M
miracle
Vieras
Aikamoinen ihme kyllä. En tiedä onko ollut jo palstalla puhetta.
http://www.youtube.com/watch?v=UcdU6-2nyvM
http://www.youtube.com/watch?v=UcdU6-2nyvM
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis onko toi oikeasti totta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mua mietityttä se että jos toi ois väärennettyä ni ois se kyllä aika vaikea 9kk sitä muutaman kerran viikossa saada jalkaan aikaan palovammantapainen vamma? Millähän sekin olisi mahdollista. Jos polttaisi niin paraneminen kestäisi....
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Meilläkin lasten käsiin ja jalkoihin ilmestyy milloin mitäkin tekstiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mua mietityttä se että jos toi ois väärennettyä ni ois se kyllä aika vaikea 9kk sitä muutaman kerran viikossa saada jalkaan aikaan palovammantapainen vamma? Millähän sekin olisi mahdollista. Jos polttaisi niin paraneminen kestäisi....
Jollain hapolla? Hennalla?
Alkuperäinen kirjoittaja allerginen reaktio tai vastaavaa:"Musteena" on käytetty allergista reaktiota tai jotain hennaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Jeesus ilmestyy paahtoleipään ja Allah kirjottelee vauvan jalkaan...
Jos jumala olis kaikivoipa, niin eikö se kirjottelis esim taivaalle tai jonnekin muualle vähän järkevämpään paikkaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:Ja miksi ei ole filmiä siitä, kun teksti ilmestyy? Se ei taida ihan sietää päivänvaloa. Kyllähän ne tietäis, milloin filmata, kun kerta poika tulee silloin sairaaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Jeesus ilmestyy paahtoleipään ja Allah kirjottelee vauvan jalkaan...
Jos jumala olis kaikivoipa, niin eikö se kirjottelis esim taivaalle tai jonnekin muualle vähän järkevämpään paikkaan?![]()
Itse asiassa tämäkin on tapahtunut jo. pilvistä on muodotunut Alahin teksitä. Puut kasvaneet koraani teksia muotoillen. Afrikassa syntyi vauva joka puhui ja lausui koraania. tomaatin siällä on lukenut allah kun sen halkaissut. noita on loputtomiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja allerginen reaktio tai vastaavaa:"Musteena" on käytetty allergista reaktiota tai jotain hennaa.
Niin. Vaikka sitruunamehua.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Jeesus ilmestyy paahtoleipään ja Allah kirjottelee vauvan jalkaan...
Itse asiassa tämäkin on tapahtunut jo. pilvistä on muodotunut Alahin teksitä. Puut kasvaneet koraani teksia muotoillen. Afrikassa syntyi vauva joka puhui ja lausui koraania. tomaatin siällä on lukenut allah kun sen halkaissut. noita on loputtomiin.
![]()
![]()
Ja mikä hyöty tuollaisesta on? Miksi Jumala tekisi ihmeitä, jotka on ihan tyhjiä, merkityksettömiä?
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja allerginen reaktio tai vastaavaa:"Musteena" on käytetty allergista reaktiota tai jotain hennaa.
Niin. Vaikka sitruunamehua.
Mutta eikös allergisem reagtion poistuminen kestä enemmän kuin pari päivää
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Jeesus ilmestyy paahtoleipään ja Allah kirjottelee vauvan jalkaan...
![]()
![]()
Ja mikä hyöty tuollaisesta on? Miksi Jumala tekisi ihmeitä, jotka on ihan tyhjiä, merkityksettömiä?
Miten niin tyhjiä ja merkitsemättömiä! Ei ihminen siihen pysty.....eli Allah selvästi haluaa näyttää merkkejä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mua mietityttä se että jos toi ois väärennettyä ni ois se kyllä aika vaikea 9kk sitä muutaman kerran viikossa saada jalkaan aikaan palovammantapainen vamma? Millähän sekin olisi mahdollista. Jos polttaisi niin paraneminen kestäisi....
Jollain hapolla? Hennalla?
Haposta jäisi kamalta jäljet jotka tuskin ehtivät parantua ennen kuin seuraava teksi ilmestyy.....ja hennakin kestää pitkään....