Vauvan tarina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suhteellista sanos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suhteellista sanos

Vieras
Katsoin tänään (en nyt muista mikä kanava) aamupäivällä vauvan tarina-nimisen sarjan jakson. Itseasiassa katsoin vaan lopun siitä. Siinä oli perhe, jossa oli reilu vuodenikäinen lapsi ja sitten vauva. Äiti kertoi että vaatii melkoista akrobatiaa syöttää kahta lasta yhtä aikaa, ja antoi siinä tuttipullolla maitoa kummallekkin muksulle. Sitten totesi menevänsä pian töihin ja mummo hoitaa lapset.

Voi jee jos tää olis ollu suomalainen sarja ja suomalainen äiti. Johan tämä palsta olis pyörähtäny ympäri kauhistuksesta. Pulloa noin isolle lapselle, vauvasta puhumattakaan! Ja äitee menee töihin vaikka vauva on kuukauden ikänen!! Voi kauhistus ja hirvitys! :D

Mä ihmettelin kans,mikä ongelma siinä lasten syöttämisissä oli. Se isompihan söi itse.:)

Mutta toi töihin meno.. ei tuolla ulkomailla tunneta suomalaisten mittaisia äitiyslomia.

[QUOTE="vieras";23220165]Mä ihmettelin kans,mikä ongelma siinä lasten syöttämisissä oli. Se isompihan söi itse.:)

Mutta toi töihin meno.. ei tuolla ulkomailla tunneta suomalaisten mittaisia äitiyslomia.[/QUOTE]

Sepä se. Kyllä meillä vaan on asiat hyvin. Ja itseasiassa mua jotenkin huvitti, kun sillä äidillä oli muka niin rankkaa syöttää niitä muksuja! :D
Niin ja sekin vielä, kun se äitee napsi niistä muksuista niitä kuvia..Muistan yhden ketjun tältä palstalta, kun joku oli tekemässä ls-ilmoa äidistä, joka otti vauvastaan taiteellisia kuvia. Muka vauvan "rääkkäämistä!" :D

Tarkoitatko klo 13.00 nelosella tulevaa Vauvan tarinaa? Jos ollaan samassa, niin olet himpun verran väärässä. Pariskunnalla oli ennestään kahdet kaksoset (poikia) ja nyt siis tässä jaksossa saivat vielä kolmannet kaksoset keinohedelmöityksellä (tytön ja pojan). Töihin pian lähtevä oli isä, jota äiti kauhisteli jo etukäteen että kuinka pärjää kuuden lapsen kanssa. Lapsilla ikää 7v, 2v ja vastasyntyneet. Siinä se mummo oli tulossa lastenhoito kaveriksi vaan.

Aamulla klo 10 tulee uusinta, katsoppa siitä. Terv. Koukussa :)

Tänään uusimpaan jaksoon syntyi kolmannet kaksoset. Viisi poikaa ja onneksi tuli edes yksi tyttö. Huh huh!

Katson sen joka päivä, ärsyttää vaan että 90% synnytyksistä on keisarinleikkauksia.