Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ambrosia85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maijamehi Toivottavasti työpaikka löytyy :)

Ambrosia Hahahaa :laugh: Kyllä nyt on pakko olla ollut siitä kuukupista jossain juttua kun mun mies kysyi multa muutama viikko sitten, että "mikä se kuukuppi oikein on?" Oli kyllä kiva ruveta selittämään :laugh:

Ja tosiaan, kyllä täällä on munkin mielestä tosi helppo päästä juttuun mukaan. Olin aiemmin tuolla toisessa pinossa ja tuntu että ei siellä ollut ollenkaan "yhteishenkeä" vaan oli ne omat porukat jotka juttelivat keskenään. Mutta onneks ootte täällä mun tukena :D Hih hih...
Btw, huomasin tänä aamuna peilissä uuden ilmestyksen. Kattelin massuani peilistä kun tuntuu niin turvonneelta ja mitä! Mulle on ilmestynyt linea negra! Tuosta tytöstä mulle tuli sellainen heti alkuraskaudessa ja puoli välin paikkeilla hävisi. Kun en vaan nyt sit parin viikon sisällä tippuisi korkeelta ja lujaa :ashamed:

Mä tykkään kans tästä ketjusta, hyvin pääsi mukaan vaikkei itse yritys olekaan vielä aloitettu. Mulla meinaa oli useampia mihin koetin päästä mukaan ja nyt on tämä ja yks toinen, mihin onnistuin itseni liuttumaan vaikka siellä on ne muutamat tosi aktiiviset. Aina vaan kun on jotain mihin voi kommentoida niin hirveästi näppis naputtaan. :D

Pitää varmaan ens viikolla käydä kyselemässä koulun terkalta, että mitä tää nyt oikein on, koska ei se oikein mitään sienitautia yms voi olla, koska muuten mieskin olisi kyllä sen saanut jo aika sitten.

Ärsyttää! Tulin miehen luokse eilen niin että saan vähän pidemmän viikonlopun ennen viimeistä tapporutistusta koulussa, niin se ei kyllä ole yhtään varautunut mun tuloon.:( Jääkaappi ihan tyhjä, ei mitään ruokaa aamupalaksi. Mokoma. Ei yhtään huvittais lähteä heti ekaks aamusta kauppaan, ja eipä mulla rahaakaan tilillä ole kun alkaa olemaan loppukuu. Kuivasta sämpylästä ja kaakaosta ei kyllä tuu kuin vihakseksi, mä tarviin kunnon aamunpalan!

Laretzki no johan ny ukkos veti nihkeesti :/ Tiedän ton tilanteen sitä kautta että meillä ukko syö töissä (lounasseteli etu) ja mä taas teen eväät töihin tai otan himasta ruokaa. Sit mä syön viikon verran samaa ruokaa, esim makaroonilaatikkoa.. töissä ja kotona.. ja sit ukko ei aina tajua tuoda mulle kaupasta jotain vaihtelua tollaseen samanruoan pupeltamiseen. Ja sitte ehdottaa makaroonilaatikko viikon jälkeen että tehtäskö viikonloppuna spaghettia ja jauhelihakastiketta :D joo onhan se hyvää, mutta jos mä syön jo ma-to makaroonilaatikkoa 2 kertaa päivässä ja ukko kerran tona aikana niin ei kyllä maistu enää sama ruoka eri muodossa :D

Muuten meillä kyllä onneks kaapista useimmiten löytyy ihan ruoka ruokaa. Toki jos en oo kauppaostoksiin ollu vaikuttamassa, niin mun syömiset on heikommilla, kun toi ukko tyytyy himassa töiden jälkeen tyyliin leipään ja nuudeleihin :P

Mun pitäisi ehkä kehitellä jotain muuta tekemistä kuin tää koneella oleminen . Yhden lukemani blgin kautta päädyin sivuille jossa on aivan ihania äitiys- ja imetys paitoja...Nyt mä mä mietin, että kehtaanko tilata jo kaappiini äitiyspaitoja, varsinkin kun niitä mainostetaan "Paidassa on vatsalle mukavasti tilaa, mutta paita näyttää upealta myös alkuraskaudesta tai synnytyksen jälkeen. Erittäin pitkäikäinen käyttöominaisuuksiltaan" :D Onneksi ei ole rahaa tällä hetkellä, muuten olis kyllä lähtenyt samantien tilaukseen:saint:

