Vauvan kanssa bussissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Entä kaupungilla shoppailemassa vauva vaunuissa, missä iässä? Mietin, että viittiikö reilu kolmiviikkosen kanssa lähteä hetkeksi kattelee kaupoille, kun en ole kuukauteen pahemmin liikkunut missään niin alkaa mökkihöperyys iskeä...? ;)

Tuota, sittenkun sulla on se toinen, kolmas jne lapsi, et ehdi miettiä moisia :P Pakko on mennä päiväkotiin, apteekkiin, kauppaa, lääkäriin, pankkiin, ulos jnejne vaikka se vauvakin on pieni

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Tuota, sittenkun sulla on se toinen, kolmas jne lapsi, et ehdi miettiä moisia :P Pakko on mennä päiväkotiin, apteekkiin, kauppaa, lääkäriin, pankkiin, ulos jnejne vaikka se vauvakin on pieni

Tämä on toinen, mutta mies ollut kotona, niin hoidellut aika pitkälle nuo muut juoksevat asiat tähän saakka. :) Ja esikoinen jo niin iso, ettei muista enää hänen vauva-ajastaan että missä iässä sitä mitäkin tehtiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Entä kaupungilla shoppailemassa vauva vaunuissa, missä iässä? Mietin, että viittiikö reilu kolmiviikkosen kanssa lähteä hetkeksi kattelee kaupoille, kun en ole kuukauteen pahemmin liikkunut missään niin alkaa mökkihöperyys iskeä...? ;)

10 vrk.

mä heitän tähän ketjuun nyt kysymyksen ni ei tartte tehdä uutta alotusta, suht sama asia kuitenkin...
meille syntyy toinen lapsi piakkoin, ja mietin vain että miten tuon esikon ulkoilut, ollaan päivittäin monta kertaa päivässä ulkona, viittiskö jo viikon vanhaa pitää siinä aina mukana, ettei esikon tartte kärvistellä sisällä ?

ja ap:n kysymykseen, mä olin ekaa kertaa esikon kanssa bussissa vasta kun se oli lähemmäs 2v :D mutta kaupungilla siis pyörimässä kun lapsi oli 4kk, musta ei itsestä vaan ollut aikaisemmin lähtijäksi.

Kuopus oli 4vrk kun käytiin Tarjoustalossa koko perhe yhdessä. Hyvin nukkui kaukalossaan. Bussiin oon mennyt vasta isomman kanssa, kun meillä on kaikki palvelut tässä kävelymatkan päässä...

on se vauva tosiaan suojassa vaunuissa, tai kantaa liinassa vaihtoehtona :) esikoinen varmasti hyppii päin seiniä jos on tottunut ulkoilemaan monesti ja yhtäkkiä pääseekin ulos vaikka vain kerran päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
meille syntyy toinen lapsi piakkoin, ja mietin vain että miten tuon esikon ulkoilut, ollaan päivittäin monta kertaa päivässä ulkona, viittiskö jo viikon vanhaa pitää siinä aina mukana, ettei esikon tartte kärvistellä sisällä ?
.

Itse ulkoilin ihan normaalisti kuopuksen synnyttyä.
Esikoinen oli niin pikkuinen ettei kauheasti missään kerhoissa tms. vielä käyty mutta kävelyillä ja hiekkiksellä useasti päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
.

Itse ulkoilin ihan normaalisti kuopuksen synnyttyä.
Esikoinen oli niin pikkuinen ettei kauheasti missään kerhoissa tms. vielä käyty mutta kävelyillä ja hiekkiksellä useasti päivässä.

ok, kiitos tästä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en kyllä lähtis noin pienen kanssa ku on tuota sikainfluenssaakin.

Tätä mä odotin!! :D

Eiku meet ihmeessä, mitä sitä kotona kärvistellä. Ite olin 4 vrk kanssa kaupassa, pitää ihmisen syötävää saada. Ja 2 viikon ikäsen kanssa myllyssä vaate ostoksilla. :)

Kaupoissa oon ollut kyllä jo aika pienenkin kanssa, mutta bussilla en oo kummankaan lapsen kanssa mennyt koskaan... (paitsi esikoisen kanssa yhden välin kun junaradalla oli jotain esteitä ja kuopuksen kanssa yhteiskuljetuksella häihin)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en kyllä lähtis noin pienen kanssa ku on tuota sikainfluenssaakin.

No tuota jo ootinkin. Kyllä se tulee vaikka lähikaupasta, jos on tullakseen. Ja vaunuissahan se vauva on.

No, itsekään en asiasta skitsoile sen kummemmin, mutta kyllähän se todennäköisemmin tauti kuin tauti tulee, mitä enemmän ja mitä suuremmissa joukoissa liikkuu. Mutta en halua silti jäädä kotiin seuraavaksi kolmeksi vuodeksi.

Yhteistyössä