Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ambrosia85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moooorniing!

Mä vihaaaaaan iltavuoroja, onneks enää kaks tällä viikolla ja ens viikko oliskin aamua! Hei, ette arvaa mitä mulle kävi eilen töissä.... Siis noloo!!! Joooo, vähän mul on menkat, verta tuli läpi, housut ja yks tuoli sotkus, arrgggg!!! Onneks ei kerinny asiakkaat huomaa, sain sit "siistittyä" jälkeni. Tää vuoto on ihan kauheeta, kun se kierukka poistettiin, tulee siis ihan solkenaan, en kestä! Tänään paljon parempi fiilis, eilen oli ihan kauhee päivä!!!! Ärsytti kaikki...

Ambrosia sun puku on niiiiin kaunis, mä itse valkkaisin kans jotain ton tyylistä ja väri myös magee!!!

FionaHelmi Mikä kierukka sulla oli? Multa poistettiin kuparikierukka kun vuosin koko ajan solkenaan ja vuotoa jatkui vielä viikon poiston jälkeenkin. Gynegologi käski ottamaan muutaman särkylääkkeen päivässä (tyrehdyttävä vaikutus), ja sillä sainkin sitten vuodon loppumaan :)

**Perjantai 25.3.2011***

Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

kuumeilija 38.............. 86/?.............. yk? ......... 1.
anskilia......................86/30............ yk1 ......... 1.
Kauniina Päivänä Tuut ...78/27-30.........yk ?.......... 3.
Vauvako? ..................78/23-26 ........ yk? ......... 4.
Jumima .....................745/28-29 ........ yk2 ......... 2.
Isosiskoksi (28) .......... 61/30-32.......... yk2 ........ 2. (3/10)
Teollisuuskypärä......... 51/28-30 ........ yk2 ....... 2.
PikkuHöttiäinen (27) .... 41/24-27......... yk3 ........1.

Viida (25)…….......……..34/29...............yk1 ….……1.
Kolmio .................... 30/29-33 ........ yk2..... 2.

hzz .......................... 27/25-28............... yk8 ....... 3. (7/04, 3/06)
KaTo ..................... 26/28-29 ........ yk3 .... 1.
EevaN (26) ..............25/25-26 ........ yk4 .... 3.
metsätähti................24/34............. yk2 .... 4. (6/06,8/07,3/10)
Maijamehi (29) ........ ..21/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
miranda-81................21/28.........yk 3....... 3.
Sannuli88 .................. 20/31............ yk3 .......... 2. (5/10)
Lolaa (19) ................ 20/? .............. yk3 ........ 1.

Anin.........................19/30-32..........yk 2...... 4.
miida ....................... 19/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)
chrisu.............................19/? .......yk 1 ................. 1.
Mamu82 .................. 14/28-30 .........yk 5 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
HekkuLiini ..................14/26-29...........yk2
cita..........................14/?...............yk 5.......... 2.
Sininsilmä91...............12/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 11/34 ............ yk11.......1.
Ansis (29) ...............10/30 -?................ yk2 .............. 3./1. (01&02))

Fionahelmi................5/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)
Ambrosia85 (26) ........5/26-32(45) .... yk5 .... 1.
Sunflower11.............3/26-31...........yk4......3. (-08,-10

Catherine- (21)............0/0 ........... yk 0 ......... 1.
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:

nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
hallaneito........................4-5/2001...........................1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Ceali..............................heinäkuu 2011.................. 2.
keiju-81.............................................................. 4.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
meewi.........................10-11 /2011..........................1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?
miah83........................myöhemmin.......................... ?

Taustailijat:

(An-nie)

Haamuilijat:
EevaN

Plussanneet 2011:

*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2))

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)

Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/

kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö

Mukaan listaan pääset kertomalla kp-tiedot, yrityskierron sekä monesko lapsi on toiveissa Esim 4/25-29 yk 4 ja 4 haaveissa
Lisäksi halutessasi voit kertoa ikäsi sekä jo olemassa olevien lasten syntymävuodet ja iät

++++ Plussarikasta Maaliskuuta ++++

Viimeksi muokattu:
tää on niitä päiviä joiden toivos olevan pian ohi..._tosi kivaa_ istua töissä kun ei oo mitään tekemistä täällä ja odottaa että voisko ne menkat jo alkaa jos on alkaakseen taas...meinasin heittää kirveen kaivoon jo pari päivää sitten kun eilen ja toissapäivänä pyyhkiessä jäi punertavaa paperiin mutta tänään ei sitten mitään vaihteeksi...vielä :D

Sannuli :hug: mä jo niin toivoin...Josko se siitä vielä muuttuisi?