**Lauantai 26.3.2011***

Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

kuumeilija 38.............. 87/?.............. yk? ......... 1.
anskilia......................87/30............ yk1 ......... 1.
Kauniina Päivänä Tuut ...79/27-30.........yk ?.......... 3.
Vauvako? ..................79/23-26 ........ yk? ......... 4.
Jumima .....................76/28-29 ........ yk2 ......... 2.
Isosiskoksi (28) .......... 62/30-32.......... yk2 ........ 2. (3/10)
Teollisuuskypärä......... 52/28-30 ........ yk2 ....... 2.
PikkuHöttiäinen (27) .... 42/24-27......... yk3 ........1.

Viida (25)…….......……..35/29...............yk1 ….……1.
Kolmio .................... 31/29-33 ........ yk2..... 2.

hzz .......................... 28/25-28............... yk8 ....... 3. (7/04, 3/06)
KaTo ..................... 27/28-29 ........ yk3 .... 1.
metsätähti................25/34............. yk2 .... 4. (6/06,8/07,3/10)
Jul (27) ...................25/? ..............yk2
Maijamehi (29) ........ ..22/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
miranda-81................22/28.........yk 3....... 3.
Sannuli88 .................. 21/31............ yk3 .......... 2. (5/10)
Lolaa (19) ................ 21/? .............. yk3 ........ 1.
Anin.........................20/30-32..........yk 2...... 4.
miida ....................... 20/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)
chrisu.............................20/? .......yk 1 ................. 1.

Mamu82 .................. 15/28-30 .........yk 5 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
HekkuLiini ..................15/26-29...........yk2
cita..........................15/?...............yk 5.......... 2.
Sininsilmä91...............13/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 12/34 ............ yk11.......1.
Ansis (29) ...............11/30 -?................ yk2 .............. 3./1. (01&02))

Fionahelmi................6/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)
Ambrosia85 (26) ........6/26-32(45) .... yk5 .... 1.
Sunflower11.............4/26-31...........yk4......3. (-08,-10

Catherine- (21)............0/0 ........... yk 0 ......... 1.
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:

nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
hallaneito........................4-5/2001...........................1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Ceali..............................heinäkuu 2011.................. 2.
keiju-81.............................................................. 4.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
meewi.........................10-11 /2011..........................1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?
miah83........................myöhemmin.......................... ?

Taustailijat:

(An-nie)

Haamuilijat:
EevaN

Plussanneet 2011:

*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2), EevaN (yk4)

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)

Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/

kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö

Mukaan listaan pääset kertomalla kp-tiedot, yrityskierron sekä monesko lapsi on toiveissa Esim 4/25-29 yk 4 ja 4 haaveissa
Lisäksi halutessasi voit kertoa ikäsi sekä jo olemassa olevien lasten syntymävuodet ja iät

++++ Plussarikasta Maaliskuuta ++++

Viimeksi muokattu:
Hallaneito ja Jul tervetuloa porukkaan! Kyllä tänne aina uusia mahtuu mukaan =)

Ambrosia sun mieheshän yllättää :O Meillä varmaan mies luulis mun puhuvan jostain kahvikupista missä kuun kuva :laugh:

Sannuli teeppäs uudestaan testi! Kyllä niin hyvät oireet on! Samoin EevaN uuden testin tulos??

Laretzki kauppaan vain! Reippahasti! Vaikka toki olis ollut kiva jos jääkaapista olis löytynyt paljon herkkuja...

