V
vieras
Vieras
Minkä ikäisen vauvan kanssa olette kulkeneet kaupungissa bussilla niin, että vauva ollut vaunuissa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:Tuota, sittenkun sulla on se toinen, kolmas jne lapsi, et ehdi miettiä moisiaPakko on mennä päiväkotiin, apteekkiin, kauppaa, lääkäriin, pankkiin, ulos jnejne vaikka se vauvakin on pieni
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Entä kaupungilla shoppailemassa vauva vaunuissa, missä iässä? Mietin, että viittiikö reilu kolmiviikkosen kanssa lähteä hetkeksi kattelee kaupoille, kun en ole kuukauteen pahemmin liikkunut missään niin alkaa mökkihöperyys iskeä...?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja myy:meille syntyy toinen lapsi piakkoin, ja mietin vain että miten tuon esikon ulkoilut, ollaan päivittäin monta kertaa päivässä ulkona, viittiskö jo viikon vanhaa pitää siinä aina mukana, ettei esikon tartte kärvistellä sisällä ?
.
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja myy:meille syntyy toinen lapsi piakkoin, ja mietin vain että miten tuon esikon ulkoilut, ollaan päivittäin monta kertaa päivässä ulkona, viittiskö jo viikon vanhaa pitää siinä aina mukana, ettei esikon tartte kärvistellä sisällä ?
.
Itse ulkoilin ihan normaalisti kuopuksen synnyttyä.
Esikoinen oli niin pikkuinen ettei kauheasti missään kerhoissa tms. vielä käyty mutta kävelyillä ja hiekkiksellä useasti päivässä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en kyllä lähtis noin pienen kanssa ku on tuota sikainfluenssaakin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en kyllä lähtis noin pienen kanssa ku on tuota sikainfluenssaakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en kyllä lähtis noin pienen kanssa ku on tuota sikainfluenssaakin.
No tuota jo ootinkin. Kyllä se tulee vaikka lähikaupasta, jos on tullakseen. Ja vaunuissahan se vauva on.