyvin, olen aika varovaisesti antanut koska alusta asti ollut mahan kanssa ongelmaa ja aika herkkä. Olen itse aika varma, että lapsella on jonkin sortin maitoallergiaa. Neuvolassa ei ole oikein apua saatu mihinkään eikä kukaan tunnu ymmärtävän. Maitoaltistuksessa käytiin, mutta siellä ei tehty edes iho testiä eikä hoitajat seuranneet mahdollisia oireitakaan. Todettiin van ettei allergiaa ole ja nyt taas sama ralli käynnissä, jatkuvaa kitinää ja itkua ja syli vain kelpaa.
Ehdin jo toivoa, että elämämme alkaisi helpottaa kun kiinteät aloitetaan. Nyt nekään ei maistu ja maidosta myös kieltäytyy. Olen välillä maidon sijasta tarjonnut velliä.. Osa kiinteistä ostetaan kaupasta valmiina ja osan teen itse keitettyyn veteen. Olen myös kokeillut laittaa ruokaa pöydälle jos haluaisi kokeilla sormilla syömistä, mutta yleensä vain innoissaan levittelee ruuan pitkin pöytiä eikä syö ollenkaan. :/
Olisko kellään antaa mitään vinkkejä?
Ehdin jo toivoa, että elämämme alkaisi helpottaa kun kiinteät aloitetaan. Nyt nekään ei maistu ja maidosta myös kieltäytyy. Olen välillä maidon sijasta tarjonnut velliä.. Osa kiinteistä ostetaan kaupasta valmiina ja osan teen itse keitettyyn veteen. Olen myös kokeillut laittaa ruokaa pöydälle jos haluaisi kokeilla sormilla syömistä, mutta yleensä vain innoissaan levittelee ruuan pitkin pöytiä eikä syö ollenkaan. :/
Olisko kellään antaa mitään vinkkejä?