ON: Tänään tuli töiden jälkeen käytyä ostoksilla kaupungissa...Matkaan tarttui myös kengät minulle :D Ja muutama synttärilahja myöskin. Maalit jäi ostamatta, mutta mies tulee sit huomena mukaan, jotta ei tartte yksin pähkiä niitä!
Täällä ruoka maistuu ihan hirveesti ja naama kukkii kuin teini-ikäisellä :xmas: Onneksi tuota ukkoa ei haittaa :D Tuolla se valmistaa ruokaa ja tiskaa ja siivoilee keittiötä :heart: Mamman tarttee vain istua koneella :rolleyes: Tulin kotiin miehen kyydillä ja kun kotipihaan päästiin ja rupesin kauppakasseja kantamaan sisälle, niin mies sanoi,et "Älä nyt kaikkia kanna,ettei vauvaa satu" :heart:

Täällä alkoi nyt sitten tää mahdottoman pitkä tylsä odotus.... Eli ovis oli ke-to ja sain kuin sainkin miehen tiistaina työmatkan jälkeen vielä innostumaan :whistle: Hyvät mahdollisuudet ajottuksen kannalta ainakin pitäis olla tärppiin mutta sen näkee sitten.... :eek:

Nyt oon pari päivää maannu sohvan pohjalla ku iski ihan hirvee flunssa :snotty: Nenä on niin kipee niistämisestä ettei oo tosika. Piti huomenna lähtee tuulettumaan mutta jää nyt sekin välistä.
Ens viikolla olis sitten muutto :D

testien tuloksia seuraavaksi:

rfsun testi,mun mielestä todella hyvä hintaansa nähden,ei kole koskaan antanut vääriä plussia eikä antanut nytkään
v.php
[/URL][/IMG]

elivon testi,toimi sekin

kokeilin myös prediktoria,ei antanut kuin hailun haamun,huomenna aamusta vielä digi..:)

lopuksi turvotuskuva:whistle: lautavatsa, kaipaan sua niin. rv 4+0 mennään tänään. tätä on ollut tosi vaikea peitellä.
v.php
[/URL][/IMG]
taidan uskaltaa siirtyä odottajiin,korkkasin tuon joulukuisten pinon,tehän tuutte rytinällä sinne kanssa! suutun jos ette tule!:wave: Onnea jokaiselle olen hengessä mukana. Voi olla että palaan teidän luokse tänne vielä mutta toivottavasti näemme jatkossa tuolla odottajissa...:heart:

Viimeksi muokattu:
Ansis Oireita on kyllä ollut ;) Mutta en uskalla tehdä testiä! En halua taas pettyä :( Varsinkin kun on toi Clearbluen näytöllinen kaapissa. Ihan mun tuurilla siihen tulee "ei raskaana". En kyllä tiä miten malttaisin odottaa ensi v-loppuun? :D

EevaN Onnea vielä! Ja vouuu, mikä massu :D

Meillä isännällä meneillään joku masennus tuuli, eikä sitä saa tonne makkariin peittoja heiluttelemaan. Ristiriitaista sinäänsä että kuitenkin puhuu tavallaan jo seuraavasta lapsesta (joka on hänen mielestään sitten poika=) )

Onnea EevaN:)

Anin pikaista paranemista! Toivottavasti peiton heilutteluista on jotain tulosta pian saatavilla ;) Ja onnea muuttoon!

EevaN Onnea ja tervemenoa :wave: Älä tule takaisin, me yritämme tulla perässä =)

Sannuli mä varmaan ite tekisin testejä jatkuvalla syötöllä :whistle: Muttä älä toki minun takia vikaa testiä tuhlaa! Koeta nyt olla testaamatta sitten ens viikkoon...syön sillä välin jännityksestä kynteni piloille ;) Käsittääkseni sitä vatsan viivaa ei tosiaan tule, muuta kuin raskaana ollessa...Huomaatko pientä painostusta testin tekoon :D Ei vaan! Teet sen vasta ens v-loppuna ja sit saat hyvinkin vahvan tuloksen siihen =)

ON: Itse ajattelin ruveta ovista tikutteleen, hyvissä ajoin, maanantaista alkaen...Silloin olis kp13. Mutta josko nyt edelleen mennään sillä tjot-meiningillä...
Aurinkoista viikonloppua kaikille! :cool:

Uusille tervetuloa:)!

Sannuli: koita vaan malttaa mieles sen testin suhteen niin saat sitten varman vastauksen:)Mähän viime kierrossa ehdin tehdä jo kaks testiä kun kierto venähti vähän ja kyllä harmitti kun molemmilla kerroilla oli selkeä nega.Nyt kyllä meinaan malttaa odottaa jos tarvetta tulee.

EevaN: Mä niin toivon että tuun parin viikon päästä perässä.Kovin paljon onnea ja tarrusukkia pikkuiselle:)!

Anin:hienoa että sait miehesi peiton alle:)Jospa siitä vaikka plussa pärähtäis;)

).( Mä tulin äsken kirppikseltä ja siellä hiplailin vauvan vaatteita:)Toivossa on hyvä elää vaikka tän kuun mahdollisuudet plussaan on hyvin heikot kun oletuttuna ovis ajankohtana oltiin kaikki peräkkäin vatsataudissa ja mielummin kyllä tammivauvan ottaisin kun joululahjan mutta jos vauva vaan ois jo tulossa niin aivan ihana asia:)
Mua on viime päivinä haluttanut ihan kamalasti ja oon joka päivä piinannut tuota miestä ja parina päivänä kahdesti mut toisena kertana sanoi että ei enään jaksa.Eilen illalla jäi puputtelematta, mut se korjaantui tän aamuisella sessiolla;)
Muutama päivä sitten kävin lenkillä liukkaassa kelissä ja siitä sipsuttelusta selkä meni todella jumiin ja nyt kaks päivää oon ollut ihan selkävammainen, auts!Täytyy tänään yrittää venytellä sitä jos se vaikka auttais.

Plussatuulia kaikille:)!

Anin Parane pian! :)

Ansis Hih hih :D Arvaa maltoinko olla aamulla tekemättä sitä testiä? :D En! Ja TIETYSTI näytti että en olisi raskaana :(

Avasin mielenkiinnosta tuossa sen tekemäni digitestin. Sisällä oli 2 liuskaa, toisessa yski viiva ja toisessa kaksi (toinen viivoista haamu). Mitäköhän sekin meinaa?? Sitten vasta huomasin että eihän tuo Clearblue oo edes herkimpiä testejä :ashamed: Oon aina luullut että se olis todella herkkä testi. Tuli tuossa mieleen että kuinka vahva sen haamuviivankin tarvitsisi olla että testi näyttäisi näytössä että on raskaana. Jos se ei havaitse tollaisia haamuviivoja? Pidätte mua varmasti pikkusen omituisena! :laugh: Mieskin totesi eilen että olishan se aikamoinen pettymys jos en olisi raskaana kun molemmat sitä niin toivoo.

Pistän teille nyt oikein kuvan niistä liuskoista. Valitettavasti ne meni väärinpäin tuohon kuvaan. Jouduin ottamaan uudet kuvat kun ensimmäiset oli todella epäselvät (kännyllä otettu) ja siks noi liuskat vaihto paikkaansa (en jaksanut kuvata enää :D). Lueskelin netistä tästä Clearblue digital testistä ja ilmeisesti se ei olekkaan niin hyvä kun uskotaan? Törmäsin useampaan tapaukseen jossa clearblue oli näyttänyt "ei raskaana". Joku nainen oli tehnyt 2 negatiivista clearblueta ja perään positiivisen Apteekin Oma testin :O

Mutta siis tämän mukaan...

http://oi51.tinypic.com/2wd62xk.jpg

...mun testi oli positiivinen vaikka näyttö väitti muuta! Wtf?! Kyllä nyt mietityttää :D

http://oi51.tinypic.com/15cgjea.jpg

*Ja tuo keltainen toisessa liuskassa ei ole mitään pissaa vaikka voi ällöttävästi siltä näyttää :D

Viimeksi muokattu:
Mä oon kanssa lukenut ettei kaikki läheskään usko clearbluen testeihin vaan nimenomaan esim apteekin testeihin mutta kyllä mä lähtisin väittämään noita edes haamuiksi. Onhan noissa se kaksi viivaa vaikka miten päin testit olisi?

