Ä
äidin mietteitä
Vieras
Kiinnostaisi tämmöinen tietää, että pidättekö vauvaa sylissä minkä verran syöttämisten lisäksi?
Meillä tuo 2 kk viihtyy ihan hyvin sitterissä ja välillä lattiallakin, mutta mietin sylissä pitämisen tarpeellisuutta. Meillä on myös 1v4kk ikäinen taapero, joten vauvan sylissä pitäminen olisi muutenkin välillä mahdotonta. Mutta tietysti haluan antaa tarpeellista läheisyyttä vähintäänkin riittävästi vauvalle. Ja näistä käytännön olosuhteista johtuen ei ehkä haluaisi opettaa ihan siihenkään, että ei viihtyisi missään muualla kuin sylissä.
Kyse ei ole siis siitä, ettenkö haluaisi pitää jompaa kumpaa lastani lähellä. Olen totaalisen hurahtanut lapsiini.
Meillä tuo 2 kk viihtyy ihan hyvin sitterissä ja välillä lattiallakin, mutta mietin sylissä pitämisen tarpeellisuutta. Meillä on myös 1v4kk ikäinen taapero, joten vauvan sylissä pitäminen olisi muutenkin välillä mahdotonta. Mutta tietysti haluan antaa tarpeellista läheisyyttä vähintäänkin riittävästi vauvalle. Ja näistä käytännön olosuhteista johtuen ei ehkä haluaisi opettaa ihan siihenkään, että ei viihtyisi missään muualla kuin sylissä.
Kyse ei ole siis siitä, ettenkö haluaisi pitää jompaa kumpaa lastani lähellä. Olen totaalisen hurahtanut lapsiini.