Vauva siepattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201708282200355070_u0.shtml

Poliisi epäilee: 1,5-vuotias lapsi kaapattu Laukaassa

Maanantai 28.8.2017 klo 14.01

Poliisin mukaan lapsi vietiin asunnon ulkopuolella ikkunan edessä olleista lastenvaunuista noin yhdeltä iltapäivällä.

Poliisi epäilee, että noin 1,5-vuotias lapsi on kaapattu Laukaalla. Poliisin mukaan lapsi vietiin asunnon ulkopuolella ikkunan edessä olleista lastenvaunuista noin yhdeltä iltapäivällä.

HYI HEMMETTI! KAUHEAAA! :o :o

Toivottavasti sille ei ole tehty mitään kamalaa! Siis iha hirveetä.. En voi edes kuvitella kuinka kamalaa tämä on vanhemmille :cry::cry:

Rukoilen totisesti että lapsi löytyy ja pian!

Hirveää kun suomessa ei voi enää lastaankaan nukuttaa rattaissa.

Itse en olisi enää vuosakaan takaperin uskaltanut.

Viedäänhän nykyään koiratkin kauppojen pihasta ja lapsilta on tässä ihan lähivuosina alettu varastaa pipoja ja muita. Mutta että nyt sitten suomessa varastellaan jo lapsiakin! Tämä oli vain ajan kysymys.

Voimia vanhemmille todella!<3

Ihan hirveää!

Tuli ekana mieleen, että joku lapsi ottanut, mutta toisaalta varmaan olisi lähtenyt vaunuineen päivineen leikkeihin mukaan.

Ihan hirveää!

Tuli ekana mieleen, että joku lapsi ottanut, mutta toisaalta varmaan olisi lähtenyt vaunuineen päivineen leikkeihin mukaan.

No minulle ei kyllä moinen tullut mieleenkään. Harvemmin nyt lapsi vaunuista vie vauvan leikkeihin ellei ihan kaheli kakara ole.Tuskin sen ikäinen leikkii vielä yksin joka ei tajuisi tai ei oltaisi opetettu ettei vavoja saa ottaa.

Ei ainakaan minun jakeluun mene. Vaikka kuinka lapsi olisikin.

Mutta niinkuin sanoit, vähintään olisi ottanu koko vaunut mukaan.

Eikä lapsia ehkä nyt vieraat vauvat nin paljon kiinosta?? O_o

No minulle ei kyllä moinen tullut mieleenkään. Harvemmin nyt lapsi vaunuista vie vauvan leikkeihin ellei ihan kaheli kakara ole.Tuskin sen ikäinen leikkii vielä yksin joka ei tajuisi tai ei oltaisi opetettu ettei vavoja saa ottaa.

Eikä lapsia ehkä nyt vieraat vauvat nin paljon kiinosta?? o_O
No kyllä näitä tapauksia on Suomessakin ollut. Mutta tosiaan sellaisia, että on otettu vaunutkin mukaan.

Onko kyseessä joku hullu ex, vai maahantunkeutuja..

Huhhuh..
Saattaa olla myös joku lapsi kuka lapsen vienyt, ei ole ensimmäinen kerta Suomessa.
Se on sitä kun nykyaikana ei enää kunnioiteta toisten pihoja ei kerros tai rivaripihoja vaan juoksennellaan siellä kuin julkisissa leikkipuistoissa. Silloin kun itse olin lapsi sai vain taloyhtiöiden pihoille mennä jos siellä oli tuttu kaveri, ei sinne menty kuin julkiseen leikkipuistoon kuten nykyään :( Jopa äidit tuo lapsiaan ihan vieraiden taloyhtiöiden pihoille leikkimään ja opettaa että sinne saa mennä.

No kyllä näitä tapauksia on Suomessakin ollut. Mutta tosiaan sellaisia, että on otettu vaunutkin mukaan.

Aa! Selvä juttu. Empä ole moisest ikinä kuullut! :o

Mutta tosiaan. Tässä oli vauva ollut valjaissakin kiinni, että nopea ja näppäräsorminen lapsi pitäis olla ettei kukaan huomaa.

Luulen että tässä on nyt aikuinen takana, koska on osannut ilmeisesti ottaa niin varovasti vauvan ettei se ole kunnolla herännyt tai alkanut itkemään.

Eikä lapsia ehkä nyt vieraat vauvat nin paljon kiinosta?? o_O

12 v oli viimeksi joka otti.

Yhteistyössä