Pahoittelut menkoista Sunflowerille.

ON: Kävin fys.terapiassa tänään aamusta ja paikat huusi hoosiannaa sen jälkeen,vaikka tuntui,ettei mitään oo tehnyt. No tein sit salilla vähän lisää liikkeitä mitä oli neuvonut ja nyt sit vasta toi issias oikein saakelisti vaivannut koko illan...kiva olla töissä :stick: Ja näitä pitäis nyt sit pari viikkoa tehdä ja mennä sinne uudestaan katsoon onko tuloksia tullut!! Ja kiva jos paikat vaan kipeytyy ja kipeytyy :| No josko olis vaan liiasta määrästä paikat kipeänä. Tämä ei meinaan oo sellasta hyvää kipua :headwall:

Ansis Harmillista kun sulle tuli paikat noin kipeeks :( Toivottavasti pian paranet :D

Kyllä on ollu tänään sitten haikee olo. Kun niin toivoin! Mutta kyllä ihmettelen jos en oo raskaana! On meinaan pikkusen nännit herkän oloiset :D Ja koko rintakehä tuntuu kuin olis jossain tappelussa ollut :D Vuotokin on rauhoittunut niin ettei oo tullu siteeseen asti enää mitään. Tilasin muutaman clearbluen viikkonäytöllisen testin ja päätin että teen ne sitten myöhemmin kun menkkojen pitäis alkaa. En keksi kyllä tälle vuodolle muuta syytä kuin että tää olis sitä kiinnitymisvuotoo? *Toivottavasti* :saint:

Tervetuloa sunflower uuteen kiertoon :hug:

Toivottavasti Sannuli sieltä nyt sitten plussa pärähtää, ettei kovin korkealta tipahda :( Eli peukkut pystyssä että tuo on sitä kiinnittymisvuotoa!

EevaN joko oot uuden testin tehnyt?

Tahtoisin myös nuo kärkipäät paikalle kertomaan kuulumisiaan?! Monesta ei oo kuulunut lauseen lausetta aikoihin. Oletteko enää edes aktiivisia vai taustailijoita? Oletteko enää haaveilijoita vai kenties onko teillä jo asukki ilmottanut itsestään???

Jahas, kohta vaihtuu jo huhtikuu! Ihanaa kun on pitempään valoisaa ja aurinko paistaa ja luonto heräilee henkiin taas. Näin jopa siilin tuossa yksi päivä! Tosin siilin elämä ei enää jatkunut vaan oli jäänyt auton alle :(
Ja tosta meidän kollipennustakin huomaa että kevät on. Joka yö alkaa mouruaminen niihin aikoihin kun alkaa aurinko nousemaan. Ei niin kiva ;D

Tänään mulla ohjelmassa lääkärissä käynti. Vaajaa vuosi sitten jouduttiin poistamaan multa sisään kasvanut kynsi joka oli aiheuttanut tulehduksen ja kappas vain, samoilla mennään.. Ketuttaa aikalailla, mutta haluan käyttää ton varpaani tohtorilla nyt enkä sitten häiden kynnyksillä.Mikäli päätyvät siihen että kynsi pitää repiä taas irti ja laittaa kasvamaan suoraan apuvälineitä käyttäen, niin saan kuitenkin häät tanssittua :) viimeksi meni noin kk että varvas oli jo lenkkikunnossa ja haava parantunut. Harmittaa vaan että nyt ei voi oikeastaan mitään tehdä kun sattuu niin vietävästi - varsinkin jos onnistun johonkin esim tuolin jalkaan hutasemaan vahingossa.
Kumma juttu, ei sitä tiedostakaan kuinka usein varpaillaan kolhii... nyt sen kyllä tietää :D

