Minä olen äitiliini en aina jaksa kirjautua ku välillä siinä kestää niin kauan en tie onko meidän koneessa vai näissä kaksplussan sivuissa ongelmia mutta näppyihin, hih
Tytöltä on oikeestaan mahasta nyt hävinnyt näpyt, jos oikeen tarkasti katsoo niin muutama ihon värinen pieni näppy voi vielä olla, mut toiseen poskeen on nyt tullut vähän samantapaisia mitä mahassa oli.. tuli mieleen ku joka ruokailussa ruokaa on pitkin naamaa, ja sitä pyyhin yleensä kosteella et voisiko olla vaan ns kuivaa ihoa, pitäis varmaan vähä rasvata poskia ku niitä kuitenkin monta kertaa päivässä tulee kosteella pyyhittyä..
Mä nyt en ainakaan maitoa meillä epäile. mutta ruoka-aineista vois olla kyse koska niitä olen todella karsinut, nyt syödään vaan maissi, bataatti, kukkakaali, luumu ja ruusunmarja. ajattelin huomenna tai yli huomenna ottaa taas jotain uusia ruoka-aineita. tai no oikeestaan vanhoja ku ollaan aika paljon keritty kokeileen enen näitä näppyjä.. Noi posken näpyt kyllä mietityttää et mistä ne nyt tulee..
Mä oon nyt yrittänyt välttää kaikkia vaatteitakin missä olis nikkeliä ihoa vasten ja ku meillä oli vaihtunut pyykin pesuaina miniriskistä LV:hen niin vaihdoin nyt takas et pesen tytön vaatteet miniriskillä ja enää en muiden pyykkien seassa pese vauvan vaatteita vaan erikseen ne..
Niin että kaikkia tässä on kokeiltu.. meillä olis parin viikon päästä 8 kk neuvola että jos ei tästä pahen niin taidan vasta sit mennä lääkäriin ja kattoo sit mennäänkä yksityiselle johonkin testeihin..
mulla tosiaan itsella atooppinen iho ja allergioita et siinä mielessä tytöllekin vois tulla mut toivotaan nyt että ei olis ruoka-aineista.
Niin ja Florence toivotaan nyt että teillä olis joku rokko, niin se on ohimenevää, ku noi allergiat varsinkin ruoka-aine alllergiat ei kyllä ole sit kivoja..