Vauva on hiljainen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutzi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos sua huolettaa, niin voithan soittaa neuvolaan. Liikelaskentaa tosin on vaikea vielä noilla viikoilla tehdä. Istukan sijaintikin voi vaikuttaa liikkeiden tuntumiseen. Oletko ollut enemmän liikkeellä viime päivinä? Oletko muistanut syödä ja juoda hyvin? Kaikki sellainenkin voi vaikuttaa vauvaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syö jotain makeaa ja koita asettua kyljelles, josko vauva siitä virkistyis. :)

Mä eilen illalla söin karkkeja ja makoilin sohvalla tunnin, ei oikeastaan mitään tuntunut.. Sitten siirryin sänkyyn ja pari pientä tönäisyä tuntui.

Alkuperäinen kirjoittaja mymmeli:
Jos sua huolettaa, niin voithan soittaa neuvolaan. Liikelaskentaa tosin on vaikea vielä noilla viikoilla tehdä. Istukan sijaintikin voi vaikuttaa liikkeiden tuntumiseen. Oletko ollut enemmän liikkeellä viime päivinä? Oletko muistanut syödä ja juoda hyvin? Kaikki sellainenkin voi vaikuttaa vauvaan.

Kyl mä ihan normaalisti oon touhuillut. Istukka on edessä, että se varmasti kans vaikuttaa.

Joskus on hiljaisempia päiviä. Mutta jos liikkeitä ei pian ala tuntua tavalliseen tapaan, käväise varmistuttamassa. että kaikki on hyvin ettei sinun tarvitse olla huolissasi.

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Alkuperäinen kirjoittaja mymmeli:

Kyl mä ihan normaalisti oon touhuillut. Istukka on edessä, että se varmasti kans vaikuttaa.

Minullakin oli viimeksi edessä ja tunsin liikkeitä todella vähän muihin raskauksiini verrattuna. Välillä olin jo oikeasti huolissani...

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syö jotain makeaa ja koita asettua kyljelles, josko vauva siitä virkistyis. :)

Mä eilen illalla söin karkkeja ja makoilin sohvalla tunnin, ei oikeastaan mitään tuntunut.. Sitten siirryin sänkyyn ja pari pientä tönäisyä tuntui.

Makean mehun juominen toimii paremmin. Mut jos huolettaa, niin nyt päiväsaikaan neuvolaan yhteys, kun se on auki.

Yhteistyössä