Heissan, olen jo pidemmän aikaa (1,5V) haaveillut omasta vauvasta. Tuntuu kuin, jotain puuttuisi elämästä ja se olisi se oma vauva
Muuten on elämässä kaikki malillaan on oma koti, työpaikka ja ihana puoliso, joka myös haluaisi perheenlisäystä.
Elämämme on tasaista ja koen vauva arjen sopivan meille.
Kaupassa katselen jo vauvan vaateita ja haaveilen kuinka ihanaa olisi ostaa kaikkea vauva juttuja. Olen jopa ostanut muutamia vaatteita jemmaan
Kaveripiirissä monella on jo lapsia, olen suorastaa kade kun saavat hoitaa ja ostaa lapsilleen kaikkea kivaa 
Itselläni pienenä esteeneä/ haittana kolkuttaa paniikihäiriö, joka on lääkityksellä pysynyt kurissa. Siksi haluaisin kuulla kokemuksia vastaavassa tilanteessa olleilta naisilta. Kuinka lääkitys ja raskaus on mennyt vai oletko lopettanut lääkityksen?
Asiallisia vastauksia kiitos!
Elämämme on tasaista ja koen vauva arjen sopivan meille.
Kaupassa katselen jo vauvan vaateita ja haaveilen kuinka ihanaa olisi ostaa kaikkea vauva juttuja. Olen jopa ostanut muutamia vaatteita jemmaan
Itselläni pienenä esteeneä/ haittana kolkuttaa paniikihäiriö, joka on lääkityksellä pysynyt kurissa. Siksi haluaisin kuulla kokemuksia vastaavassa tilanteessa olleilta naisilta. Kuinka lääkitys ja raskaus on mennyt vai oletko lopettanut lääkityksen?
Asiallisia vastauksia kiitos!