Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Toi sängynpäädynkohotus ei aina toimi kun vauva pyörii sängyssä niin kohta onkin sit pää alaspäin...
Alkuperäinen kirjoittaja PuoliQ:Me ollaan nostettu sängynpäätyä ja annettu nasolin-tippoja ennen nukkumaan menoa. Nenä pysyy aika hyvin auki hereillä ollessa, kun pitää vauvaa paljon pystyasennossa.
Mitäs mieltä olette siitä, kun nukutan kipeetä lasta päivällä kaikki päikkärit ulkona, siellä saa paremmin nukuttua, kun nenä ei mene heti tukkoon...? Hyvin on kyllä puettu päälle, eikä kuumetta ole.
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:Alkuperäinen kirjoittaja PuoliQ:Me ollaan nostettu sängynpäätyä ja annettu nasolin-tippoja ennen nukkumaan menoa. Nenä pysyy aika hyvin auki hereillä ollessa, kun pitää vauvaa paljon pystyasennossa.
Mitäs mieltä olette siitä, kun nukutan kipeetä lasta päivällä kaikki päikkärit ulkona, siellä saa paremmin nukuttua, kun nenä ei mene heti tukkoon...? Hyvin on kyllä puettu päälle, eikä kuumetta ole.
mä nukutan myös kipeen lapsen ulos, jos ei ole kuumetta..
Alkuperäinen kirjoittaja PuoliQ:Mä kans ajattelin, että parempi että saa nukuttua edes päivällä kunnolla, kun yöt ovat aika katkonaisia. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:Alkuperäinen kirjoittaja PuoliQ:Mä kans ajattelin, että parempi että saa nukuttua edes päivällä kunnolla, kun yöt ovat aika katkonaisia. =)
jeps..toivottavasti pieni paranee nopeasti..
:hug: