V
vierailija
Vieras
No kyllä näitä tapauksia on Suomessakin ollut. Mutta tosiaan sellaisia, että on otettu vaunutkin mukaan.
Ja yksi haudattiin lumihankeen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No kyllä näitä tapauksia on Suomessakin ollut. Mutta tosiaan sellaisia, että on otettu vaunutkin mukaan.
Ei kerrottu kuka tai mikä sen oli vienyt?No pääasia että vauva kunnossa.
Ei kerrottu kuka tai mikä sen oli vienyt?No pääasia että vauva kunnossa.
Kyllähän tuon ikäinen helposti itse pääsee vaunuista pois. Sitten kun näkee jotain mielenkiintoista, onkin jo lapsi hukassa.Olisiko itse kiivennyt pois, ja kävellyt tuon matkan? Pian varmaan kerrotaan mediassa totuus.
dont hold your breath...Olisiko itse kiivennyt pois, ja kävellyt tuon matkan? Pian varmaan kerrotaan mediassa totuus.
Kyllähän tuon ikäinen helposti itse pääsee vaunuista pois. Sitten kun näkee jotain mielenkiintoista, onkin jo lapsi hukassa.
dont hold your breath...
Heti oltiin kirkumassa sairaasta maailmasta
But anyway
Laukaassa kadonnut 1,5-vuotias vauva on löytynyt – tutkinnanjohtaja: ”Vaikuttaa, että vauva olisi itse kiemurrellut ulos valjaista”
HmmHeti oltiin kirkumassa sairaasta maailmasta![]()
Hmm
Nyt sitä kai kaikki on erityisen herkkiä suuntaamaan epäilyt tietyyn hys-hys -suuntaan
Myönnetään, myönnetään tässä itsekin![]()
Mihin ikään asti vauva on vauva? Milloin siitä tulee ns.Lapsi?
Anteeksi tyhmyyteni..![]()
Kunnes se kiemurtelee irti valjaista ja karkaa kotoa.
Kyllähän tuon ikäinen helposti itse pääsee vaunuista pois. Sitten kun näkee jotain mielenkiintoista, onkin jo lapsi hukassa.
Uutta tietoa
Uusi käänne 1,5-vuotiaan lapsen katoamistapauksessa Laukaassa – poliisi tutkii vapaudenriistona - Kotimaa - Ilta-Sanomat
Poliisi on suorittanut paikkatutkintaa tapahtuma-alueella, jossa pieni lapsi katosi aiemmin tänään Laukaassa. Tähän mennessä suoritetun tutkinnan perusteella on syytä epäillä, että lapsen katoamiseen liittyy ulkopuolinen taho, tiedottaa poliisi. Poliisi arveli aiemmin, että lapsi olisi lähtenyt kotipihasta omin avuin.
Noniiin... Kyllä itsekin ihmettelin miten puolitoista vuotias lapsi omin avuin pääsee valjaista. Ja kylläpä jo kauhisteluamme kauhisteltiin...
Vieläkin totean että ihanaa kun lapsi löytyi, mutta tämä maailman nykymeno ei ole. Ja se että kaikkeen uskotaan heti ennen omilla aivoillaan miettimistä.
Uutta tietoa
Uusi käänne 1,5-vuotiaan lapsen katoamistapauksessa Laukaassa – poliisi tutkii vapaudenriistona - Kotimaa - Ilta-Sanomat
Poliisi on suorittanut paikkatutkintaa tapahtuma-alueella, jossa pieni lapsi katosi aiemmin tänään Laukaassa. Tähän mennessä suoritetun tutkinnan perusteella on syytä epäillä, että lapsen katoamiseen liittyy ulkopuolinen taho, tiedottaa poliisi. Poliisi arveli aiemmin, että lapsi olisi lähtenyt kotipihasta omin avuin.
Missä hemmetin pakkopaidoissa tyypit lapsiaan nukuttaaTuskin pääsee, jos
a) valjaat ovat kunnolla kiinni vaunuissa
b) valjaat ovat riittävän tiukalla eli lapsi ei saa olkahihnoja alas
c) valjaissa on solki selän puolella
d) valjaat ovat ehjät eli hihnat eivät katkea tai solki petä tai vastaavaa (mikä on mahdollista jos ne ovat kovin vanhat ja kuluneet tms)
No joo, aika pitkä aika.Noniiin... Kyllä itsekin ihmettelin miten puolitoista vuotias lapsi omin avuin pääsee valjaista. Ja kylläpä jo kauhisteluamme kauhisteltiin...
Vieläkin totean että ihanaa kun lapsi löytyi, mutta tämä maailman nykymeno ei ole. Ja se että kaikkeen uskotaan heti ennen omilla aivoillaan miettimistä.
No joo, aika pitkä aika.
Toivottavasti kyse nyt on ollut vain lapsen omasta seikkailusta.
Missä hemmetin pakkopaidoissa tyypit lapsiaan nukuttaa![]()
Missä hemmetin pakkopaidoissa tyypit lapsiaan nukuttaa![]()
No kukin tyylillään.No onhan se yhdenlainen suhtautumistapa, että lasta ei saa kiinnittää vaunuihin kuin korkeintaan puolihuolimattomasti vähän sinnepäin, jotta se varmasti pääsee sieltä pois jos haluaa eikä koe itseään vangituksi.
Vähän sama juttu kuin että kyllähän se on hyvä, että kotipihan ja viereisen valtatien välissä on aita, mutta ei se saa olla kuin korkeintaan puoli metriä korkea ja ainakin joka toisen laudan pitää puuttua tai olla läpilaho, jotta lasten vapaa liikkuvuus ei vaarannu.