Vauva :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja P
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

P

Vieras
Hei!

Täytyypä palata vauvan hoito-palstalta tänne takaisin. Sain ihanan tytön maaliskuussa ja nyt polttaa tehdä toinen heti perään. Kuinka hullulta tuntuu, mutta olen unohtanut jo raskaana olemisen, vaikka vauva vasta 6 viikkoa. Mitenkähän nopeasti mensut alkavat synnytyksen jälkeen, kun tänään tuli kirkasta verta, ja olin iloinen että jos ne ovat menkat, niin heti niiden jälkeen yrittämään. Millonkas se ovulaatio nyt olikaan? Mutta ehkä joudun pettymään kun olen joskus kuullut että kun imettää, niin ei edes voi tulla raskaaksi. Jos jollakin on kokemusta/tietoa miten nopeasti joku on tullut raskaaksi synnytyksen jälkeen, tai menkat alkaneet, niin iloisena otetaan tietoa vastaan! :)

Käsittääkseni raskaaksi ei voi tulla niin kauan kun imettää usein ja säännöllisesti.... Eli siis jos ei tule menkkoja, ei voi tulla raskaaksikaan. Näin on luonto asian järkänny. (olen kyllä kuullut ettei imetys ole ihan varma ehkäisykeinokaan).

Mulla on yleensä alkaneet menkat n. Viisi viikkoa synnytyksen jälkeen. Ja raskaaksi tulin,vaikka imetin kokonaan,vauvan ollessa neljän kuukauden ikäinen.Aluksi tosin oli pieni järkytys,kun emme olleet edes yrittäneet,mutta hyvin meni kuitenkin,lapset ovat nyt kymmenen ja yhdeksän.

Toinen P vauvanhoito palstalta (pitäis olla omaperäisempiä nickejä ettei tule samoja)

Mulla alkoi menkat 2kk synnytyksen jälkeen vaikka täysimetin lastani melkein 5kk asti. Ehkäisyä on käytetty koko ajan kunnes kaksi viikkoa sitten kävin kierukan poistattamassa, koska pikku kakkonen olis tervetullut! Vieläkin imetän kohta 11kk ikäistä lastani eli saa nähdä tärppääkö vielä !?

Yhteistyössä