Vauvan haalarista kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvalle vaatetta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse hankkisin pehmeän haalarin, jossa olisi kaksi vetoketjua jolloin vauvan pukeminen on helpompaa. Ja puvussa tossut ja mahdollisesti tumput kiinni.

Vauvasi tuskin vielä ensi talvena möyrii hangessa, joten kosteus- ja kulutussuojaa ei tarvitse. Mukavuus on etusijalla vielä. Ja lämpimyys.

[QUOTE="vieras";22060777]Itse hankkisin pehmeän haalarin, jossa olisi kaksi vetoketjua jolloin vauvan pukeminen on helpompaa. Ja puvussa tossut ja mahdollisesti tumput kiinni.

Vauvasi tuskin vielä ensi talvena möyrii hangessa, joten kosteus- ja kulutussuojaa ei tarvitse. Mukavuus on etusijalla vielä. Ja lämpimyys.[/QUOTE]

hmm oisko sulla jotain linkkejä tms mistä löytyis sit jotain ..?
Mulla tosiaan ei oo hirveesti hajua vauvojen vaatteista jne vielä joten kaikki vinkit on tervetulleita :D

meillä oli viime talvena vastasyntyneellä sellanen lindeksiltä ostettu toppa"pussi". Ja se oli NIIN kätevä. Kaks vetoketjua mitkä aukes alas asti, eikä mitään hankalia lahkeita. Se oli kaukalossaki niin kätsy, kun siinä oli reikä sitä istuimen remmiä varten.

niin mäkin kuvittelin, mutta meidän kuopus nyt 2kk, ei viihdy vaunuissa pätkääkään. ulkona ku isompien kanssa ollaa nii sylissä tuo on, täytyy siis haalariki olla sitä myöten, että ainakin tuulta pitää.

Ei meidänkään vauva viihtyny vaunuissa pienempänä, ajattelin vaan että suurin osa viihtyy. :D Me on kannettu tuota poikaa sylissä monet kauppareissut...

joo meillä on siis jo kyllä fleecehaalari mutta mietin että jos sille pitäs olla joku toppahaalarikin just jos esim. sylissä kantaa jne :)

ainakin lämmintä vaatetta sillä pitäs olla koska jos nyt viihtyy vaunuissa niin ajattelin lenkkeillä aika paljon

Mulla on ollu kaikilla lapsilla sama mukelomestasta ostettu (en valitettavasti muista merkkiä) karvavuorinen haalari missä sekä lahkeet että hihat saa käännettyä pussiin. Kätevä esim kaupoissa kun sai hihat auki herättämättä vauvaa ja kun kasvoi hieman niin sai tumput ja töpöset.

Yhteistyössä