Meillä katinperkele merkkas mun silmien alla KAIKKI mun farkut. voi luoja! Tässä nyt odottelen että kohta lähden tän varvaspakettini kanssa ostamaan markettihousuja varalle. Lähde tosiaan ostamaan mistään merkkiliikkeestä, saa nyt tarjoustalon/cittarin housut kelvata.
Varpaan kanssa kaikki hyvin. pitää liotella useampi kerta päivässä sangossa ja antaa hengitellä (olla ilman sukkia ym), mutta yhtään särkylääkettäkään en ole tarvinnut. Karun näköinenhän tuo on kun on leikattu ihoakin. Ihankun olis mustanpunaisella tussilla piirtänyt varpaaseensa :D

Ja tosta kuukupista vielä kun aikaisemmin siitä mainitsin. Ihan kokeilunhalua lähdin moista kokeilemaan, ja nyt en kyllä enää pois vaihda! itse ainakin kuulun tähän porukkaan jotka unohtavat että menkat on päällä.. Kun ei valu veret persvakoa pitkin tai yhtäkkiä hulahda ohi läpimärän tampoonin tmv. Ihanaa! :D

Mutta nyt mä juon kupposen kahvia ja lähden kauppaan.

Tein ovistestin, ei mitään vielä... onko tämä nyt ovuloimaton kk vai venyykö kierto? Tiedä häntä.. KP 4:lla sain jotain pientä hailakkaa?? Vähänkö tulee tää vauvaprojekti kestämään jos ovuloin menkkojen aikaan - mä kun en noista sotkemisjutuista syty yhtään :P

Ambrosia Miten toi sun kommentti "mutta kyllä mä lähtisin väittämään noita edes haamuiksi. Onhan noissa se kaksi viivaa vaikka miten päin testit olisi?" meni multa jotenkin ohi :D Siis tuossa toisessa liuskassa ei kuulu ollakaan kuin yksi viiva ja toisessa kaksi (jos on raskaana). En vaan jaksanut tosiaan lähtee enää uutta kuvaa napsimaan missä ne olisi oikein päin. Noiden liuskojen ja ton ohjeen mukaan olis näyttöön pitäny tulla "raskaana 2-3". Ja noi viivat on siis paaalljoon selkeämmät livenä kuin tuossa kuvassa. Tuossa mun kännyssä on älyttömän huono kamera :( Tiedän kyllä, että oli ehkä pikkusen typerää mennä koko testiä aukomaan :ashamed:...

Joo, siis tarkotin just noin, että on kaks viivaa eli on vähintäänkin haamuja jossei plussia :p

Mun ulosanti ei tänään oo ollu mitenkään kovinkaan hyvää.. kertoo jo tämä keskustelu ja se että miehen kanssa saatiin kina aikaseks.

Kina alko ruoasta ja koska sitä laitetaan. Yhtäkkiä ei ollukaan miehen tai pojan tapasta syödä päivällä ennen jätkän karatetreenejä ja sitte peruttiin jo karatetreenit. Totesin vaan kun lähtivät että pitäähän sitä syödä. jos ei mies halua syödä niin kyllä 10vuotiaan pitää syödä eikä "mennä mukana". Noh, ovat nyt sukuloimassa joten eiköhän siellä jotain ruokaa löydy. Mä varmaan sitte kiskon tässä alkupaloiks kaks annosta nakkikastiketta (joita noiden piti ennen treenejä syödä) ja iltapalaks sitte kolmen hengen lasagnen :D

Joo en tiiä mikä tolla katilla on.Palleistaan pääsee kyllä hyvin äkkiä eroon jos tota jatkuu vielä. Liekö raasu hirveän herkkä jos otetaan ukon kanssa vähääkään yhteen kun alkaa merkkailu. Ton jälkeen nimittäin merkkas kylppärinkin :D

Nyt on viimein pinkka suunnilleen luettu läpi ja jonkinlainen kuva muista kirjottelijoista alkaa vähitellen hahmottua :) EevaNlle onnea ja muillekin plussatuulia!

