?
?
Vieras
varmasti monelle helppo juttu mutta mitä ihmettä 3 viikkoselle pukee tuonne ulos päälle,esim.päikkäreille vaunuun ?
vanhemmat lapset ollut "talvi"vauvoja niin jotenkin helpompi ollut pukea ulos mutta jotenkin nyt "hukassa" tämän kevät-kesä vauvelin kanssa,huoh...
kunnon kantokassi on vaunuissa ja äp makuupussi,vuorellinen fleecepuku on myös ollut käytössä.
vanhemmat lapset ollut "talvi"vauvoja niin jotenkin helpompi ollut pukea ulos mutta jotenkin nyt "hukassa" tämän kevät-kesä vauvelin kanssa,huoh...
kunnon kantokassi on vaunuissa ja äp makuupussi,vuorellinen fleecepuku on myös ollut käytössä.