Vauvan sukupuolen näkeminen rakenneultrassa, onko pitänyt paikkansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paula

Vieras
Meille ultraaja sanoi: Pojalta näyttää, mut voi tuo olla napanuorakin. Hih, eli vois sitten olla tyttökin, vai? Ja meille ei itselle mitään väliä, kumpaakin laatua löytyy jo 2 kappaletta, olis vaan ollut kiva tietää.

Kuinka monelle on veikattu ultrassa väärin?

meille sanottiin rv 28 rakenneultrassa, että 100 % varmuudella ja siitä ei kyllä oikeesti voinu itekkään erehtyä ku saatiin kuva mukaan, jossa näkyi kivespussit ja pippeli

Meillä näkyi sukupuoli selvästi, mutta näkyi valitettavasti muutakin. Kaikki ei ollut ihan kunnossa ja lisätutkimuksiin jouduttiin. Onneksi oli väärä hälytys, mutta kyllä sen kokemuksen jälkeen oli ihan sama kumpi sieltä tulee. Mua ei sukupuoli kiinnostanut enää yhtään, kun sain tietää, että vauva on sittenkin oletettavasti terve.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä näkyi sukupuoli selvästi, mutta näkyi valitettavasti muutakin. Kaikki ei ollut ihan kunnossa ja lisätutkimuksiin jouduttiin. Onneksi oli väärä hälytys, mutta kyllä sen kokemuksen jälkeen oli ihan sama kumpi sieltä tulee. Mua ei sukupuoli kiinnostanut enää yhtään, kun sain tietää, että vauva on sittenkin oletettavasti terve.

Onneksi teidän vauva oli kunnossa. Sepä se tärkein asia on, onhan nää sukupuoli-asiat ihan sivuseikka.

Alkuperäinen kirjoittaja paula:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onneksi teidän vauva oli kunnossa. Sepä se tärkein asia on, onhan nää sukupuoli-asiat ihan sivuseikka.

Näinpä. Mutta joillekin se tuntuu olevan tosi tärkeä juttu ja ihmiset monesti unohtaa, että rakenneultraan ei mennä katsomaan vain vauvan jalkoväliä. Uusimmassa vauva-lehdessä oli kaksi kamalaa tarinaa siitä kuinka ultrassa oli löytynyt elinkelvoton sikiö. Kiitollinen saa olla, että oman lapsen kohdalla kyse oli vain väärästä hälytyksestä.

Yhteistyössä