N
nuori äiti
Vieras
Haluaisin kysellä kokemuksianne vauvan yöhoitoon laittamisesta. Minkä ikäisenä olette vauvanne sellaiseen antaneet? Minulla on kolmekuinen poika ja minun siskoni ilomielin ottaisi hänet hoitoon yönkin yli mutta minua vähän jännittää että miten se onnistuu. Pelkään että jos lapsi vaikka yöllä alkaa kovasti äitiään kaipaamaan. Vai voiko noin pieni vielä kaivata vierelleen juuri sitä äitiä kun siskokin kovasti häntä rakastaa ja osaa kyllä hyvin hoitaa ja lohduttaa. Ja toinen on se imetys, lapsi on täysimetyksellä mutta hyvin voisin korviketta kerran antaa. En kyllä vielä tiedä miten tuttipullosta ottaa mutta se täytyisi tietysti ensin tarkistaa.
Eli miten pienenä olette hoitoon antaneet ja kuinka on mennyt? Kaipasiko lapsi äitiään?
Toisaalta voi olla että en sitten kuitenkaa näin pienenä uskalla antaa, minulla vain on elämässäni tällä hetkellä hyvin vaikea jakso meneillään joten sisko tarjoutui näin auttamaan että saisin levätä ja miettiä asioitani rauhassa hetken. Kiitos vastanneille!
Eli miten pienenä olette hoitoon antaneet ja kuinka on mennyt? Kaipasiko lapsi äitiään?
Toisaalta voi olla että en sitten kuitenkaa näin pienenä uskalla antaa, minulla vain on elämässäni tällä hetkellä hyvin vaikea jakso meneillään joten sisko tarjoutui näin auttamaan että saisin levätä ja miettiä asioitani rauhassa hetken. Kiitos vastanneille!