Tulin tänne vaan nopeasti käväsemään.
Meidän pikkuneidillä on vesirokko tällä hetkellä. Hyvä että tuli näin aikaisessa vaiheessa.
Lisäksi vielä päiväunien kanssa on kamala tappelu joka päivä. Miten ihmeessä saa 2,5 vuotiaan kiltisti päiväunille? Kamala huuto joka kerta ja kun mainitsee jo päiväunet niin tyttö toteaa "en halua päiväunille". huhhuh.
Noh, mut mitään uutta ei vielä täällä...kunhan tuo kierto tuosta etenee niin saa taas jännäillä. :)

Heips!Täältä taustalta kurkkailen :D
Tervetuloa uusille!! Ja paljon paljon hyviä plussatuulia kaikille!
Meillä tosiaan yritys alkaa kunnolla vasta ensi syksynä/alkutalvesta.Esikoinen tärppäsi heti ekasta kierrosta, jännä nähdä miten käy mahdollisen pikkukakkosen kanssa!:D

Jes, vuoto on loppunut kokonaan. Ja voi elämä kun väsyttää! Oltiin likan kanssa päikkäreillä 11.30-14.00 ja tuntuu että voisin mennä uudestaan peiton alle. Miten voi näin väsyttää vaikka yönkin nukuin pitkästä aikaa hyvin. Ei jaksaisi mitään, mutta anoppikin sieltä pian saapuu visiitille ja avomiehen sisko illalla, joten pakko jaksaa. Ai niin! Tänä aamuna oli jotain ihmeellistä kun likan aamupuuro (hedelmäpuuro) haisi hirvittävältä nenään ja samoiten kissanruoka! :x Vaikka en normaalisti edes haista mitään kissanruokaa! Kahvikin oli jotenkin ihmeellisen makuista. Kysyinkin mieheltä että "onko tää jotenkin vahvaa?". Mies sanoi että "ei". Kahvi maistu jotenkin vahvalta ja...en osaa edes sanoo että miltä :D Olisko nää nyt niitä oireita? Oliskohan? =) Toinen rinta lihasta myöten on kamalan kipee. Ihan kuin olis katujyrän alle jääny...

Sannuli niin lupaavia nuo sinun oireesi :D Pidän edelleen peukkuja!! Ja kiitos! Aamusta paikat oli niin kunnossa kuin olla ja voi! Sitten töissä aamupäivän aikana rupes särkee oik. jalan issias hermoa, sitä kesti muutama tunti ja sit se hyppäs takasin vasempaan :kieh: Et saa nähdä onko nuo liikkeet minulle hyväksi...

Ambrosia mitenkäs meni lääkärissä varpaan kanssa?

ON: Meillä on miehestä tullut ihan hirvee seksihurjastelija :O Se herätti mut yölläkin touhuamaan...Ei se sinänsä minua haittaa, mutta en oo tottunut,että hän on niiiin aktiivinen! Täytyy nyt sit nauttia ;) Ehkä hän otti minun "uhkailusta" vaarin, kun sanoin, että kun menkat loppuu niin alkaa ahkera yrittäminen :laugh:
Täällä aamusta olikin jalka loistavassa kunnossa ja nyt se taas rupes loppu työpäivää vasten vihoittelemaan! :headwall:
Tyttären kanssa kävin hammaslääkärissä ja sille laitetaan parin kk:n sisällä raudat. Eka vaan pitää käydä röntgenissä ja nyppiä muutamia hampaita irti : / Mun täytyy lahjoa sitä jollain,et se suostuu siihen!! Saapi sit nähdä kuin käy!

Mutta nyt ruokaa syömään ja sit maali ostoksille! :D

Ansis lääkärissä meni ihan "hyvin"... osa kynnestä poistettiin laserilla ja ens kerralla sitte kirurgin pöydälle jos vielä kasvaa nyt sisälle.. veemäistä ajaa vikat 15min kotio kun puudutus varpaasta lakkas ja joo, sattu ihan vietävästi :D

Minkäikäinen sun tytär Ansis on? meillä miehen poitsu sai kanssa jokunen aika sitten raudat, mutta onneks niitten kanssa kaikki on mennyt mallikkaasti.

