V
Vepasto
Vieras
Mies yrittää nukuttaa sitä. Luultavasti joudun kohta menemään sinne ja nukuttamaan vauvan ite. :/ Mä yleensä nukutankin sen joka ilta, mut äsken kävi niin, että kun esikoinen ei heti suostunut menemään hammaspesulle (kuulin makkariin kauheen huudon, kun olin syöttämässä vauvaa ) niin mies hermostus ja meni sohvalle makaamaan! :headwall: :headwall: Poika tuli sit sanomaan mulle et isi löi. Enhän mä sitä uskonut, koska tiedän, et mies ei löisi lasta, oli vissiin vahingossa laittanut käden pojan selälle liian kovaa ja poika tulkitsi sen lyömiseksi. Käskin kuitenkin pojan sanoa isille, että pyytää pojalta anteeksi. Vähän ajan päästä poika tuli taas makkariin ja sanoi, ettei isi pyytänyt anteeksi. Mun oli pakko nousta vauvan kanssa sieltä. Vein vauvan miehelle, joka makasi edelleen siinä sohvale (vaikka esikoinen odotti jo että hänen hampaat mennään pesemään ) ja sanoin, et mene sää sit nukuttamaan vauva, kun se anteeksipyyntö ja hampaiden pesu on niin vaikeeta. |O Mies suuttu, vaikka mun mielestä sillä ei ollut mitään syytä.