Vauvan potkut alapäähän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miltä tuntuu jos vauva potkii suoraan alapäähän? Mua välillä "tuikkasee" ilkeesti tonne alapäähän.. En osaa tarkkaa kuvailla miltä tuntuu mutta voiskohan olla vaan potkuja? Välillä pelottaa onko vauva sieltä jo puoliksi tuloillaan.. Nyt on rv 23 menossa ja näitä tunteita on ollu jo joitain viikkoja nyt parina päivänä vähän enemmän, varsinkin istuessa.

Mulla on kolmas tulossa ja vauva hyvin alhaalla..rv jotain 21+.. Ja tunnen välillä kun vauvan pää ilmeisesti hiertyy siellä alakerrassa silleen ikävästi..Semmonen outo tunne. Ainakin aiemmissa raskauksissa se on ollu just se pää joka siellä painaa tavallaan. Mutta siis, ei mitään pelättävää tms..

Ok, välillä kun oikein tuikkasee niin tulee tunne, että pitää olla jalat ristissä, jotenkin kun olis vauva tosissaan puoliks siellä alapäässä. Mutta voihan se olla jos se siellä sitä päätään vaikka puskee :)

No ei kai tuon kokoisen potkut vielä niin kovana tunnu? Mulla oli jotain tuollaista myös ja päättelin että ne tuli siitä kun lantion luut eli tai siis eikö häpyluukin jotenkin pehmene. äh, oli vähän vaikeasti selitetty mut ei varmaan ole vauva ulos tulossa :D

Itse oon kyllä tunnistanu ku vauva on ollu perätilassa just siitä, että potkii alas.. siis se tunne on sellanen "tärähdys" tuolla peräsuolessa/emättimessä päin, ei kipeä. Pään pyöritys virtsaputkea vasten on taas sellanen ilkee vihlasu :/ Jos tuosta sai mitään tolkkua :)

Vielähän se kääntyilee nuilla viikoilla miten millonki.

Mutta mä en ainakaan osaa yhdistää että tuikkasu tulis mistää luista vaan ihan tuntuu suoraan tuolla alapäässä ja itse en muuta selitystä keksiny kun vauvan pokut, mutta niinku Heili kirjoitti niin jos se päätään siellä hiertää.

Yhteistyössä