Ilmottelen tuosta kierrosta tarkemmin kunhan menkat piakkoin alkaa. Kierron pituudesta ei tosin ole oikein hajua, normaalisti ollut 28 ja pysyi siinä pitkään kun pillerit syksyllä lopetin, mutta nyt on välillä menty päällä 40 päivänkin :confused: Tällä hetkellä taitaa hormoonit muutenkin olla aika pyllyllään kun iho on kuin murkkuikäisellä ja täytän kuitenkin kohta 23.. Onko kellään hyviä vinkkejä hormooneista johtuvien näppyjen hoitoon? :ashamed:

Lohduttavaa kuulla, että muillakin riidat miesten kanssa ovat tavallisia, vaikka eihän ne koskaan hyvä asia ole.. Oma mies lopettelee tupakan polttamista ja voi elämä sitä kiukkua välillä! Vaikka itte kuinka yrittää olla ärsyttämättä saa riidan kyllä helpolla aikaiseksi. Normaalistikin menee sukset ristiin säännöllisen epäsäännöllisesti kun ollaan aika vahva luontoisia molemmat, mutta ei sillonkaan koskaan tällasta ole.

Onneksi sitä ihanaakin arkea riittää :) Vauvakuumeen tartuttaminen toimii loistavasti, tosin mies ei ehkä kuitenkaan halua jättää ehkäisyä vielä ensi kuussa "koska on riski, että vauva syntyy ennen aikaisesti ja sillon tulisi loppuvuoden vauva".. Joku on siis hieman perehtynyt vaikkei minun kanssa kauheasti aiheesta puhukkaan.. Ja on tosiaan itse loppuvuodesta syntynyt eikä oikein tykkää siitä... Itsekin olen kyllä hieman kahden vaiheilla aloittamis ajankohdan kanssa kun juhlitaan pienimuotisesti häitä elokuussa ja lähdetään häämatkalle, jolloin haluaisin ehkä olla hyvävointinen :)

hallaneito Tarkoittiko miehesi siis että lapsenne syntyisi keskosena? Huvittaa vain kun tuo meidän tyttö syntyi 3kk etuajassa :D Ei oltu edes pinnasänkyä hommattu tai edes mietitty nimeä! Tai siis pojalle oli nimi muttei tytölle. Ja koita kestää sitä miestäsi :) Tiedän miltä tuntuu kun lopettaa tupakanpolton :D

Jaahas, juurikin selvisi että nuo Clearbluen digital testit eivät "osaa" lukea haamuja. Eli testin täytyy olla puhdas nega- tai positiivinen että näyttö näyttää kuten asiat ovat. Maanantaina tai tiistaina teen sitten seuraavan testin :) Ja todellakin jollain muulla testillä :D

Ilmeisesti juurikin sitä, että jos syntyy keskosena. Se on laskenut näitä syntymä ajankohtia 9kk mukaan, mutta nyt sitten oli huomannut ettei siihen välttämättä mene niin kauaa jos kaikki ei mene suunnitellusti.. En ehkä aio valaista vielä tästä asiasta enempää, tähänkin astisissa tiedoissa on ollut ilmeisesti sulattelemista, mutta ihanan tarkkaavaisesti kyllä kuuntelee.. Tänään mainitsin siitä, ettei vauva todennäköisesti tule sormia napsauttamalla vaan yritys voi kestää kuukausia, tämän jälkeen oli pitkän tovin hiljaa mietteliäänä.. Töistä tullessaan nykyään monesti kertoo kun on nähnyt siellä ihania pikku ihmisiä =)

Tämän tupakkalakon aion kyllä kestää ja tukea miestä kaikin tavoin! Aloitti sen ihan oma-aloitteisesti kun alettiin enemmän puhumaan että vauva ois tervetullut piakoin (saatoin ehkä mainita jotain tupakoinnin vaikutuksista siittiöihin :D )..

Jännittäviä aikoja Sannuli sinulla :) Pidetään peukut pystyssä!

hallaneito Ihanaa kun oot noin miehesi tukena! Mun mies ei tukenu mun lopettamista juuri milläänlailla tai siis oikeestaan ei mitenkään. Olin 1kk täysin polttamatta kunnes meni puihin kun join :( Mies ei polta joten olisi "helppo" lopettaa. Nyt yritän taas lopettaa. Ihan sillä jos se vauva nyt tulee :) Ja toivottavasti se sun mies nyt jaksaa innostua tuosta "vauvan teosta" oikein todenteolla ;)

Yhteistyössä