M
mää
Vieras
Jos pidätte pientä vauvaa sylissä, joka ei osaa vielä itse istua, niin annatteko sen nojailla itseä vasten loivasti (kaukaloasento) vai pidättekö 90 asteen kulmassa hyvin tukien? Kumpi on ergonomisempi vauvalle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bells:Loivasti, sitten kun vauva jaksaa kannattaa itse päätään niin sitten 90 asteen kulmassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hansu81:Mulle sanottiin HUSin lastenklinikalla, että lasta saa pitää istumassa tuettuna sylissä, kun kannattaa itse päätään ja on siihen itse halukas.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:meillä ei ole kukaan viihtynyt kaukaloasennossa sen jälkeen kun on oppinut kannattelemaan päätä.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Siis tarkoittaako tuo, että jos osaa kannatella päätä, että osaa maassa mahallaan ollessa nostaa päätään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:meillä ei ole kukaan viihtynyt kaukaloasennossa sen jälkeen kun on oppinut kannattelemaan päätä.
Peesi,meilläkin kovasti haluaa nousta. Mulle on annettu ohjeet että puolivuotiasta saa istuttaa kunnolla, tosin jotkut lapset ovat paljon jäntevämpiä jo ennemmin.