Mä tahtoo kanssa pupuilla :kieh: ei vaa menkoissa paljoa nappaa noin muuten vaikka haluja olisikin :D

Pitää täälläkin hehkuttaa :). Pillereitä enää 27 jäljellä jos söisin ne putkeen. Mä oon jossain vaiheessa laskenut ihan omiani, kun oon kattonut että olis riittänyt kesäkuulle asti, mutta nehän loppuu jo ens kuun loppupuolella. Tekis niin mieli kiskoa noi peräjälkeen, jotta pääsis niistä eroon, mutta mun tuurilla kun ei välttämättä olisi opiskelujen kannalta hyvä jos ensimmäisestä tärppää, niin varmasti iskis herra Murphy tähän kohtaa ja näyttäis plussaa heti. Tosin, alan vähän kallistua siihen, että syön putkeen loput ja mennään periaatteella että ihan sama jos se tulee. Kesäkuussa kuitenkin kolmen viikon koulujakso, niin ei hirveesti tule siinä nähtyä.

Ihan kaamea keli ulkona. Tai periaatteessa ikkunasta näyttää ihan kivalta, mutta oli aivan mahoton ajaa autolla täällä Pohjanmaan lakeuksilla. Vaikkei meillä mikään pieni auto ole, niin vaan tuuli heitteli autoa joka kerta kun ajoi aukiolle.

Ja vielä tälläinen: Olisko kellään vinkkiä millä suupielen haavat saisi parannettua. Ei auta enää Bebanthen, eikä B-vitamiini, jota ensimmäiseksi suositellaan hoidoksi. Tällä hetkellä erityisen pahana, ja haluaisin saada ne parannettua kun ennestään on jo sellaset tummentumat suupielissä jotka levittää suuta.

Ambrosia hyvä, että lääkärissä kaikki sujui mallikkaasti! Eikun särkylääkettä popsimaan :D
Tääjoka nyt saa raudat on 8v,vanhempi on 9v, kumpikin täyttää vuosia kesällä...Toivottavsti menee kans mallikkaasti, koska siltä tosiaan revitään kuulemma muutama hammas pois...Vaivalla kasvatetut :xmas:

Laretzki
oikein sopivainen laskuvirhe paholainen sulla päässyt käymään :D Kiva saada sut pian aktiiviseksi tänne! Minä en osaa vinkata mitään noihin suupielten haavaumiin...muutakun se koko ajan rasvan tunkeminen.

Eikös se kieli jostain vitamiininpuutteesta jos suupielet haavautuu? ainakin näin olen ymmärtänyt? Tosin sehän ei takaa yhtään että olisin edes oikeilla jäljillä :D

Hassua, jalka ei oo ees pahemin kipeä kun on nyt ollu koholla.. pärjäisköhän tässä särkylääkkeittä pitkäänkin :) ?

Yh, muistan kun multakin vedetty hampaita irti. Lohduta muksua että sattuu vähemmän nyt kuin vanhempana ja hampaatkin oikonee oikeaan suuntaan vähemmällä kivulla .Vaikka ei taida tehtoa :/ Meillä tosiaan poitsu sai sellaset raudat jotka otti aina syödessään pois. Piti 7kk siis muuten kokoajan paitsi syödessä ja harkoissa ja nyt pitää enää öisin.
Veikkaan etten itse yhtä helpolla pääsis jos raudat todettais tarpeelliseksi :)

Ambrosia Se on just yleensä B-vitamiinin puutosta, mutta mä syön monivitamiini valmisteita ja oon myös pelkkiä B-vitamiini tabletteja kokeillut, mutta ei auta yhtään :/

Ambrosia juu lupasin jo lahjoa sen jollain kivalla :D Miettii sitä nyt ahkeraan mitä äiti vois ostaa...Itellä ollut vuosia raudat mukulana ja silti vinot hampaat. Enää en lähtis rautoja hommaamaan itelleni, mutta joskus kävi mielessä, nyt niin tottunut tähän vinoisuuteen :xmas:

heipsan,:wave: teen huomenna vielä testin;lue testeJÄ...oireet on ja pysyy ja mukaan tullut armoton väsymys,olen ihan koomassa kolmen aikaan iltapäivällä,töissä tosi rankkaa,sekin vaikuttaa.
Nippailuja ollut,mutta rinnat ei oo enää niin kipeät,tänä aamuna tuli jo tuska ja suru että ehken olekkaan raskaana,kun on niin normaali olo,mutta kyll se väsymys ja kipuilu palasi päivän miittaan ja rinnatkin kipuilee. Huomenna teen testejä ihan päiväpisusta,,katostaan mitä näyttää.

Tervehdys kaikille! :wave: Täällä ilmoittautuu uusi vauvakuumeilija, joka on kuumeesta kärsinyt jo pidemmän aikaa... Viimein miehen kanssa päätettiin että huhti-toukokuusta alkaen saa lapsi tulla jos on tullakseen, toivottavasti ei kauhean kauaa tarvitsisi haaveilla :) Mies ei yllättäen ole kovin puheliasta tyyppiä, joten mukavaa kun löytyy paikka jossa saa purkaa ajatuksiaan!

Nyt vaan ahkerasti täytyy alkaa lueskelemaan niin pääsee kärryille kaikesta tällä foorumilla :)

Tervetuloa hallaneito!

Voi elämä, että sitten turvotti eilen illalla :( Oli ihan sellanen olo kuin olisin jo yli puolen välin raskaana :laugh: tai ainakin lihonut 10kg. Miehen taisi mennä jo ihan hermot kun koko ajan valitin olooni. Oli kyllä sitten karmee olo, mutta kyllä vaaka näyttikin tänä aamuna että muutama kilo on tullut. Tuntuu kuin kaikki paikat olis levinnyt! Ihan kuin tuo takalistokin olisi kaksi kertaa suurempi :D Alavatsa tuntuu painavalta ja turvonneelta, ja on pientä "kipua" koko ajan. Voiko olla että on näin jo oireita vaikka ovulaatiosta (pitäisi) olla viikko? Kaikki nää "oireet" tuntuu niin ihmeellisiltä kun tosta likasta ei ollu mitään oireita ennen rv15+.

Laretzki Mukava laskuvirhe :D Voisiko ne suupielet johtua jostain ruuasta esim. tomaatista? Mulla menee aina tomaatista suupielet rikki ja joskus myös omenasta.

hallaneito tervetuloa mukaan. Ei tätä pitkälle tartte lueskella että kärryille pääsee mukaan. Tunget vaan nokkasi kaikkeen mistä puhutaan niin oot mukana :D
Lisäilen sut tuonne myöhemmin aloittaviin, niin voit kertoa lisäspeksejä kunhan sulla ekat menkat alkaa :)

Pakko myöntää ettei kaikkiin pinoihin oo helppoa mennä. Mäkin olin noin viidessä pinossa, muttei suurin osa tuntunut kotosilta pinoilta, tuntu ettei ollu mitään sanottavaa ja siellä oli oma ydinjenginsä jotka puhu vain "omista" asioistaan. Ei siinäkään mitään, kyllähän täälläkin keskustellaan keskenämme joidenkin kanssa, mutta mun mielestä ainakin aika helposti pääsee juttuun mukaan?

Laretzki harmi ettei nuokaan auta :/ Mites toi mitä sannulikin sanoi jos kyseessä ois joku allergia? Miehen poitsulla menee suupielet halki esim paprikamausteesta. Ei paprikasta itsestään? Voisko joku vastaava pahentaa sullakin tilannetta?

Hehehe, eilen käytiin isännän kanssa saunassa ja valitin ku taas menkkarätit aiheuttanut ikävän hiertämän tuonne alas. Mies rupes puhummaan että "sähän voisit hankkia sellasen kuukupin, ei ainakaan aiheuttais hankaumia tai ainakaan sen kanssa ei pääse paikat "muhimaan". WTF mun mies tietää tollasista :O. Vaik onhan tuo ennenkin yllättänyt mut satanolla tietämällä naistenjutuista..mutta silti :D

EevaN
odottelen sun pissatikkujen tuloksia :) Ja sama Sannulille !

Täällä ollaan:wave: Viikon verran vaan ollut kone jumissa ja nyt taas pääsen koneelle.

Eipä tänne silti mitään uutta, työhaastatteluun olis tarkoitus maanantaina mennä, jospa vaikka työpaikka löytyis. Tosin töitä en pysty aloittamaan ennenkuin toukokuussa vasta (mieluiten kai kesäkuussa) Neiti on kyllä sen verta pieni etten millään malttaisi ajatella häntä mihinkään hoitoon laittavani.

Isäntä ei oikeen innolla oo vieläkään tässä vauvaprojektissa, hänestä kun olis hyvä että vauva syntyis kesällä eikä talvella, no aika näyttää mitenkä käy:)

Yhteistyössä