Vauva KOKO ajan rinnalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huu"

Vieras
Kuinka kauan tätä vaihetta kestää? Vauva on nyt kuukauden, ja koko valveillaoloaikansa haluaa olla rinnalla, eikä muuten juurikaan nuku päikkäreitä... Kuinka kauan tätä maitobaarivaihetta kestää? Hermo meinaa äipältä mennä, kaikki kotityöt tekemättä ja ei, kaveri ei viihdy kantoliinassa.

[QUOTE="vieras";22585814]Meillä oli pari kolme kuukautta tuollaista. Sitten tykästyi kantoliinaan, ja suurin hätä ruoan katoamisesta maailmastakin helpotti.[/QUOTE]

Ja siis taatusti sai maitoa, kasvoi komeasti hernekepistä micheliniksi.

Käyttää sinua varmaan vaan huvituttinaan, silloin kannattaa harkita tutinsyönnin opettelua. Kakkonen oli meillä tuollainen, hänet sain opetettua syömään tuttia.

sellaista se on ekat 3kk. se on tarpeeseen, että maito riittää! on kyllä stressaavaa jos kotityöt jää tekemättä mutta tuo aika on oikeasti aika lyhyt elämässä.. istut nyt vaan sohvalle ison vesilasillisen kanssa ja laitat dvd:ltä sinkkuelämää pyörimään!!!! ja vauva tisulle!

että ensi pitää antaa vaikkapa vasemmasta tissistä niin että melkein nukahtaa ja sitten röyhtäyttää ja sitten antaa vielä siitä samasta vaikka vauva tuntee olonsa täydeksi...Ja sitten kun vauva siihen meinaa nukahtaa pitää röyhtäyttää ja antaa täydestä rinnasta niin ei lapselle tule oloa että ruoka loppuu kesken... syöpi siten luottavaisemmin eikä kiiruulla ja rinnat alkaa erittää enemmän maitua...

Onko paino noussut hyvin? Onko imuote hyvä? Tuleeko maitoa reippaasti?

Paino nousee tosi hyvin, noin 300 g viikossa... eli ruokaa saa kyllä. Ongelmana mulla on lisäksi se, että iltaa kohden heruminen vähenee melko lailla, ja alkaa ihanat rintaraivarit. Olen päivisin pumpannut maitoa, jotta illan raivarit vähenisivät.

Mutta, ei kai muu auta, kun sohvalle, töllö auki ja tissi suuhun. :)

[QUOTE="huu";22586391]Paino nousee tosi hyvin, noin 300 g viikossa... eli ruokaa saa kyllä. Ongelmana mulla on lisäksi se, että iltaa kohden heruminen vähenee melko lailla, ja alkaa ihanat rintaraivarit. Olen päivisin pumpannut maitoa, jotta illan raivarit vähenisivät.

Mutta, ei kai muu auta, kun sohvalle, töllö auki ja tissi suuhun. :)[/QUOTE]

Piti vielä lisätä, että tutti ollaan otettu käyttöön ajat sitten, kun piti mua kaiken isäksi vielä huvituttina. :)

Yhteistyössä