Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarred:auttakaas,tyttö on nyt yksi vuotias ja hänellä kauhee yskä,
tulee siis vain sitten kun menee nukkumaan.
kun ei tuon ikäiselle voi yskänlääkettä antaa niin oisko mitään keinoja helpottaa oloa,siis muuta kun höyryhengitys?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarred:auttakaas,tyttö on nyt yksi vuotias ja hänellä kauhee yskä,
tulee siis vain sitten kun menee nukkumaan.
kun ei tuon ikäiselle voi yskänlääkettä antaa niin oisko mitään keinoja helpottaa oloa,siis muuta kun höyryhengitys?
Meillä aina hieman auttanut, kun sängyn päätyä korotettu.
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Muista tarjota paljon juotavaa, pysyy lima juoksevampana ja anna särkylääkettä. Sängyn päätä koholle.
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä toiminut ja turvallinen:Kiinalaisessa kaupassa 3:lla linjalla on 14 kiinalaisen yrtin yskänlääkettä, joka hieman tuonut helpotusta. On hieman siirappimaista, säilötään jääkaapissa avattuna, joten tilkka vettä ja tl annos yrttilääkettä vauvalle, niin saa annettua annoksen ruiskulla helpommin. Aikuiselle myös 3 krt pvssä mutta lusikan koko vaihtuu rl.
Kiinalainen lääkäri määrännyt meille tätä ja on kohta pullo jo juotu, eikä maksa kuin 7e.