Vauva vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emmilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emmilyn

Vieras
Tilanne on siis tämä. Mieheni on juuri valmistunut ammattiin (insinööri) ja saanut vakituisen työpaikan. minulla vielä opiskelut pahasti kesken. Rahatilanne on oikein hyvä ja asutaan omistamassamme kerrostalokaksiossa.

Nyt mieheni haluaisi ihan hirveästi että alkaisimme yrittämään pikku-ihmisen alullepanoa. Itse en oikein tiedä mitä ajattelisin. Olisi ihanaa saada oma vauva, mutta jotenkin pelkään YKSINÄISYYTTÄ. Että kun jäisin pois koulusta niin kaikki ihmiset mun ympäriltä jotenkin katoaisi..

Mies olisi varmasti apuna aina ja tukisi mua kaikissa käänteissä. Mutta mutta, en vain oikein tiedä mitä ajattelisin.
Kertokaa siskot hyvät omia kokemuksianne. Mulla poksuu pää kun en vaan tiedä mitä tehdä tai sanoa miehelle. itse olen siis 21 ja mies 24 ja naimisissakin ollaan:)

eihän teillä mikään hätä ole. tehkää jos siltä tuntuu,odottakaa jos siltä tuntuu.
itse olenn lapset saanut 17v ja 20v ja koulua olen aina välillä suorittanut ja tossa pari kk sitten vedin loppuun.
siitä oli hyvä mennä työelämään . nyt siis töissä ollut viikon =)

en mä tie kannattaako sitä elämää kovasti suunnitella. menee sen mukana. tekee miltä tuntuu. kai kaikissa on omat hyvät ja huonot puolensa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
eihän teillä mikään hätä ole. tehkää jos siltä tuntuu,odottakaa jos siltä tuntuu.
itse olenn lapset saanut 17v ja 20v ja koulua olen aina välillä suorittanut ja tossa pari kk sitten vedin loppuun.
siitä oli hyvä mennä työelämään . nyt siis töissä ollut viikon =)

en mä tie kannattaako sitä elämää kovasti suunnitella. menee sen mukana. tekee miltä tuntuu. kai kaikissa on omat hyvät ja huonot puolensa =)

Siinäpä se että mä olen hirveän epävarma ja mies taas varma kuin taivas että lapsen haluaisi. Ehkäpä mä kuitenkin otan vielä aikalisää ainakin seuraavan lukuvuoden. Kiitos kovasti vastailusta sinulle ja kaikille muillekin=)

Yhteistyössä