vauvan liikkeet loppuraskaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja q
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

q

Vieras
Hei!
Onko teidän vauvat "rauhoittuneet" ennen synnytystä.
Minulla on viikkoja 39 ja nyt vauva on muutaman päivän ollut selvästi rauhallisempi. Liikkuu kuitenkin ihan hyvin, mutta ei yhtä paljon kuin vielä vähän aikaa sitten.

Onko tämä normaalia vai pitäisikö mun soitella johonkin ja kysellä enemmän asiasta.

Vauva on viime viikkoina kasvanu todella paljon ja tila kohdussa on vähissä. Teepäs aika ajoin liikelaskentaa ja jos se ei täyty niin sit soita.

Kuulostaa musta ihan normaalilta. Mulla oli koko raskauden vauva todella rauhallinen ja tiiän noi epäilyksen tunteet :) mä tein 2-3 kertaa päivässä noi liikelaskennat loppuvaiheessa.

Kolmonen rauhoittui ihan selvästi loppuraskaudessa ja n. viikon verran laskin 2 kertaa päivässä liikkeitä kaavakkeelle. Onhan se normaalia, että vauva rauhoittuu, mutta jos susta tuntuu, että vauva ei liiku tarpeeksi, niin soitto neuvolaan :)

Minulla vauvan liikkeet vähenivät loppuraskaudessa, mutta voimistuivat :) Eivät kyllä ennakoineet synnytystä, vaikka aluksi niin luulinkin :D Lapsi syntyi rv40+2 ja oli ollut pari viikkoa "rauhassa" :)

minulla loppu raskaus jo menossa mutta silti vaavi liikuu todella todella paljon,kätilökiin ihmeteli kun hän liikkuu todella paljon,ja "TERÄVÄT"potkut kyllä sattuu

Nyt 39+3 ja teräviä potkuja ei juurikaan enää ole (ei varmaankaan tilaa), mutta esimerkiksi näkee/tuntee kun vauva kiertää pyllyään- koko ylämaha liikkuu.

Mulla on viikkoja 41+6 ja luulisi että tila olisi niin ahtaassa että liikkeetkin vähenisivät. Mutta ei, tämä kaveri ainakin liikkuu todella paljon ja liikkeet ovat kovia, tekevät aika kipeätä. Potkut nyt saattavat olla ehkä vähentyneet, mutta muuten koko vatsa muljuu puolelta toiselle ja käsien liikkeet tuntuu niin hyvin että vauva koittaa varmaan kaivautua sieltä kohta ulos..

Yhteistyössä