vauvan murtumasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiinu123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu123:
puhu nyt omalla nikilläni.. lieneekö viisasta? ei.. mutta kuitenkin.. meidän vauvalta 3kk murtu käsi. syytä ei tiedetä. ei kuitenkaan vaikuta pahoinpitelyltä lukee lääkärin papereissa. (eikä sitä ole). kysyisin tälläistä että vauvamme oli vähän päälle 2 kk ikäisenä sairaalassa, jossa sitä kättä väännettiin verikoetta otettaessa. vauva itki silmät päästään. oli miehen sylissä. sen jälkeen ei antanut miehen koskea itseensä, heti kun tuli lähelle, alkoi paniikki itku. sitten 3kk iässä käsi meni yhtäkkiä veltoksi. lääkäri väittää että käsi on saanut naksahtanut ja sattunut kamalasti poikki mennessään.
mulla itselläni on mennyt lapsena 6v käsi kahdesta kohtaa poikki mutta mua ei sattunut yhtään. muistan sen itse ja sen muistaa myös muut. kertaakaan en valittanut.

voiko olla mahdollista että käteen olisi tullut hiusmurtuma tollain sairaalassa ja nyt mennyt esim kun nostelin häntä kädestä( niinkuin neuvolassa)?
hyväksyi isänsä heti kun käsi tuli kuntoon.

en halua ilkeitä kommentteja että läheisesi/miehesi/sinä olet satuttanut vauvaa koska tämä mahdotonta. olen ollut läsnä koko ajan. haluan mahdollisuuksia miten käsi olisi voinut mennä. olkavarresta. turvakaukalossa kuljetettu, samoikn kantoliinassa. käsillä leikein mutten tod. rajusti, mies puki (ei mikään hyvä siinä mutta, ei olisi saanut kättämurtumaan niin).

Auttakaa, poliisi uskoo meitä että emme ole syyllistyneet rikokseen. silti asia vaivaa kun tietoa ei ole.

29.1.08 22:25
tiinu123

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vääntäärautalangastahän:
Ihan sen takia vauva on nyt puolivuotias koska lapset kasvaa! Tuo murtumistapahtuma sattui 3kk sitten eli vauva oli silloin 3kk ikäinen... Ja tiedätkö mitä, sinäkin harmaa vieras olit 3kk nuorempi 3kk sitten :)

Ap aloittanut ketjun 29.1.08

"meidän vauvalta 3kk murtu käsi."

Ihan sen takia vauva on nyt puolivuotias koska lapset kasvaa! Tuo murtumistapahtuma sattui 3kk sitten eli vauva oli silloin 3kk ikäinen... Ja tiedätkö mitä, sinäkin harmaa vieras olit 3kk nuorempi 3kk sitten :)

Joo edelleen siitä on aikaa yli 3kk kun vauva oli sen 3kk... Ehkä huono sanajärjestys ap:lla eka viestissä, mutta mulla ei ollut vaikeuksia siltikään ymmärtää mitä hän tarkoitti :) Tässä toinen ap:n kirjoittama viesti http://keskustelu.kaksplus.fi/t950573

Joo edelleen siitä on aikaa yli 3kk kun vauva oli sen 3kk... Ehkä huono sanajärjestys ap:lla eka viestissä, mutta mulla ei ollut vaikeuksia siltikään ymmärtää mitä hän tarkoitti :) Tässä toinen ap:n kirjoittama viesti http://keskustelu.kaksplus.fi/t950573

Ekassa viestissä antaa ymmärtää, että olis tapahtunut nyt ja että olis ja että olis jo poliisin kanssa jutelleet. Edellisessä ketjussa siitä oli aikaa melkein 4kk, ja poliisikuulustelu joskus tulevaisuudessa. Eli tässä välissäkö se oli jo?

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu123:
puhua asiasta.. ja mulla tää on kokoajan mielessä.. kalvaa jotenki k utoiset väittää että olet itse murtanut sen mut sit kukaan ei edes osaa sanoa onko kierre vai suora murtuma..onko tullut vääntämisestä vai esim.. et joku olis astunut päälle.. SANOIS JOKULÄÄKÄRI edes jonkun arvion..

Mutta edellisessä ketjussahan se oli suora murtuma, eli lääkärit on sanoneen millainen on? Ei kai sitä kumminkaimat osaa sanoakaan, arvailevat vaan.

meidän pojalta jouduttiin ottamaan verikoe myös 2kk iässä isyystestien vuoksi.se otettiin avoneulalla joten poika piti pitää liikkumatta,ja työntekijät joutuivat pitämään todella rajusti kiinni.eli en yhtään ihmettelisi jos hiusmurtuma tms. olisi siinä rytäkässä tullut.(meitä oli 6ihmistä pitämässä 5kilosta paikallaan,niin hassulta kun se kuulostaakin).
pääasia on se että tiedätte itse että kyse ei ole mistään semmosesta miltä se saattaa ensin vaikuttaa,toivottavastin saatte käden kuntoon :wave:

ja niinkun miimiäinen tuolla aikasemmin sanoi siitä lääkärin ja verikokeenotajan käsittelystä,itellä meinas itku tulla kun katsoi poikaa joka yrttää paniikissa pyristellä vastaan :snotty:

Yhteistyössä