Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Syö jotain makeaa ja koita asettua kyljelles, josko vauva siitä virkistyis.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mymmeli:Jos sua huolettaa, niin voithan soittaa neuvolaan. Liikelaskentaa tosin on vaikea vielä noilla viikoilla tehdä. Istukan sijaintikin voi vaikuttaa liikkeiden tuntumiseen. Oletko ollut enemmän liikkeellä viime päivinä? Oletko muistanut syödä ja juoda hyvin? Kaikki sellainenkin voi vaikuttaa vauvaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Alkuperäinen kirjoittaja mymmeli:Jos sua huolettaa, niin voithan soittaa neuvolaan. Liikelaskentaa tosin on vaikea vielä noilla viikoilla tehdä. Istukan sijaintikin voi vaikuttaa liikkeiden tuntumiseen. Oletko ollut enemmän liikkeellä viime päivinä? Oletko muistanut syödä ja juoda hyvin? Kaikki sellainenkin voi vaikuttaa vauvaan.
Kyl mä ihan normaalisti oon touhuillut. Istukka on edessä, että se varmasti kans vaikuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Syö jotain makeaa ja koita asettua kyljelles, josko vauva siitä virkistyis.![]()
Mä eilen illalla söin karkkeja ja makoilin sohvalla tunnin, ei oikeastaan mitään tuntunut.. Sitten siirryin sänkyyn ja pari pientä tönäisyä tuntui.