S
surupuserossa
Vieras
Voi auttakaa minua. Onko muilla ollut vaikeaa parisuhteessa vauvan tulon jälkeen?
Meillä tuntuu menevän koko ajan sukset ristiin miehen kanssa. Saimme esikoisemme 2 kuukautta sitten ja aluksi oli tietenkin ihanaa kun olimme molemmat hurmioituneita vauvasta.
Nyt kuitenkin tuntuu että riitelemme jatkuvasti, ihan typeristäkin asioista.
Mieheni on tällä hetkellä työtön, joten olemme toistemme kanssa koko ajan.
Eilen hän sanoi minulle että välittää minusta tällä hetkellä oikeastaan vain lapsensa äitinä, eikä juurikaan avovaimona. Ja kun aloin miettiä asiaa niin minun tunteeni ovat aika lailla samalla tasolla tällä hetkellä. Minusta tuntuu että olemme yhdessä suurilta osin vauvan vuoksi.
Voiko tästä selvitä? Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta? Miten on käynyt?
Rakastan miestäni valtavasti ja ero on ajatuksena kamala, mutta on hiipinyt mieleeni aina välillä viime aikoina..
Meillä tuntuu menevän koko ajan sukset ristiin miehen kanssa. Saimme esikoisemme 2 kuukautta sitten ja aluksi oli tietenkin ihanaa kun olimme molemmat hurmioituneita vauvasta.
Nyt kuitenkin tuntuu että riitelemme jatkuvasti, ihan typeristäkin asioista.
Mieheni on tällä hetkellä työtön, joten olemme toistemme kanssa koko ajan.
Eilen hän sanoi minulle että välittää minusta tällä hetkellä oikeastaan vain lapsensa äitinä, eikä juurikaan avovaimona. Ja kun aloin miettiä asiaa niin minun tunteeni ovat aika lailla samalla tasolla tällä hetkellä. Minusta tuntuu että olemme yhdessä suurilta osin vauvan vuoksi.
Voiko tästä selvitä? Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta? Miten on käynyt?
Rakastan miestäni valtavasti ja ero on ajatuksena kamala, mutta on hiipinyt mieleeni aina välillä viime aikoina..