vauvan vaatetus ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
varmasti monelle helppo juttu mutta mitä ihmettä 3 viikkoselle pukee tuonne ulos päälle,esim.päikkäreille vaunuun ?
vanhemmat lapset ollut "talvi"vauvoja niin jotenkin helpompi ollut pukea ulos mutta jotenkin nyt "hukassa" tämän kevät-kesä vauvelin kanssa,huoh...
kunnon kantokassi on vaunuissa ja äp makuupussi,vuorellinen fleecepuku on myös ollut käytössä.
 
jotenkin aattelen että ehkä kantokassi, makuupussi ja fleece on ehkä liikaa.... siis meillä 21 lämmintä, varjossa.
laita lämpömittari vaunuihin.
 
meillä on poitsulla ollut sisävaatteet+ohut haalari, siis ohuempi kuin fleece. ja makuupussissa vaunuissa tai useammin kantoliinassa. on lämmin pakkaus on sisälle tullaan, mutta ei hikinen.

ja ikää Sinuhella siis 3 viikkoa.
 

Yhteistyössä